Onko muiden mielestä Finlaysonin pussilakanat karkeita?
Ostin Finlaysonilta peruspuuvillalakanat ja paljon tyynyliinoja, ja ovat niin karkeat, että jouduin kesken yötä vaihtamaan Hemtexin vanhaan puuvillasatiiniseen. Onkohan pehmenemistä odotettavissa, vai pistänkö suosiolla kiertoon?
Kommentit (9)
Olen huomannut saman. Samoin Marimekon lakanat ovat karheita. Joutuu lotraamaan huuhteluainetta oikein huolella, että niistä saa siedettävät. H&M:n halpikset sileämpiä ja pehmeämpiä.
En ole huomannut pehmenemistä. Uusiokäyttöideoita kuviollisille pussilakanoille kellään? /2
Jos ei ole lakanat karkeita, niin niissä olevat kuvat ainakin ovat! Näiden perverssien vuoksi en koskaan osta kyseisen yrityksen tuotteita!
Juu, siis käytin vuosia pelkästään puuvillasatiinisia lakanoita, koska muut olivat karkeita. Ja sitten löysin Ikean, Lidlin ja H&M:n peruspuuvillaa olevat aluslakanat, jotka ovat todella hyviä. Pussilakanoita en ole ostanut näistä, koska mulla on vuosia kestänyt hyvänä nuo Hemtexin puuvillasatiiniset. Mutta halusin vaihtelua, ja kotoa muuttavalle tyttärelleni kaikkea ostellessa iskin silmäni noihin Finlaysonin kuoseihin.
Ei siis olisi pitänyt ostaa. Voi hitto...
ap
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut pehmenemistä. Uusiokäyttöideoita kuviollisille pussilakanoille kellään? /2
Verhot ja pöytäliina. Mulla itselläni on nyt kolme Finlaysonin pöytäliinaa verhona. Kangas kuin kangas...
Ja tein aikanaan pussilakanasta lapsen huoneeseen ihanat verhot.
ap
Ei. Liiankin liukkaita, peitto ei pysy sisällä.
Mun viime vuosina ostettuihin Finlaysonin lakanoihin tarttuu joka ikinen kissankarva, hius ja pölyhiukkanen, ärsyttävää ettei ne kissankarvat irtoa pesukoneessa niin kuin muista lakanoistani yleensä irtoaa
Vierailija kirjoitti:
Mun viime vuosina ostettuihin Finlaysonin lakanoihin tarttuu joka ikinen kissankarva, hius ja pölyhiukkanen, ärsyttävää ettei ne kissankarvat irtoa pesukoneessa niin kuin muista lakanoistani yleensä irtoaa
Voin uskoa, että noihin tarttuu vaikka mikä :/ Mulla on sen väriset, että ei näy, mutta karkeudesta tiedän, että taatusti tulisivat imemän kaike pölyn ja karvan mitä kämpässä on. Jos laittaiskin nuo ilmanpuhdistajaksi oven päälle...
Minustakin ne ovat karkeita. Hankinkin aina ainoastaan puuvillasatiinisia vuodevaatteita.
Myös Finlaysonin froteepyyhkeet ovat karkean tuntuisia.