Perjantai-illan gallup: mitä teet just nyt?
Olis kiva tietää miten muut viettää perjantai -iltaa? Jos ei lasketa av-palstaa? Itse juon valkkaria ja syön sipsejä. Tv pyörii taustalla.
Kommentit (44)
Katson dr polia ja makaan sohvalla,jotenkin on tosi vetämätön olo vaikka ei nukuta.
Voi kurja :( mistä te riitelette?
Ap
Juon punkkua ja kuuntelen Insomniumia. Kissan kans kahdestaan, kisu haluais leikkiä, mutta en jaksais. Haen varmaan kohta kasan pingispalloja, joita heitän leikittäväksi.
Katselen dvd:tä kissan nukkuessa vieressä. Aikanen nukkuunmeno edessä, huomenna aamuvuoro.
Äsken syötiin lämpimiä voikkareita ja kaakaota, nyt kaljaa ja katotaan Varesta.
Juon kaljaa ja pelaan Witcheriä. Kohta vois vaihtaa Supernaturaliin.
Makaan sängyllä, söin riisipiirakoita ja join maitoa. Kohta nukkumaan.
Makaan sängyssä flunssan puristuksessa ja kuristuksessa - olen sinnitellyt eilisen ja tämän päivän töissä.
Sain tod.näk. tiistaina asiakkaaltani, Tosi flunssainen pienokainen, jota olin pukemassa ulo, aivasteli sylissäni päin kasvojani.En voinut välttyä pisaratartunnalta.
Nyt olen samannäköinen pöllämystynyt, uupunut nuhanenä, kuin söpö asiakkaani, en ehkä kuitenkaan niin söpö.
Ettehän tuo lastanne päiväkotiin flunssaisena?
Kuuntelen miehen kanssa musiikkia. Juon valkkaria, mies ollutta. Jutellaan viikon kuulumisia. Joskin nyt mies koiraa iltapissattamassa hetken.
Istun sohvalla ja syön irtokarkkeja, odotan miestä "täysistunnolta", aletaan katsoa yhdessä seuraamaamme sarjaa :) Voi kyllä olla, että menee sänkypuuhiksi ensin, mutta sehän on vain mukavaa!
Jos av-palstaa ei lasketa, niin juon vain valkoviiniä.
Olen roikkunut nettikaupoilla, sisustusblogeissa ja täällä. Kolmas lonkero menossa, tämän jälkeen nukkumaan. Joku pieni salainen toive olisi että ihastus ottaisi yhteyttä mut ei. :)
Mietin surkeeta itsetuntoani ja mitä sitä elämällään tekisi.
Istun sohvalla peiton alla, katon netflixiä ja juon viiniä.
Katon kissan kanssa HBO:ta ja kohta alan ahmimaan jäätelöä
Menen naimaan aivan ihanaa transnaispuolisoani, joka on laittautunut todella nätiksi vain minua varten. Olen nainen. Parempaa perjantai-iltaa en keksi, vaikka nuha vähän vähentää nautintoa.
Syön juustonaksuja ja katson hynttyyt yhteen sarjaa dvd:ltä. Poikaystävä lähti käymään viikonloppureissun ja syön salassa roskaruokaa, katson hömppäohjelmia ym. Ihana viikonloppu tulossa parhaassa seurassa eli itseni kanssa.
Riitelen miehen kanssa. Huomenna lähtee miesten kanssa viettämään viikonloppua, toivottavasti jää myös sille tielle. Ei tule ikävä.