Vain elämää
Kommentit (2006)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen tympii kun jennistä ei mitään uutta puolta löydy kun vetää vaan paltsuja eikä revittele yhtään.
Ja taas se Jennin solvaaminen alkaa, kuten 2014. Hohhoijaa kun olette ilkeitä!
Katsoin etukäteen Tonin päivän. Jenni onnistui todella yllättämään, ja sai koko jengin nauramaan niin että vaikuttivat oikeasti iloisilta ja nauru oli aidon kuuloista. Ja esitys upposi minuun täysillä, sanoisin että päivän paras. No tietysti täällä taas tullaan haukkumaan, muttei ainakaan revittelyn puutteesta tarvitse Jenniä solvata!
Tuli liikaa mieleen Vesalan esitys kolmoskaudella. Vieläpä kun oli juuri Tonin päivä silloinkin.
Juuri tätä tarkoitin. Jos Vesala käyttää syntikkalaitteita, se on mammojen mielestä maailman suurinta jumalaista taidetta. Jos Jenni käyttää samoja laitteita, se on kamalaa matkimista ja kopioimista. Vesalalla on teidän mielestä siis yksinoikeus kitaraan, syntikkaan, pianoon ym soittimiin? Sitä paitsi Jennin esitys ei muistuttanut Vesalan huutoa pätkän vertaa. Inhottaa tämä Jenni Vartiaisen lyttäys, sama juttu kuin 2014.
Olen samaa mieltä muuten, mutta huomauttaisin, ettei sinunkaan tarvitse lynkataa Paula Vesalaa tai ketään muitakaan artisteja puolustaaksesi/kehuaksesi Jenniä, vert. tuo "Vesalan huuto". Paulan esitys Tonin päivänä kun oli mielettömän upea, omaperäinen ja koko kauden parhaita. Itse asiassa ihan omia suosikkejani koko Vain elämää-historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä Juha
Mä tykkään❣️Jotain normia voimakkaampaa häneltä. Tonin sanoin istahti äijälle.
Mites täällä on näin hiljaista?
Vierailija kirjoitti:
Katon tuubia. Vain elämää on muutenkin ollu viime kaudet täys floppi.
Tää Siltsun versio on oikeasti hyvä.
Niin Jarimaista. Tylsää! Olis nyt repässy punkkia.
Pakko sanoa et on tuo Wirtanen ihan älyttömän hyvä biisinkirjoittaja.
Meinasi Tonilla pokka pettää Sillanpää kun veti kuin 70- luvun Amarilloon biisin. Hirveää kuunneltava ja nää kimalle leidit, jessus.
Sopii tuo biisi Jarille! Odotin jotain pahempaa viime viikon jälkeen :D
Oliko jarin taustalaulaja Victoria shuudifonia? Joskus ollut Idols kisassa.
Nyt oli hienoa!! mieletön ääni ja tulkinta. Ihan kuningas on. Voi kun saisi asiansa kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni järjesti mulle eroottisen perjantaiyllätyksen, joten katsotaan huomenna vasta... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni järjesti mulle eroottisen perjantaiyllätyksen, joten katsotaan huomenna vasta... ;)
Sun mies järjesti sulle yllätyksen, mutta sä vaan täällä vauvapalstailet? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mies järjesti sulle yllätyksen, mutta sä vaan täällä vauvapalstailet? :D
😂
Cheek oli tosi hyvä tänään! Cheekkimäinen, sopi hänelle hyvin.
Ps. Katon ruudusta.
Sanni on bi ja esimerkiksi Me ei olla enää me kertoo pojasta.