Vain elämää
Kommentit (2006)
En oo ollut mikään Jennifani ( en mikään dissaajakaan)mut kyllähän hän on ollut nyt hyvä😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en naita!!!! Puhuin ystävyydestä.
Noin läheisen ystävyyden ja rakkauden raja on liukuva, ja saattaa helposti lipsahtaa you know? No miksei, sinkkuja molemmat, saman ikäisiä ja samalla alalla. Tykkäävät myös eläimistä.
Ai saattaa lipsahtaa eläinseksin puolelle tuolla pariskunnalla vai mitä tarkoiti?
Miltäköhän Susannasta tuntuu kun Cheek tekee hänestä vieläkin lauluja jotka pyörivät telkkarissa ja radiossa. Melko läheisriippuvaista settiä
Kaikki biisit ei vaan sovi räpättäväksi. Riitti tää yks kerta, en halua kuulla toista kertaa kiitos!
Tylsä jakso. Juha Tapio kyllä tykkää puhua itsestään, minä minä mulle ;)
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän Susannasta tuntuu kun Cheek tekee hänestä vieläkin lauluja jotka pyörivät telkkarissa ja radiossa. Melko läheisriippuvaista settiä
Jos on menettäny omilla toimillaan elämänsä rakkauden ja katuu niin tietysti se kalvaa.Ehkä koko loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Eiks se ole vähän niinkuin päivän tarkoitus? Kaikkihan niin tekee, avaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin samaa. Varmaan muutkin puhuu itsestään mutta nyt tämä minä minä jotenkin korostuu liikaa ja häiritsevää. Puhelee vähän niin kuin itsekseen ja muut kuuntelee hiljaa.
Yritän parhaani mukaa katsoa sarjaa ensimmäistä, ja viimeistä kertaa. Mun huomio kiinnittyy ainoastaan Sillanpään pöhöttyneeseen olemukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kenestä Juhanasta?
Juha Tapiolla on aika kova miellyttämishalu. Se haluaa että kaikki aina pitää sitä kivana.
Vierailija kirjoitti:
Yritän parhaani mukaa katsoa sarjaa ensimmäistä, ja viimeistä kertaa. Mun huomio kiinnittyy ainoastaan Sillanpään pöhöttyneeseen olemukseen.
Ja näin! Sillanpään fanit loukkaantui. Tottahan toi on, ottakaa nyt ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltä. Olis saanu lakkauttaa koko formaatin huumekohun takia.
Juhan "pisteet" ropissu ihan täysin. Ällöttävä. Yleensä aina sivussa ja kerrankin kun saa huomiota niin....
Tonin versio paras häneltä tällä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Juha Tapiolla on aika kova miellyttämishalu. Se haluaa että kaikki aina pitää sitä kivana.
Kuunteletko sä yhtään mistä Juha on nyt tässä ohjelmassa puhunut?
Tonilla ja Jarella tähän mennessä hienoimmat versiot!
Vierailija kirjoitti:
Niin ? Tämähän oli Juha Tapion jakso. Eikös hän ollut päivän päähenkilö. Mitähän en ymmärtänyt 😉
Ihana huumoritajuinen Juha!