Vain elämää
Kommentit (2006)
Kaija on cringe. Ei kai toi pusero ole jostain Kaija Koo-mallistosta? :D
Siis Tonin sanathan oli aivan huippu hyvät! Noinhan se menee noissa gaaloissa nuo palkinnot jne. Mua nauratti ääneen.
Kaijan esitys aivan huippu, ylivoimaisesti paras tähän asti!
Miksi Sanni katsoi avoimen inhoavasti Kaijaa, kun tämä esiintyi ? Se ilme. :D
Siis mikä omapaita tuolla Kaijalla on? KK paidassa, samanlaiset jutut Kaijalla on bändinsä logossa.
Muuten ihana mutta tämä Kaija Koo vai mikä onkaan, ei sovi joukkoon. Edesmennyt mukatähti. Ei osunut tuo laulu ollenkaan.
Kaijan versio tosiaan ehdottomasti tähän mennessä paras.
Minä en jostain syystä tykkää tosta kaijasta yhtään. Varmaan johtuu siitä, että olen tavannut pari kertaa ja kummallakin kerralla on ollut todella ylimielinen ja käyttäytynyt ns. Inhottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tuli paha mieli tosta Jennin päällepuhumisesta... Niin tuttua itsellenikin, kun en vaan osaa "ottaa" puheenvuoroa. Miksei leikattu pois?
Et tainnut katsoa tuota kohtausta loppuun asti kun Jenniä niin paljon inhoat? Kyllä hän otti puheenvuoron sitkeästi, vaikka Siltsu huusi ja kiljui koko ajan päälle.
Näin alun perusteella niin jotenkin vähän tönkkö kokoonpano. Kaikki puhuu toisten päälle ja ilmapiiri jotenkin väkinäinen ja jäinen. Mutta noh, ehkä (toivottavasti) asia muuttuu.
Mikä mussa on vialla kun tää ohjelma ei sytytä vaan yhtään? Puoliväkisin yritän katsoa tätä kun olen kipeä ja makaan apaattisena sohvalla, ei vaan innosta.
Onpa iso pettymys miten ärsyttävä Siltsu on :/
Jare ihanan rento ja iloinen tämän illan jaksossa. Viisi vuotta sitten ohjelmaan osallistu vakava ja etäinen ihminen. Nyt täytyy sanoa, että pisteet nousi kun niin ihanan nauravainen ja sinut itsensä kanssa oleva Jare näyttää parhaat puolensa. I' m in love <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli paha mieli tosta Jennin päällepuhumisesta... Niin tuttua itsellenikin, kun en vaan osaa "ottaa" puheenvuoroa. Miksei leikattu pois?
Et tainnut katsoa tuota kohtausta loppuun asti kun Jenniä niin paljon inhoat? Kyllä hän otti puheenvuoron sitkeästi, vaikka Siltsu huusi ja kiljui koko ajan päälle.
Ja missäköhän sanoin, että inhoaisin Jenniä? 😂😂😂 Päinvastoin sanoin, että Jenni oli hyvin samaistuttava tuossa tilanteessa. Taitaa olla tuosta porukasta nimenomaan se, jolla on kanssani eniten yhteistä ihmisenä.
Mä tykkäsin, että Sanni oli vähän palannut vanhaan ja lyriikoissa oli jo sitä jotain - mutta loppu hieman lässähti.
Tonin veto ei iskenyt minuun ollenkaan.
Kaija nyt oli 😍
Kaijahan sai tästä nyt tän syksyn hitin, paras tähän mennessä. Veikkaan että Siltsu vetäisee toisen hyvän.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelma olisi PALJON parempi ilman noita välijaarituksia ja "avautumisia". Siis pelkät musiikit vaan.
Tuo Jarekin puhuu koko ajan että mä mä mä mä mä ja mä.
Kenestä sen pitäisi puhua? Kertoa Kaijan urasta vai kenties Sannin?
Kaija on aivan upea!