Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää

Vierailija
08.09.2017 |

Kai tää vielä jotakuta kiinnostaa?

Kommentit (2006)

Vierailija
1961/2006 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara Aalto voisi olla mukana

Eli porukka siellä coveroisi Saaran esittämiä covereita. Eihän sillä ole kuin No fear, joka on edes hivenen tunnettu biisi. 

Vierailija
1962/2006 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä all stars kausi, jossa on kaikkien kausien parhaat ja tunnetuimmat jos se ei ole viimeinen kausi? En jaksa innostua tulevasta kaudesta juurikin sen takia, kun kokoajan ajattelin tätä viimeiseksi kaudeksi. Olis ollu kyllä huikea lopetus tälle ohjelmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/2006 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni vois olla ens kaudel

Vierailija
1964/2006 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rap edustaja seuraavalla kaudelle: Jufo III

Vierailija
1965/2006 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki käy kunhan ei Roope Salmista tai Haloo Helsinkiä.

Vierailija
1966/2006 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin mielenkiinnosta täällä kohutun lounaan jälkeisen taputtelun ja kyllä se siltä näytti :D Katsokaapa kohta jossa he nousevat pöydästä

Vierailija
1967/2006 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin mielenkiinnosta täällä kohutun lounaan jälkeisen taputtelun ja kyllä se siltä näytti :D Katsokaapa kohta jossa he nousevat pöydästä

JÄTÄ JO VIHDOIN JENNI RAUHAAN! Etkö enää muuta solvausta keksi kuin syyttää häntä seksuaaliseksi ahdistelijaksi? Olet inhottava 😣.

Vierailija
1968/2006 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JÄTÄ JO VIHDOIN JENNI RAUHAAN! Etkö enää muuta solvausta keksi kuin syyttää häntä seksuaaliseksi ahdistelijaksi? Olet inhottava 😣.

Aika törkeitä väitteitä tosiaan. Olen katsonut tuon jakson useita kertoja koska tykkäsin kovin Evakon laulusta ja Jennin Brazenista. En huomannut mitään seksuaalista ahdistelua Jenniltä. Yhtä hyvin voisitte syyttää Siltsua siitä että laittoi käden Jennin hartioille kun kävelivät lounaalle. Minusta tällaiset julkiset kunnianloukkaukset ovat täysin asiattomia. 

Vierailija
1969/2006 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin elää enää ilman ihania VE-tyyppejä ja LAULUJA? Jare, Jenni, Jari... ootte ihania ja sydämellisiä 😍

Vierailija
1970/2006 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju olisi muuten hyvä mutta miksi se piti pilata syyttelemällä Jenniä ahdistelijaksi? Mitä ihmettä te saatte tuollaisesta haukkumisesta, elämäniloa ja hyvää mieltä? 

Vierailija
1971/2006 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju olisi muuten hyvä mutta miksi se piti pilata syyttelemällä Jenniä ahdistelijaksi? Mitä ihmettä te saatte tuollaisesta haukkumisesta, elämäniloa ja hyvää mieltä? 

Viime kaudella Nikkeä syytettiin Petran ahdistelusta ja tällä kaudella Jenniä Jaren lääppimisestä. Onko joka kaudella oltava ns. "kiintiöahdistelija"?

Vierailija
1972/2006 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika törkeitä väitteitä tosiaan. Olen katsonut tuon jakson useita kertoja koska tykkäsin kovin Evakon laulusta ja Jennin Brazenista. En huomannut mitään seksuaalista ahdistelua Jenniltä. Yhtä hyvin voisitte syyttää Siltsua siitä että laittoi käden Jennin hartioille kun kävelivät lounaalle. Minusta tällaiset julkiset kunnianloukkaukset ovat täysin asiattomia. 

En missään nimessä syytä ketään, mun mielestä se oli söpöä ja sillä tuon sanoin!

Vierailija
1973/2006 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä syytä ketään, mun mielestä se oli söpöä ja sillä tuon sanoin!

Älä viitsi. Sinun takiasi Jenniä syytetään ahdistelijaksi ja minun mielestäni ilman syytä. Jos viitsit katsoa aiempia kommentteja niin ehkä tajuat, mitä olet saanut aikaan. Inhottavaa.

Vierailija
1974/2006 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luen teidän juttujanne, minua hävettää olla nainen. Ette taida ymmärtää että tällaisilla syytteillä on tapana paisua ja levitä, ja ne voivat tuhota kyseisen artistin uran? Niin on aiemminkin tapahtunut.

Vierailija
1975/2006 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT LOPPUU TUO JAUHAMINEN TUOSTA!!!!

Jatketaan musiikista ja muuten näistä ihanista artisteista ❤️

Vierailija
1976/2006 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Sinun takiasi Jenniä syytetään ahdistelijaksi ja minun mielestäni ilman syytä. Jos viitsit katsoa aiempia kommentteja niin ehkä tajuat, mitä olet saanut aikaan. Inhottavaa.

Tuo tyyppi otti jo unohtuneen asian jostain syystä uudelleen esille. Olen nähnyt jakson niin monta kertaa kohta kohdalta, ettei tuollaista tapahtunut missään muodossa. Jonossa kävelivät ulos Jennin esityksen jälkeen ja Jennin käsi osui Jarea SELKÄÄN kevyesti. Ei koskenut lainkaan lähellekään Jaren takapuolta. Sen pituinen se ja nyt tämä asia on loppuun käsitelty.

Vierailija
1977/2006 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ketju ollut tässä. Häiriköt pilaa aina kaiken. Aika kuopata tämä kausi ja uutta kehiin Espanjaan.

Vierailija
1978/2006 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kauniisti Jenni kiittää niitä jotka auttoi häntä Vain elämää biisien sovituksissa sekä nimeltä myös jousikvartettia ja jokaista bändin jäsentä! Hienoa.

https://www.instagram.com/p/BbCOqDzlsKw/?hl=fi

Vierailija
1979/2006 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten kauniisti Jenni kiittää niitä jotka auttoi häntä Vain elämää biisien sovituksissa sekä nimeltä myös jousikvartettia ja jokaista bändin jäsentä! Hienoa.

https://www.instagram.com/p/BbCOqDzlsKw/?hl=fi

Miten se Immonen on ollut sovittamassa Jennin kanssa parissa biisissä? Eikös niillä pitänyt olla huonot välit kun Jukka jätti Jennin Anna Puun takia?

Vierailija
1980/2006 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen juuri "Kaikki biisit peräkkäin" jaksoa eli viimeistä jaksoa. Miksi ihmeessä Juha Tapion versio Jennin Duran Duranista jäi näyttämättä? Hävytöntä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi