Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistat narsistin ekoilla treffeillä?

Vierailija
08.09.2017 |

Nyt apua..kannattaako alkaa tapailla miestä..jonkin sortin johtaja kyseessä.

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile, miten hän suhtautuu häpeään. Narsistin ongelma. On se, ettei kestä sitä. Koeta nauraa päin naamaa, tehdä pilaa tms. Mitä tapahtuu?

Olen jonkin asteinen narsisti, koska en kestä häpeää hyvin. Minut on myös nolattu ja häpäisty, joten kai tämä ominaisuus on siitä vahvistunut. Toisaalta olen mielestäni empaattinen, enkä kovin helposti lähde ketään nöyryyttämään. Herää kysymys, että jos kykenee toista tietoisesti häpäisemään, niin voiko olla ihan terve silloinkaan?

Vierailija
22/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile, miten hän suhtautuu häpeään. Narsistin ongelma. On se, ettei kestä sitä. Koeta nauraa päin naamaa, tehdä pilaa tms. Mitä tapahtuu?

Anteeksi mutta eiköhän tuosta jo ihan normaalikin ihminen hermostu, jos ekoilla treffeillä alat tehdä pilaa ja naurat päin naamaa?! :D

Onko ap:lla vasta ekat treffit kyseessä?

No, minä en hermostu, jos minulle hyväntahtoisesti nauretaan. Asenne ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki narsistit ole yhdestä muotista, mutta itse varoisin jos toinen tuntuu alusta saakka olevan enemmän kuin kukaan muu koskaan.

http://rakasstacy.blogspot.fi

Vierailija
24/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuu vain itsestään.

Sittenhän kaikki naiset on narskuja.

Vierailija
25/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko narsisti muka häpeää?en usko.Narstillahan ei ole minkäänlaisia tunteita omasta takaa.

Vierailija
26/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan tilannut puolestani..mutta otti määräilemään sävyn myyjiin ja tarjoilijoihin.Ja tosi äkkiliikkeinen ja tuntuu jo ekojen treffejen jälkeen,että säännöt eivät koske häntä.

Hyi helv....ei jatkoon todellakaan

Vierailija
27/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko narsisti muka häpeää?en usko.Narstillahan ei ole minkäänlaisia tunteita omasta takaa.

Hän ei tietoisesti tunne häpeää, mutta juuri häpeä saa hänet raivostumaan, syyllistämään tai uhkailemaan.

Vierailija
28/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta eiköhän tuosta jo ihan normaalikin ihminen hermostu, jos ekoilla treffeillä alat tehdä pilaa ja naurat päin naamaa?! :D

Minä en kestä häpeää, vaan häpeän niin, että "vajoan" maan alle ja haluan muuttua näkymättömäksi (vetäytyvä käyttäytymismalli). Joissakin tilanteissa taas raivostun liiaksi (aggressiivinen häpeän ilmeneminen). MUTTA, tätä ominaisuuttani reagoida häpeään ei minusta treffeillä saa esille, koska osaan myös kontrolloida käyttäytymistäni. Ainoa näkyvä asia, mitä treffeillä tapahtuva nöyryyttäminen voisi saada aikaan, olisi mielenkiinnon täydellinen lopahtaminen tahallaan nöyryyttävään treffikumppaniin.

Nyt käsi ylös, kuka normaali, ei narsistinen ihminen, haluaisi edelleen tutustua häntä häpäisevään treffikumppaniin lähtemälle toisille treffeille? Veikkaan, että todella harva.

Vierailija
29/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän vaikuttaa aivan täydelliseltä,tietää paljon ja tietysti on koulutuksen ja työnsä puolesta korkeampitasoinen kuin minä.Siis mikä minussa kiinnostaa häntä?minun mitättömyytenikö?

Vierailija
30/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeimmin narsistin tunnistaa puhumalla hänen uhriensa kanssa.

Vierailija
31/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kaverini oli ihka aidon narsistin kanssa naimisissa nuorena. Kysyin joskus, mistä olisi voinut aavistaa, niin hän sanoi, että siitä, että oli kaikesta samaa mieltä. Mies imi kaikki kaverini arvot itseensä. Kaverini luuli tavanneensa sielunkumppanin.

Toinen asia oli se, ettei ollut yhtään vanhoja ystäviä. Oli polttanut sillat kaikkien kanssa.

Tämä. Opettelee uhrin ulkoa, jotta voi manipuloida häntä jatkossa. Ensin pitää kuitenkin saada uhrin täysi luottamus.

Jos ihminen ei ole oikeasti sitä mitä esittää olevansa, niin miten hänen kanssaan voi muka keskustella? Papukaijamainen toisen mieltymysten ja näkemysten komppaaminen ja sielunkumppanuus on mielestäni aika kaukana toisistaan. Kuka lankeaa tällaiseen?

Ne kaksi tapaamani narskua olivat molemmat sellaisia, että kehuivat muiden naisten olevan heistä hyvin kiinnostuneita. Yksi jopa väitti, että treffiemme aikana joku eukko olisi häntä vonganut mukaansa. Olikohan tuolla tarkoitus nostaa kiinnostusta silmissäni, ehkä. Kamala tyyppi. Narsku myös kehuu asioista, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa. Jokainen tuntee itsensä sen verran, että ymmärtää hämmästyä, jos alkaa tulla suitsutusta jostain aivan randomista asiasta. Ehkä jotkut narsistit ovat sitten kömpelömpiä kuin toiset. 

Vierailija
32/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:lla vasta ekat treffit kyseessä?

No, minä en hermostu, jos minulle hyväntahtoisesti nauretaan. Asenne ratkaisee.

On varmaan totta, että narsisti ei tulkitse häneen kohdistuvaa nauramista kovin helposti hyväntahtoiseksi, MUTTA jos joku haluaa saada toisen tahallaan häpeämään, ei kyse ole hyväntahtoisesta nauramisesta. Miten silloin reagoisit?

Vierailija
33/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä joissain ihmisissä vetää narsistia puoleensa?En nyt ole mikään erityisen kauniskaan.Vakavarainen kyllä.

Vierailija
34/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se itsekkyys paistaa aina läpi. Puhuu itsestään normaalia enemmän; vaikka sitten vähätellen kun haluaa esittää vaatimatonta. Mutta kiinnostus on itsessä ja pitää aina itseään jollain tavalla erityisenä muihin verrattuna.

Vierailija
35/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kestä häpeää, vaan häpeän niin, että "vajoan" maan alle ja haluan muuttua näkymättömäksi (vetäytyvä käyttäytymismalli). Joissakin tilanteissa taas raivostun liiaksi (aggressiivinen häpeän ilmeneminen). MUTTA, tätä ominaisuuttani reagoida häpeään ei minusta treffeillä saa esille, koska osaan myös kontrolloida käyttäytymistäni. Ainoa näkyvä asia, mitä treffeillä tapahtuva nöyryyttäminen voisi saada aikaan, olisi mielenkiinnon täydellinen lopahtaminen tahallaan nöyryyttävään treffikumppaniin.

Nyt käsi ylös, kuka normaali, ei narsistinen ihminen, haluaisi edelleen tutustua häntä häpäisevään treffikumppaniin lähtemälle toisille treffeille? Veikkaan, että todella harva.

nöyryyttäminen on paha asia. Hyväntahtoinen nauraminen on eri asia. Kyllä minä ainakin osaan nauraa itselleni, ja edellytän samaa mieheltä.

Vierailija
36/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistilla on usein suhteissa kiire. Heti muuttoa, kihloihin jne.

Vierailija
37/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän vaikuttaa aivan täydelliseltä,tietää paljon ja tietysti on koulutuksen ja työnsä puolesta korkeampitasoinen kuin minä.Siis mikä minussa kiinnostaa häntä?minun mitättömyytenikö?

Vaikutat siltä ettet oikein arvosta itseäsi ja tuollainen on helppo uhri narsistille.

Vierailija
38/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nöyryyttäminen on paha asia. Hyväntahtoinen nauraminen on eri asia. Kyllä minä ainakin osaan nauraa itselleni, ja edellytän samaa mieheltä.

Joo, hyväntahtoinen nauraminen on ihan eri asia, eikä aiheuta häpeää :)

Vierailija
39/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsissista en tiedä, mutta erään (omien sanojensa mukaan) psykopaattien kanssa tekemisissä olleen naisen mukaan psykopaatin tunnistaa helposti siitä, että ensinäkemältä tässä tyypissä tuntuu olevan jotain sellaista erityisen hienoa, jollainen itsekin haluaisi olla, mutta ei kuitenkaan ole.

Hassua tuli kyllä olo,että haluaisin olla kuin hän.Ihan kuin alkaisin kopioimaan häntä.Kuin katselin maailmaa hänen silmiensä kautta,alan myös näkemään asiat kuin hän..Karmeaa.Mikä tuo ihminen on?

Vierailija
40/148 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, hyväntahtoinen nauraminen on ihan eri asia, eikä aiheuta häpeää :)

Käsittääksen narsisti kokee myös silloin häpeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi