Vain elämää
Kommentit (2006)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuroleptien pöhöttämiä muka-tähtiä.
.
.
Pitää olla jotenkin henkisesti vajavainen jos tällaisia katsoo...
Nämä kommentit aina naurattaa paljon :D.
Tullaan ketjuun kommentoimaan jotain tällaista ja luullaan näin olevan jotenkin muita parempia :D. En itsekkään tykkää monestakaan ohjelmasta, mutta itse en jaksa nähdä vaivaa edes avata sellaista ketjua.
Eli tiedoksi sulle. Meitä Vain elämää katsojia ei kiinnosta pätkääkään sinunlaistesi mielipiteet!
Eikös nämä räppärit ole siellä niin mömmöissään, ettei puheesta saa yksinkertaisesti sanaakaan selvää...
.
.
Ja kummastipa se mielipide kiinnosti, kun piti oikein kommentoidakin - NIH!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli jotenkin myötähäpeä, vaikka en haluais. Mikä on saanut nää ihmiset palaamaan tonne... epätoivoinen yritys saada ura vielä nousuun, esim. Toni Wirtanen ja Cheek. Mut Jennillä menee muutenki hyvin ni miks mennä tonne??
Tonilla tai ylipäänsä Apulannalla ei taida olla mitään huolta uran kannalta. Suosituimpia suomalaisia bändejä ja kovaa tulosta tekevät koko ajan. Eikä huolta taida olla myöskään Cheekillä, vaikka kuinka sitä toivoisit.
Vierailija kirjoitti:
Jenni voisi antaa välillä suunvuoron muillekin.
Mä en kans voi sietää Jenniä. Niin kylmä eukko et brrrh!! Ylimielinen
Oi kaikki on olleet tosi hyviä tähän asti, mahtavaa! :D :D
Vierailija kirjoitti:
Tonin veto on huikea!
Mitä se vetää? Vitun päähän??
Tätä kattoessa tulee ikävä Samun ja Robinin hassuttelua ja sanailua.
Kylläpä tuo Jenni on vaan superkaunis.
Olen tavannut myös Jennin ja oli tosi mukava ja ystävällinen. Toisin kuin se Kaija joka kohteli kuin maanmatosta.
Työni puolesta siis tulee välillä näitä julkkikisa tavattua.
Näistä muista olen tavannut myös Sannin ja Tonin ja olivat myös oikein mukavia. Jenni ehdottomasti lämpimin ja se Kaija ehdottomasti ihan m****u.
T. Se kaijasta aikaisemmin kommentoinut.
Sanni: 'Story of my life, en saanu...'
Kuuntelin että whaaaat 😂
On kyl jotenki hirveän väkinäistä. Ja toi combo näillä ihmisillä ei vaan toimi.
Jotenkin tämäkin ketju ottaa päähän, kun kaikki Jenni-vihaajat taas jaksaa häntä haukkua eikä viitsi antaa hänelle mitään mahdollisuuksia. Jos joku ei ole koko aikaa suuna päänä länkyttämässä ja itseään kehumassa ääneen (kuten Siltsu), hän muka on ylimielinen?? Muutenkin ikävää että negatiivinen mielipide ihmisestä on jo muodostettu, teki hän tässä ohjelmassa nyt ihan mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
härskimama kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni voisi antaa välillä suunvuoron muillekin.
Mä en kans voi sietää Jenniä. Niin kylmä eukko et brrrh!! Ylimielinen
Että sinä vaan jaksat...taidat olla paha ihminen?
En mä koe olevani paha ihminen. Kaikista ei vaan tykkää. Mä vaihdan aina kanavaa ku Jenni tai J.Karjalainen soi. Kyllä mulla on siihen oikeus eikä se tee musta pahaa.
Oho JT todella yllätti. Arvostan tollasta heittäytymistä ja omalta mukavuusalueelta poistumista.
Toivottavasti näillä yhteishenki paranee ohjelman edetessä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy sanoa, että pisteet nousi kun niin ihanan nauravainen ja sinut itsensä kanssa oleva Jare näyttää parhaat puolensa. I' m in love <3
Katsotaankohan me samaa ohjelmaa?
mun mielestä näillä on hyvä henki tällä porukalla. Voi ilolla katsoa, kuinka rentoa ja hyväntuulista jengiä on.
Yllätyin, miten symppis Juha on!
Juha Tapio on niin ihana. Niin aito <3
Kaijja on kamala :(