Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun
Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.
Kommentit (500)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehui koko illan kaveriani kauniiksi ja koetti laittaa käsiä ympärille ym, hiukan ennen valomerkkiä kääntyi sitten minuun päin ja sanoi "sä oot ruma mutta on sullaki pillu että miten ois?" Tässä' vaiheessa kaverin kärsivällisyys loppui ja kippasi siiderin jämät tyypin päähän käskien häipyä, ennen kuin...
Nyt on kyllä jo aikamoista tarinointia.
Jos vihjailet että liiottelen tai valehtelen, niin en. Minulla on silmälasit, töpselinenä ja ihottumaa silmäluomissa, eli kedon kaunein kukkanen en ole ja kun vieressä vielä oli 180cm blondi luonnonkiharoilla, niin...
se "ruma jolla on pillu"
Vai että ihan silmälasit, hui kauheaa. :D Kuulostaa että sulla on itsetunto-ongelmia eikä ulkonäköongelmia.
Mun suosikkeja ainakin on aina olleet silmälasipäiset lyhyet naiset. Hiusten värillä ei väliä. :)
Miehellä oli taskussaan pikku timantteja muovipusseissa, leveili niillä ja esitti timanttikauppiasta. Ehkä olikin.
Kehui olevansa ehkä vielä coolimpi kuin James Bond. Oli kuulemma veneet, autot ja asunnot viimeisen päälle. Tilasi rehvakkain ottein samppanjat mutta lähtikin äkisti vessaan, kun olisi ollut maksun aika. Kamala lipevä geelitukka, joka oli kaatanut päälleen pullollisen hajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehui koko illan kaveriani kauniiksi ja koetti laittaa käsiä ympärille ym, hiukan ennen valomerkkiä kääntyi sitten minuun päin ja sanoi "sä oot ruma mutta on sullaki pillu että miten ois?" Tässä' vaiheessa kaverin kärsivällisyys loppui ja kippasi siiderin jämät tyypin päähän käskien häipyä, ennen kuin...
Jos vihjailet että liiottelen tai valehtelen, niin en. Minulla on silmälasit, töpselinenä ja ihottumaa silmäluomissa, eli kedon kaunein kukkanen en ole ja kun vieressä vielä oli 180cm blondi luonnonkiharoilla, niin...
se "ruma jolla on pillu"
180cm on huono asia naiselle, ei hyvä. Tiedäthän sinä sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä rahoilla kehumiset ja negaamiset ym tehdään ihan siitä syystä koska miehet uskoo että ne toimii.
Jos naiset osoittaisivat ihan tekojen kautta että kunnollinen hyväsydäminen mies voisi omana ystävällisenä itsenään olla kiinnostava naisille niin tällaiset "peliliikkeet" loppuisivat koska ne olisivat turhia.
Aidosti kunnollinen ja hyväsydäminen mies ei harrasta tuollaisia peliliikkeitä.
Näinpä. Aito mies lähestyy kuin ihminen ihmistä, heittää vaan ohikulkiessaan normaalia läppää eikä mitään avauslauseita tai suunniteltuja peliliikkeitä. Miksi ei voi olla normaalisti?
Kertoo jotakin itsetunnosta.
Tää ei ollut huono tapa lähestyä: aika mitättömännäköinen mies, mutta tuli vaan baarissa eteeni ja kyseli, mitä mieltä olet ilmastonmuutoksesta? Siitä sukeutui järkevä keskustelu, johon liittyi kavereitammekin. Oli ihan kivaa tutustua, mutta ei meistä paria tullut.
Humalainen mies kehui ulkonäköäni ja sitten alkoi kehua minulle, mitä vanhempansa tekevät työkseen. Olivat jotain juristeja. Niin, mitä sitten???
Vierailija kirjoitti:
Tein keskittymistä vaativaa projektia yksin neukkarissa. Kollega tuli sinne soittamaan kännykästään jotain hempeilymusiikkia ja istui kaikista mahdollisista paikoista viereeni. Pyysin hiljaisuutta jolloin hän sanoi että soittaa vielä yhden biisin, koska haluaa että kuulen sen. Siinä vaiheessa lähdin itse pois.
En tähän päivään asti tiedä että oliko tuo iskuyritus vai mitä ihmettä tapahtui.
Meidän kaupungintalon ällö kehitysjohtaja (😏, ei kyllä kehitä mitään muuta kuin omaa typeryyttään) voisi tehdä juuri noin. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Istuimme tyttöjen kanssa pöydässä, kun äkkiä pääni yli laskettiin eteeni drinkki.
Tarjoilija sanoi sen tulleen minulle "herralta tuolla." Ruuhkassa taaempana seisoi joku perus-Pertsa vilkuttelemassa minulle odottaen vastakaikua. En todellakaan välittänyt mistään terävistä enkä kaivannut kyseisen herran seuraa edes kiitollisuudesta. Mitä voin tehdä? Toisekseen, mistä minä tiedän, mitä tyrmäystippoja sekaan on laitettu?En siis juonut, mutta nyökkäsin kiitokseksi tuolle päälle ruuhkassa.
Kohta tuo Pertsa roikkui pöytämme laidalla ja odotti jotakin hehkutusta elkeestään. Sanoi, että olen koko paikan kaunein ja plaa plaa. Kysyi, onko hyvä juoma. Odotti jotakin kai tästä suuresta elkeestään. Annoin juoman sille ja totesin, etten juo teräviä, kiitos vaan. Lähti sitten suuttuneena pois.
Mitä hittoa mä sille olin velkaa? Silti jäi vähän tympeä maku. Luuliko se, että annan sille jonkun viiden euron juoman tähden?
No mistä hinnasta olisit antanut?
Vierailija kirjoitti:
Sehän on se, kun ensin koko illan yrittää iskeä mun kaveria, ja kun ei onnistu, kääntyy just ennen kotiin lähtöä mun puoleeni ja toteaa, että voisin mä sultakin huolia... Juuei.
Hah. Miehet ei vaan tajuu :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negaaminen kaikissa muodoissaan. Miten voi olla, että aikuiset miehet eivät ymmärrä sitä, että silkka kiusaaminen ei todellakaan herättele haluja lähempään tutustumiseen? Jos on kiinnostunut ja/tai pitää minusta aidosti, niin silloin pitää myös olla riittävästi pokkaa näyttää se niin selkeästi, että mitään epäselvyyksiä ei jää.
Just tää.
Olisin ollut valmis tapailemaan miestä, mutta tällä oli niin monta säätöä että sanoi että jos tapailtaisiin harvemmin. Soitti parin kuukauden päästä, kun oli vissiin muilta saanut pakit. Sanoin etten nyt ehdi. Soitteli vielä pari kertaa perääni, mutta sai kylmää takaisin. Ottakoon jonkun tyhmän lahnan.
Kaivelemaan sinua kuitenkin jäi! 😂 Ja edelleenkin olet katkera kaikille "lahnoille", joilla parempi flaksi kuin sinulla. Happamia sanoi ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuimme tyttöjen kanssa pöydässä, kun äkkiä pääni yli laskettiin eteeni drinkki.
Tarjoilija sanoi sen tulleen minulle "herralta tuolla." Ruuhkassa taaempana seisoi joku perus-Pertsa vilkuttelemassa minulle odottaen vastakaikua. En todellakaan välittänyt mistään terävistä enkä kaivannut kyseisen herran seuraa edes kiitollisuudesta. Mitä voin tehdä? Toisekseen, mistä minä tiedän, mitä tyrmäystippoja sekaan on laitettu?En siis juonut, mutta nyökkäsin kiitokseksi tuolle päälle ruuhkassa.
Kohta tuo Pertsa roikkui pöytämme laidalla ja odotti jotakin hehkutusta elkeestään. Sanoi, että olen koko paikan kaunein ja plaa plaa. Kysyi, onko hyvä juoma. Odotti jotakin kai tästä suuresta elkeestään. Annoin juoman sille ja totesin, etten juo teräviä, kiitos vaan. Lähti sitten suuttuneena pois.
Mitä hittoa mä sille olin velkaa? Silti jäi vähän tympeä maku. Luuliko se, että annan sille jonkun viiden euron juoman tähden?
No mistä hinnasta olisit antanut?
Komeille ja älykkäille kundeille annan ihan ilmaiseksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se "ruma jolla on pillu"
Vai että ihan silmälasit, hui kauheaa. :D Kuulostaa että sulla on itsetunto-ongelmia eikä ulkonäköongelmia.
Mun suosikkeja ainakin on aina olleet silmälasipäiset lyhyet naiset. Hiusten värillä ei väliä. :)
Ei hitto pakko kysyä nyt taas mistä nämä alapeukut tulevat? Pitäis varmaan vaan haukkua naisia? :D
Naisen iskeminen on vaikeaa. Sopii itse yrittää toisinpäin.
Mitään yksittäistä huonointa peliliikettä ei nyt tule mieleen, mutta 10 vuotta sitten kun kävin paljon baareissa, oli kahdenlaisia idiotteja. Molemmat jo itseasiassa mainittu tässä ketjussa.
1) pyytämättä juoman tarjoajat, jotka sitten kuvittelevat että sillä 6 euron juomalla heltiää seksiä. Suuttumista, huorittelua yms. jos kieltäydyin juomasta ja sanoin etten tykkää vaikka kossukolasta.
2) negaajat. "Miks sä näytät tolta kun olisit syönyt sitruunan", "et kyllä oo tän paikan kaunein", "tulin jutteleen sulle kun oot kaveriporukastas vähiten kaunis". Ja sitten oletetaan, että kiinnostus heräisi noiden kauniiden sanojen jälkeen. Huh huh.
Eräs älynsä ja sanomansa takia melko tunnettu äijä koettaa pokailla mua Messengerissä. Yököttävää ja vastenmielistä. Yrjö meinaa lentää, kun hän välillä kertoo suojelevansa mun kunniaani (vitut mulla ole sellaista) puolustamalla mua jossain fucking Facebook-väittelyssä. Lisäksi kehuu mua välillä, että olen miltei yhtä fiksu kuin hän. Plus linkittää omia artikkeleitaan mulle.
Kehuu profiilikuviani ja päivystää, milloin olen somessa paikalla. Hirveä stalkkaaja.
EI VITTU! Mikä miehiä vaivaa?
Ja miksen sano hänelle, että painu idiootti helvettiin siitä sössöttämästä?
Kun hän on puolijulkkis, joutuisin selittämään kaikille, miksi olen poistanut hänet kaikista somekanavistani.
Ja niin - olen onnellisesti naimisissa.
Miehillä on pokkaa kyllä. Eikö niitä vois vain lähettää kuuhun?
Kauhein peliliike oli kun festareiden loppyryysiksessä kolmekymppinen keskivartalolihava kännikala nojaa (minun, silloin hentoon viisitoistavuotiaan) hartiaani puolella painollaan ja selitti miten voissshhi antaa elämäni kyydit ja shshuuushhheksshhiä. Kavereitteni vieressä. En silloin tai vieläkään vaivautunut helposti joten jostain syystä kysyin muutaman tarkentavan kysymyksen kun sälli teki totaalisen idiootin itsestään. Kun kaverini liukenevat paikalta ällötyksissään, jätin kaverin halaamaan lyhtypylvästä. Ei tainnut käydä flaksi tuona iltana.
Kaikenlainen pelaaminen ja iskureplat on noloja. Miehen kannattaa vaan tervehtiä, esittäytyä, sanoa jotakin neutraalia ja katsoa lähteekö se siitä. Baarissa voi kysyä saako tarjota drinkin.
Negaaminen on tyhmintä mitä tiedän. Vielä tyhmempää kuim kertoa, että nytpä panettaa. No, oma on ongelmasi.
Yksi mies haukkui ensin mun ulkonäön ja sitten halusi mennä panemaan. Tyhmä.
Tultu sanomaan, että olen kaunis ja ihmetelty, mitä teen "rumien" kavereideni seurassa. Kehen tuollainen lähestyminen uppoaa? Johonkuhun todella huonoitsetuntoiseen, joka oikeasti inhoaa kavereitaan? Ei tuollaiseen voi vastata kuin haistattelemalla.
Kaamea känninen töpselikärsä-mies roikkui narikassa hihassani valomerkin aikaan. Repi tiukalla otteellaan vaatteitani. Ei millään päästänyt menemään, vaan huusi viinanhajuisella hengityksellään naamaani, että jos et nyt lähe mukaan, niin anna edes sun puhelinnumero. Muuten en päästä.
Vähänkö hurmaavaa. Luettelin sille keksimäni sarjan numeroita ja vääntäydyin irti ja juoksin ulos, kauas pois.