Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä vaikeaa tajuta miksi kaverin häihin ei ole tulijoita?

Vierailija
09.07.2008 |

Lapsuudenystäväni menee kolmannen kerran naimisiin. Nämä ovat hänelle kolmannet häät 6 vuoden sisään. Kahdella aiemmalla kerralla liitto ei ole kestänyt vuottakaan.

Morsiamme sormus ja puku ovat aina vieneet valtaosan hääpudjetista, tarjoilut ja hääpaikat ovat olleet todella karuja. Lahjalistalla on ollut todella paljon todella kalliita toiveita.

Nyt kaveri on aivan ihmeissään miksei kaikki osallistu hänen häihinsä. Osallistuisitko sinä tällaisiin häihin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi hyvä kaveri, niin osallistuisin. Tosin olen sitä mieltä, että toista tai useampaa kertaa naimisiin menevän kannattaisi mennä vähän vaatimattomammin naimisiin. Tietysti jos kaverisi mies on halunnut isot häät, niin eihän sille sitten mitään voi...

Vierailija
2/4 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy myöntää, etten mitenkään erityisen innoissani olisi. Musta on sinänsä ok pitää toiset tai kolmannetkin häät ihan niin isosti kuin haluaa, mutta kolmannet kuuden vuoden sisään ja kalliit lahjatoiveet tekisivät tunnelmasta vähän ikävän. Tosin mulla on aina päässäni budjetti, jonka hintaisen lahjan ostan, joten pari saa pyytää vaikka Lamborghinia ja kuumatkaa, se ei vaikuta siihen paljonko lahjaan laitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut toisaalta jos ei olis muuta menoa niin ehkä osallistuisin en vaan veisi kovin erikoista lahjaa

Vierailija
4/4 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa laittaisin lahjaan mx 25e (jos ostaisin yksin).

Itse en kyllä ikinä kehtaisi järjestää kolmia häitä noin lyhyellä aikavälillä, mutta kukin päättäköön itse omasta elämästään. Mutta ei mielestäni ihme, jos kaikki puolitutut eivät häihin halua osallistua.