Miksi ikäiseni miehet eivät lähesty minua? Vain nuoremmat.
Haluan oikean parisuhteen eikä se varmaan onnistu 10-20 vuotta nuoremman miehen kanssa. Olen 45. Ikäiseni miehet eivät minua kuitenkaan lähesty. Ei tulla baarissa tai muualla juttelemaan, katselevat etäältä kyllä pitkään. Nuoremmat miehet sitten tekevät tuttavuutta innokkaasti, Tinder-matchejakin on noilta mister finlandeilta pilvin pimein ja haluavat tavata. Mitä tekisin toisin?
Kommentit (55)
Kovat luulot. Näitä kun on joskus tavannut livenä niin huvittuneena saa lähteä tapaamisesta. Luulot kun yleensä ovat perustuneet vain omaan mielikuvitukseen ja ulkoinen olemus on yleensä ihan ikäisensä, yleensä vanhemman ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse lähesty?
On niin vähän hyviä sinkkuja.
ApHyvät miessinkut ei viihdy bilebareissa, eikä missään baareissa. Laajenna reviiriäsi ja tee aloite.
Kerro, missä he ovat!
Ap
Itse olen töissä, työmatkalla ulkomailla, kotona, opiskelemassa, harrastamassa, urheilemassa, retkeilemässä, mökillä, lomamatkalla, sukulaisilla, ... en käy baareissa enkä ole Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse lähesty?
On niin vähän hyviä sinkkuja.
ApHyvät miessinkut ei viihdy bilebareissa, eikä missään baareissa. Laajenna reviiriäsi ja tee aloite.
Kerro, missä he ovat!
ApItse olen töissä, työmatkalla ulkomailla, kotona, opiskelemassa, harrastamassa, urheilemassa, retkeilemässä, mökillä, lomamatkalla, sukulaisilla, ... en käy baareissa enkä ole Tinderissä.
No sä et varmaan sitten myöskään etsi parisuhdetta. Vai ajattelitko, että joku tulee hakemaan mökiltä? Tai tulee vastaan metsässä retkeillessäsi? Todennäköisyys törmätä karhuun on suurempi kuin mahdolliseen tulevaan elämänkumppaniin.
Mutta, sehän on molemmille win-win situation. Kerran täällä eletään.
t: M38
Olen ap:ta muutaman vuoden nuorempi nainen ja juuri pitkästä suhteesta eronnut. Olisi kiva löytää jotain säpinää, mutta pahoin pelkään, että kolmi-nelikymppiset kiinnostavat miehet ovat usein varattuja. Minäkin olen nirso: pidän huolta itsestäni ja toivon, että mieskin on treenattu ja fyysisesti hyvässä kunnossa. Ja toki pitäisi olla kiinnostusta kehittää itseään jatkuvasti myös henkisesti ja sitä mieletöntä kipinääkin pitäisi löytyä. :D
Vierailija kirjoitti:
Nykyään yllättävän monet parikymppiset miehet tahtoisivat ikäisesi naisen. Ei kai se nyt niin paha asia ole.
Ei meillä parikymppisen kanssa ole tarpeeksi yhteistä. Kolmekymppiset on jo sitten kypsempiä ja voivat olla ihan aikuisia, mutta he ovat perheenperustamisiässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään yllättävän monet parikymppiset miehet tahtoisivat ikäisesi naisen. Ei kai se nyt niin paha asia ole.
Ei meillä parikymppisen kanssa ole tarpeeksi yhteistä. Kolmekymppiset on jo sitten kypsempiä ja voivat olla ihan aikuisia, mutta he ovat perheenperustamisiässä.
Ap
Mutta kun kaikki kolmekymppiset eivät halua lapsia. Sekin saattaa olla syy siihen, että viehättyvät vähän vanhempaan: vähän vanhemman kanssa ei tarvitse edes ajatella mahdollista perheen perustamista. Monilla kolmekymppisillä naisilla taas helposti jo "kello tikittää" ja lasten hankkiminen tulee nopeasti ajankohtaiseksi. Se saattaa ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kovat luulot. Näitä kun on joskus tavannut livenä niin huvittuneena saa lähteä tapaamisesta. Luulot kun yleensä ovat perustuneet vain omaan mielikuvitukseen ja ulkoinen olemus on yleensä ihan ikäisensä, yleensä vanhemman ihmisen.
Minä olen kyllä omasta mielestäni ihan ikäiseni oloinen. Hyvässä kunnossa ja hyvin pukeutuva kyllä. Joidenkin muiden mielipiteistä oli kyse. Ihmiset luulevat minua nuoremmaksi. Tosin minusta se ei ole mikään arvo. Tämä on ihan hyvä ikä. Vihdoin kunnolla aikuinen mutta vielä nuori. Puolet jäljellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmat hakevat Tinderissä (seksisovellus)liikkuvalta vanhemmalta eukolta helppoa tussua. Vanhemmat hakevat elämäniloista, rentoa ja nuorekasta, mahdollisuuksien mukaan itseään nuorempaa naista ja sinä et olemuksesi perusteella sellaisesta luultavasti heidän mielestään vaikuta.
Oletteko te miehet rentoja ja elämäniloisia? Itse olen huomannut, että vanhemmiten miehet ovat usein pahantuulisia murjottajia.
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmat hakevat Tinderissä (seksisovellus)liikkuvalta vanhemmalta eukolta helppoa tussua. Vanhemmat hakevat elämäniloista, rentoa ja nuorekasta, mahdollisuuksien mukaan itseään nuorempaa naista ja sinä et olemuksesi perusteella sellaisesta luultavasti heidän mielestään vaikuta.
Olen kuulemma hauskaa seuraa niiden nuorempien miesten mielestä. Heidän kanssaan nauretaan paljon ja he ovat vaikuttuneita, kun voi puhua oikeasti. Ikäiseni miehet ovat valitettavasti usein aika kuivaa seuraa ja jotenkin äreitä tai lyhytpinnaisia ja heikkoitsetuntoisen ylimielisiä. Tämä oli kokemukseen perustuva yleistys eikä päde tietenkään yksilötasolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMutta kun kaikki kolmekymppiset eivät halua lapsia. Sekin saattaa olla syy siihen, että viehättyvät vähän vanhempaan: vähän vanhemman kanssa ei tarvitse edes ajatella mahdollista perheen perustamista. Monilla kolmekymppisillä naisilla taas helposti jo "kello tikittää" ja lasten hankkiminen tulee nopeasti ajankohtaiseksi. Se saattaa ahdistaa.
Luulisi kuitenkin, että valitsisivat muista syistä mieluummin sen nuoremman naisen. Tosin seksi voi olla parempaa vanhemman kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikärajat eivät ole enää nuorille miehille niin tärkeitä. Naiset paremmassa kunnossa.
Ikä ei ole enää niin merkittävä tekijä, kun on itsensä kanssa sinut.
Nämä ovat av:n itsemurha-aloituksia. Et voi saada kuin ruma, vanha, hankala ihminen -vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen ap:ta muutaman vuoden nuorempi nainen ja juuri pitkästä suhteesta eronnut. Olisi kiva löytää jotain säpinää, mutta pahoin pelkään, että kolmi-nelikymppiset kiinnostavat miehet ovat usein varattuja. Minäkin olen nirso: pidän huolta itsestäni ja toivon, että mieskin on treenattu ja fyysisesti hyvässä kunnossa. Ja toki pitäisi olla kiinnostusta kehittää itseään jatkuvasti myös henkisesti ja sitä mieletöntä kipinääkin pitäisi löytyä. :D
Sinkkunaisia on vaikka kuinka paljon, mutta sinkkumiehet ovat harvinaisuus.