Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää

Vierailija
08.09.2017 |

Kai tää vielä jotakuta kiinnostaa?

Kommentit (2006)

Vierailija
121/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko Sillanpää oikeasti "miesten välistä rimmausta"?!!

Vierailija
122/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rdz kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uggvv kirjoitti:

Sanni: 'Story of my life, en saanu...'

Kuuntelin että whaaaat 😂

Mitä?

No täsmälleen niin se sanoi kun palasivat kalareissulla tyhjin käsin 😂

Mutta miksi olit ihan että whaaat?

Sanni sanoo sit varmaan Evelinallekin usein et en saanu 😉 sitä kai se syöty of my life siinä tarkoittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xxxxx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rdz kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uggvv kirjoitti:

Sanni: 'Story of my life, en saanu...'

Kuuntelin että whaaaat 😂

Mitä?

No täsmälleen niin se sanoi kun palasivat kalareissulla tyhjin käsin 😂

Mutta miksi olit ihan että whaaat?

Sanni sanoo sit varmaan Evelinallekin usein et en saanu 😉 sitä kai se syöty of my life siinä tarkoittaa

Eiköhän tarkoittanut vaan sitä että story of my life, en ole koskaan saanut kalaa enkä saanut nytkään?

Ps. Nimimerkki ei ole pakollinen, kuten tuossa kentässäkin suluissa lukee. Sitä ei ole pakko täyttää XXXX tai soifjeoinefenoi jos ei halua.

Vierailija
124/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltsu jestas, nyt paukautti kovan!

Vierailija
125/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ole ole kuullut ainuttakaan biisiä tuolta Juha Tapiolta. Laulaako jotain humppaa tms.?

No oot kyllä jossain pullossa kasvanu jos et ole kuullu. Esim. Tykkään susta niin että halkeen tuli jossain vaiheessa ihan joka tuutista niin ettei sitä ole voinut olla kuulematta.

Ja Kaksi puuta, Ohikiitävää, Kelpaat kelle vaan... ja monet muut radiossa jatkuvasti s.o..

Vierailija
126/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki noi lauletaan playbackin!vittu. Säälittävää ettei voi omal äänel laulaa oikeasti

Vierailija
127/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Siltsu känässä vai miksi se on tollai outo? Ja paska veto muutenkin

Vierailija
128/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi mies on hieno biisi, mutta tää Siltsun versio on jo ihan liiankin outo. 

Vierailija
129/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen päivä tää on?

Vierailija
130/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin Siltsun versiosta. 

Vierailija
131/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo jare nyt esittää jotenkin nyt jotain vähän liikaa. En tiiä, ehkä sitten on vaan tollanen?

Vierailija
132/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän huolissani siltsusta. Ollut jo pidemmän aikaa julkisuudessa jotenkin väsyneen ja sekaisen oloinen.

Vierailija
133/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki noi lauletaan playbackin!vittu. Säälittävää ettei voi omal äänel laulaa oikeasti

JA sinun mielestäsi tämä koskee vain tätä uutta kautta? Olet tyhmä? Kakkoskaudesta alkaen on studioversiot soitettu laulun päälle. Laulajat lauloivat paikan päällä livenä muille, mutta televisiosta tulee päälle äänitetty versio. 

Vierailija
134/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoitteko kukaan ymmärtää tuota Sillanpään kommenttia rimmauksesta? Piti pakosti hänen sanoa. Suomeksi riimaus tarkoittaa kahta asiaa. 1. Riimien lopun yhteensopivuutta, malliin suudella-huudella. 2. Seksissä se tarkittaa erään aukon nuolemista. Aukko ei ole vagina.

Lontooksi 1. Kirjoitetaan y:llä ja 2. i:llä.

Jari osaa englantia!!!!

Vierailija
135/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Tapio oli tässä aloituksessa kyllä paras ja yllättäjä. Lahjakas muusikko ja jotenkin lämmin ja hyväsydämisen oloinen.

Vierailija
136/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin - outoa kyllä - erityisen paljon Jenni Vartiaisen esityksestä. Jotenkin hän löysi Cheekin parhaasta biisistä sen ytimen, kauneuden ja sanoman. Ja lauloi puhtaasti, korkealta ja erittäin kauniisti - poissa oli läähätykset ja hönkäilyt. Enkä viitsi edes mainita miten upealta Jenni näyttää, olen täysin puulla poäähän lyöty!

Vierailija
137/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jare oli rento ja avoin kun bisnes kukoistaa ja kirjakin on ulkona. Liekö leffa seuraavana? Taisi ajatella hymyssä suin kassakoneen kilinää. Edellinen kertahan oli yksi merkittävä askel hänen urallaan, se askel jossa mummot ja äidit saatiin sulamaan antamaan rahat pikkuneideille ja -herroille Cheekin tuotteisiin.

Vihaajat vihaa

Meitsi vaan takaisin vilkuttaa

Ei vois vttu vähempää kiinnostaa

Cheekkiä varmaan kismittää kun häntä on haukuttu laskelmoivaksi (artistiksi) ja siksi kirjoittanut tuollaiset sanat. Eikä haukku vailla perusteita ole kun katsoo urapolkua. Esimerkkinä käy vaikkapa haastattelut ja tämä ohjelma, joiden aikana voi kuulla logiikkakorttien raksutuksen Cheekin aivoissa kun kaveri asettelee jokaisen sanansa äärimmäisen huolellisesti. Välillä tosin se huliviliwannabeghettopoika pääsee eturiviin ja sanat sekoaa.

Mutta älä käsitä väärin. En ole Cheekille kateellinen vaan nautin hänen musiikistaan ja seuraan mielenkiinnolla hänen uraansa. En kuulu "Arhinmäen poppooseen".

Vierailija
138/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakson säväyttävimmät:

1. Juha Tapio

2. Jenni vartiainen

3. Kaija Koo

Joo tiedän että tulee skeidaa niskaan mutta minulla on oikeus kehua Jenniä jos haluan!

Vierailija
139/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vähän huolissani siltsusta. Ollut jo pidemmän aikaa julkisuudessa jotenkin väsyneen ja sekaisen oloinen.

No nyt oli ihan vaan kännissä..

Vierailija
140/2006 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltsu luo ympärilleen aina hyvän tunnelman. Ihana persoona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän