Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain elämää

Vierailija
08.09.2017 |

Kai tää vielä jotakuta kiinnostaa?

Kommentit (2006)

Vierailija
1181/2006 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon huonompi kausi kuin edellinen.

Vierailija
1182/2006 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jare, Toni ja Juha oli jakson parhaimmat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/2006 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändi oli jo hävinny kun jenni vielä "mietti" duettoa. Aika käsikirjoitettu ohjelma.

Vierailija
1184/2006 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että Jenni pääsi irrottelemaan Tonin ja bändin kanssa. Toivon Jennille iloisia päiviä ♥

Vierailija
1185/2006 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovioilla olis ollu makee Jarelta ja etsit äijää seuraavaa Jarilta... Mikä Jennin silmissä oli...

Vierailija
1186/2006 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy Jennin silmiin viitata sen verran että mulla oli nuorena (24-25v) samanlaiset silmät. Väri tuli yhtäkkiä kun elämä oli aivan mahtavaa eikä ollut huolia tai murheita. Muistan vielä kun niitä kehuttiin. Sitten tulo ne elämän nurjan puolen haasteet ja väri tummui. Uskon saavani kirkkauden silmiin takaisin jos pääsen takaisin siihen sisäiseen rauhallisuuteen ja keveyteen.

Vierailija
1187/2006 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaija oli illan paras.

Ihan ehdottomasti👍

Vierailija
1188/2006 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy Jennin silmiin viitata sen verran että mulla oli nuorena (24-25v) samanlaiset silmät. Väri tuli yhtäkkiä kun elämä oli aivan mahtavaa eikä ollut huolia tai murheita. Muistan vielä kun niitä kehuttiin. Sitten tulo ne elämän nurjan puolen haasteet ja väri tummui. Uskon saavani kirkkauden silmiin takaisin jos pääsen takaisin siihen sisäiseen rauhallisuuteen ja keveyteen.

Jenni silmien muuttuva väri on kyllä ihan piilolinssien ansiota. Oli Gimmelin aikaan myös ruskeat.

Vierailija
1189/2006 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Juuri kuten sanotaan silmät kirkastuu koska silmät on sielun peili.

Vierailija
1190/2006 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä veli Virtanen onnistunut tänään.. miksi edenistä piti tehdä tuommonen rillumarei, vaan ois voinut oikeesti keskittyä sanoihin.

Vierailija
1191/2006 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaija oli illan paras.

Tuosta esityksestä just huomasi että suurin osa kappaleen hyvyydestä tuli mahtavasta sovituksesta. Kappale on aika tavisralli jos tuo vartiaisen esityksessä ollut jumputus ja kaiku ja muu mystiikka riisutaan pois.

Vierailija
1192/2006 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn niiiiiiin kuumana Juha Tapioon. 🔥😍

Vierailija
1193/2006 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei taaskaan Gimmeliä. Onko Jenni kieltänyt.

Ehkä ei ole Gimmelin biisejä kun eihän JV:llä ole niistä mitään kerrottavaa. Voi olla, että se silloinen tuotantotiimi on kieltänyt mutten usko koska rahaahan saisivat.

Vierailija
1194/2006 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sinua vaan kertoo rakkaudesta omaan lapseen. Siis minun mielestä.

Kyllähän se rakkaus omaan lapseen menee aika kaiken edelle. Sitä ei lopeta mikään ei edes kuolema.

Voi kuule, kyllä moni muukin rakkaus on kuolematonta. 

Äidin rakkaus on ainoa täysin pyyteetön rakkauden laji. Mikään muu ei ole niin voimakasta. Sille on hyvä syy: elämä jatkuminen, lajin säilyminen

Vierailija
1195/2006 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku jo katsonut ennakon? Kenen kanssa Juha duetoi? Sannin ja sen bändin?

Vierailija
1196/2006 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sinua vaan kertoo rakkaudesta omaan lapseen. Siis minun mielestä.

Kyllähän se rakkaus omaan lapseen menee aika kaiken edelle. Sitä ei lopeta mikään ei edes kuolema.

Voi kuule, kyllä moni muukin rakkaus on kuolematonta. 

Äidin rakkaus on ainoa täysin pyyteetön rakkauden laji. Mikään muu ei ole niin voimakasta. Sille on hyvä syy: elämä jatkuminen, lajin säilyminen

Höpöhöpö. Näissä asioissa jokainen voi puhua vaan omasta puolestaan.

Vierailija
1197/2006 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei taaskaan Gimmeliä. Onko Jenni kieltänyt.

Miksi olisi pitänyt? Onhan sillä Jennillä roppakaupalla hyviä omiakin biisejä. Viime kaudella Petra oli ihan aidosti pettynyt, kun hänen päivänään tuli ainoastaan yksi soolouran biisi ja loput oli Tiktakkia.

Vierailija
1198/2006 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I vissiin vain elämää ole enää kovin kohassa huudossa, kun palstalla tulee ehkä kolme kommenttia koko ohjelman aikana.

Eli jokaisen katsojan pitää jakson aikana jauhaa täällä jotain? :D minä ainakin katson jakson ilman kännykkää. Ja muilla palstoilla paljon paremmat vain elämää keskistelut. Täällä vain haukutaan ja ollaan negatiivisia.

Vierailija
1199/2006 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps Toni oli paska eile

Vierailija
1200/2006 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jare tais olla vähän ihastunut Jenniin <3 katseet oli sellaiset ja kun Jenni valitsi duettopariksi Tonin niin Jare oli vähän myrtsi.