Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää

Vierailija
08.09.2017 |

Kai tää vielä jotakuta kiinnostaa?

Kommentit (2006)

Vierailija
1321/2006 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jare on kyllä hyvä tyyppi! Fiksu, sydämellinen ja hauska. Jennin kanssa ovat varmaan hyvät ystävät, kun näyttää että ymmärtävät hyvin toisiaan.

Vierailija
1322/2006 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6) Sanni: Viulua soitti 10 sekuntia, pisteet siitä yrityksestä vaikka odotin enemmän kun sitä etukäteen niin hehkutti itse.

Sanni soitti viulua kappaleen osioissa, joissa ei laulettu. On mahdotonta laulaa samaan aikaan kun soittaa viulua, joten itseäni ei todellakaan häirinnyt viulunsoiton "lyhyys". Nyt järki käteen. Sannilta oli kauden paras veto, vaikka apuvoimia olikin. Mutta miksei saisi olla? Kyllä Juhakin otti Brädin ekassa jaksossa. Ja ei, en ole Sannin fani.

Brädihän oli ihan perustellusti mukana, samoin kun Tonilla bändinsä eli "veljet". Miten Sanni perusteli Apocalyptican läsnäolon? 

Ehkä perustelee ensi jaksossa

Häh? Miksi Sanni puhuisi Sannista Kaija Koon päivänä? Se nyt vielä puuttuisi.

Ei kun Sanni perustelee huomisessa Juhan jaksossa miksi valitsi Apocalyptican Kelpaat kelle vaan-biisin taustalle soittamaan, vaikkei Apocalyptica sinänsä liity Sanniin tai tuohon biisiin mitenkään. 

Siis olen Juhan jakson katsonut ja Sanni perustelee sillä, että ei uskalla muuten soittaa viulua kuin Apocalyptican kanssa. Minun mielestäni nämä "vierailijat" eivät ole hyväksi ohjelmalle koska heillä peitellään omaa osaamattomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6) Sanni: Viulua soitti 10 sekuntia, pisteet siitä yrityksestä vaikka odotin enemmän kun sitä etukäteen niin hehkutti itse.

Sanni soitti viulua kappaleen osioissa, joissa ei laulettu. On mahdotonta laulaa samaan aikaan kun soittaa viulua, joten itseäni ei todellakaan häirinnyt viulunsoiton "lyhyys". Nyt järki käteen. Sannilta oli kauden paras veto, vaikka apuvoimia olikin. Mutta miksei saisi olla? Kyllä Juhakin otti Brädin ekassa jaksossa. Ja ei, en ole Sannin fani.

Brädihän oli ihan perustellusti mukana, samoin kun Tonilla bändinsä eli "veljet". Miten Sanni perusteli Apocalyptican läsnäolon? 

Ehkä perustelee ensi jaksossa

Häh? Miksi Sanni puhuisi Sannista Kaija Koon päivänä? Se nyt vielä puuttuisi.

Ei kun Sanni perustelee huomisessa Juhan jaksossa miksi valitsi Apocalyptican Kelpaat kelle vaan-biisin taustalle soittamaan, vaikkei Apocalyptica sinänsä liity Sanniin tai tuohon biisiin mitenkään. 

Siis olen Juhan jakson katsonut ja Sanni perustelee sillä, että ei uskalla muuten soittaa viulua kuin Apocalyptican kanssa. Minun mielestäni nämä "vierailijat" eivät ole hyväksi ohjelmalle koska heillä peitellään omaa osaamattomuutta.

Miten Toni peitteli omaa osaamattomuuttaan tuomalla bändinsä yhden biisin ajaksi ohjelmaan? Tai Juha ottamalla Cheekin toisen tuplaajan tuplaamaan omaa räppiään? Sannin kohdalla tuo voi hyvinkin pitäää paikkansa, että sillä peitellään omaa osaamattomuuttaan, mutta nuo aikaisemmat vierailijat ei tuohon sovi.

Mutta sinänsä olen kyllä sitä mieltä että vierailijat ylipäänsä on vähän turhia tässä ohjelmassa. Siellä on kuitenkin jo valmiiksi ammattitaitoinen bändi soittamassa ja kyllähän tälläkin kaudella suurin osa on luottanut itseensä ja siihen samaan taustabändiin joka muillakin on käytössään. Ei siellä Jennin, Kaijan tai Jaren oo tarvinnut raahata itseään suurempia tyyppejä taustalle soittamaan, että esitys olisi jotain. Tonin ja Juhan kohdalla ymmärrän kyllä "apuvoimien" käytön, mutta nuokin ois osanneet hoitaa esitykset tarvittaessa ilman apujakin, ammattilaisia kun ovat. 

Vierailija
1324/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jare oli suloinen kun biisin jälkeisen halauksen jälkeen lepäsi Jennin lähellä. Suloisia ihmisiä, vaikka olisikin pelkkää lämmintä ystävyyttä. Sekin on tosi tärkeää.

Vierailija
1325/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan jakson nähneet ei saa sitten spoilata mitään!

Vierailija
1326/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illan jakson nähneet ei saa sitten spoilata mitään!

Miksei? Ekaa jaksoa lukuunottamattahan täällä on käsitelty kaikki jaksot ennen varsinaista päivää. 

Vierailija
1327/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jare oli suloinen kun biisin jälkeisen halauksen jälkeen lepäsi Jennin lähellä. Suloisia ihmisiä, vaikka olisikin pelkkää lämmintä ystävyyttä. Sekin on tosi tärkeää.

Huomasin saman. Jennin jaksossa kun Jare olk laulanut Maljan ja meni sen jälkeen halaamaan Jenniä, hän laski päänsä Jennin rinnalle aavistuksen tarpeettoman pitkäksi aikaa. Nuo kaksi ovat erittäin läheisiä ystäviä 😁.

Vierailija
1328/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se Jenni on kokonaan seonnut ☺😚😚

http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201710102200449481_tw.shtml

Vierailija
1329/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman. Jennin jaksossa kun Jare olk laulanut Maljan ja meni sen jälkeen halaamaan Jenniä, hän laski päänsä Jennin rinnalle aavistuksen tarpeettoman pitkäksi aikaa. Nuo kaksi ovat erittäin läheisiä ystäviä 😁.

Juuri tuota hetkeä tarkoitin edellä! Tuli jotenkin hyvä olo heidän puolesta, että jos ovat läheiset ja luotettavat ystävät toisilleen. Molemmilla paljon vaativa ura ja paineet. Saa jakaa yhdessä ja saada voimaa siitä.

Vierailija
1330/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuota hetkeä tarkoitin edellä! Tuli jotenkin hyvä olo heidän puolesta, että jos ovat läheiset ja luotettavat ystävät toisilleen. Molemmilla paljon vaativa ura ja paineet. Saa jakaa yhdessä ja saada voimaa siitä.

Näitä kahta on jo tarpeeksi naitettu täällä. Lopettakaa jo.

Vierailija
1331/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en naita!!!! Puhuin ystävyydestä.

Vierailija
1332/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en naita!!!! Puhuin ystävyydestä.

Noin läheisen ystävyyden ja rakkauden raja on liukuva, ja saattaa helposti lipsahtaa you know? No miksei, sinkkuja molemmat, saman ikäisiä ja samalla alalla. Tykkäävät myös eläimistä.

Vierailija
1333/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on... mutta ajattelen, että olkoon Jarppuli ja Jenni ystäviä, rakastavaisia tai siltä väliltä, sillä taitavat olla sinkkuja. Heidän suhteensa muoto ja syvyys on heidän asia. Itse vaan ihailin Vain elämässä heidän kaunista viestintää ja yhteyttä toisiinsa. Toivon vain että ovat onnellisia molemmat.

Vierailija
1334/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä Toni Virtasen muilta saamaa hehkutusta 'hyvä ihminen', koska minun silmään vaikuttaa lähinnä itsekkäältä ja ikävältä ihmiseltä. Tuntuu että on koko ajan piikittelemässä esim. Jenni Vartiaista, joka yrittää lähinnä nuoleskelle Tonia samoin kuin kaikki muutkin. Jare oli ainoa, joka ymmärsi kyseenalaistaa Tonin juttuja ja vielä hyvällä tavalla hymyillen. Jare tuntuu lisäksi puolustavan ujoa Jenniä. Minun silmissäni Jaren pisteet nyt nousivat. Ennen olen pitänyt häntä itsekkäänä. Vaikea sitten sanoa, mitä muuta tuolla tapahtuu, mitä kamerat ei näytä. 

Vierailija
1335/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä Toni Virtasen muilta saamaa hehkutusta 'hyvä ihminen', koska minun silmään vaikuttaa lähinnä itsekkäältä ja ikävältä ihmiseltä. Tuntuu että on koko ajan piikittelemässä esim. Jenni Vartiaista, joka yrittää lähinnä nuoleskelle Tonia samoin kuin kaikki muutkin. Jare oli ainoa, joka ymmärsi kyseenalaistaa Tonin juttuja ja vielä hyvällä tavalla hymyillen. Jare tuntuu lisäksi puolustavan ujoa Jenniä. Minun silmissäni Jaren pisteet nyt nousivat. Ennen olen pitänyt häntä itsekkäänä. Vaikea sitten sanoa, mitä muuta tuolla tapahtuu, mitä kamerat ei näytä. 

Missä kohtaa Toni on piikitellyt Jenniä? Ja missä Jare on joutunut Jenniä puolustamaan? Täällä on välillä niin ihme juttuja, että tuntuu kuin katsoisi ihan eri ohjelmaa kuin moni muu. 

Vierailija
1336/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa mainospätkässä kun juha kertoo harkinneensa lopettamista niin jennin ja sannin huudahdus "mitä?" kuulostaa niin epäaidolta ja näytellyltä. No eipä mulla muuta.

Vierailija
1337/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up koska kohta alkaa Juhan päivä! :)

Vierailija
1338/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa mainospätkässä kun juha kertoo harkinneensa lopettamista niin jennin ja sannin huudahdus "mitä?" kuulostaa niin epäaidolta ja näytellyltä. No eipä mulla muuta.

Sama

Vierailija
1339/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up koska kohta alkaa Juhan päivä! :)

Kohta tulee se elisan mainos. 😍

Vierailija
1340/2006 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset