Vain elämää
Kommentit (2006)
Cheek oli kyllä ylläri, todella hyvä tulkinta.
Ohhoh, katohan Cheekiä. Alkaa jo tuntuakin jossain.
Ootteko tosissanne?! Toi cheek oli kamala! Sattui korviin tuo "laulu". Ja sanoitus oli naiivi.
Toi oli kyl hilpee toi jennin biisi. Vähän toivoinkin, ettei ottais aina sitä vakavinta haikeinta kappaletta, mitä niitäkin Apulannalla on.
Ja toi sen jälkeinen kaikkien repeeminen oli jotain ihan hillitöntä. :'D
Vierailija kirjoitti:
Ootteko tosissanne?! Toi cheek oli kamala! Sattui korviin tuo "laulu". Ja sanoitus oli naiivi.
Olen samaa mieltä. Ihan hirveä. Mutta alkuperäinen kappale on kaunis ja Tonin tekstit ovat koukuttavia. Pitää kuunnella uudelleen ja uudelleen, lisää ja lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan todellakin sitä, että Cheek jättää nulikkamaisen uhon ja siirtyy inhimillisten aiheiden pariin. Aiemmin hän herätti ehkä huomiota, mutta nyt alkaa jopa_merkitä_jengille jotain.
Jaren teksti lienee yksi tän ohjelman tärkeimmistä ja vahvimmista! Erittäin koskettava veto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan todellakin sitä, että Cheek jättää nulikkamaisen uhon ja siirtyy inhimillisten aiheiden pariin. Aiemmin hän herätti ehkä huomiota, mutta nyt alkaa jopa_merkitä_jengille jotain.
Molemmissa on puolensa. Toivottavasti Cheek ei muuta tyyliään täysin tähän suuntaan, koska se egoilukin toimii, kuuluu siihen räppiin josta itsekin pidän, mutta nääkin tekstit on hienoja siinä joukossa!
Jenni Vartiainen koittaa olla uusi Paula Vesala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, jätkällä on älyttömän iso fanijoukko ja sä sanot että nyt se alkaa jopa _merkitä_jengille jotain. Se, että sä olet nähnyt siitä vaan sen yhden puolen ei tarkoita että kaikki muut ois yhtä kapeakatseisia. Kyllä ne inhimilliset aiheet on ollut Jaren teksteissä mukana aina.
Jare taitaa olla vähän ihastunut Jenniin, huomaatteko katseet <3
Voi apua, ihan hirveetä PASKAA toi Vartiaisen versio mato biisistä, myötähäpeää.. .
Ai, mun mielestä Jennin mato oli aivan hulvaton. 😁
Mahtava Jenni! Vaikutti muuten aidosti vittuuntuneelta larpissa kun huomasi että hänet on castattu herkäksi haltiaprinsessaksi. :-D
Ja laittakaa ruutuplussalaiset spoilereita ensi viikosta!
Vierailija kirjoitti:
Jare taitaa olla vähän ihastunut Jenniin, huomaatteko katseet <3
Huomaan. Oon huomannut että saman katseen se luo myös Juhaan ja Toniinkin taitaa olla ihastunut niihinkin<3
Olipas jännä nähdä, kun Cheek veti oikeasti tunteella. Tulkinnasta ja biisistä on varmasti monta mielipidettä, mutta jätkä ihan selvästi itse eläytyi ja uskoi tarinan.