Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää

Vierailija
08.09.2017 |

Kai tää vielä jotakuta kiinnostaa?

Kommentit (2006)

Vierailija
521/2006 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Cheek laulanut myös dueton Jennin kanssa? Ei siinä muuten mitään, tykkäsin kyllä Jennin molemmista versioista, siis Cheekin ja Jarin biiseistä, mutta jotenkin olen ajatellut että noissa duetoissa olisi joku "sääntö" että vain kerran voi valita saman henkilön :-D

Vierailija
522/2006 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa nyt jotenkin se ettei Jari nyt tekisi mitään peruuttamatonta :(

Mulla on jotenkin pelokas fiilis ..

No joo toi sun skenaario on kammottava:( Toinen on se että jatkaa samaa rataa ja on 10vuoden sisällä kun Loiri pahimpina aikoinaan. Voi kun sais itsensä kuntoon❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/2006 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Ruudun klipeistä löydy Siltsun päivän lounasmenua vai olenko vain puusilmä? Illallispöperöt on onneksi sentään esitelty.

Vierailija
524/2006 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Jarin päivästä, on se vaan niin karismaattinen tyyppi. Tonin biisissä oli mielettömät instrumentit taustalla. Keekin, Jennin ja JT:n versiot suosikkejani tänään.

Vierailija
525/2006 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija pulskassa kunnossa. Kannattaisi harrastaa liikuntaa. Jenni kaunistuu aina vaan. Siltsulla elintaso vatta. Siltsun ja Jennin takia katsoin vain elämää.

Vierailija
526/2006 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen parhaimmat esitykset oli ehdottomasti Tonilla, Juha Tapiolla ja Cheekillä. Kaija ja Jenni on tasaisen varmoja, mutta ei kovin yllättäviä. 

Vierailija
527/2006 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER WARNING

SPOILER ALERT

SPOILER-VAROITUS!

Sannin päivän katsoneet: Mikä siinä Cheekin esityksessä niin laulajaa nauratti? :'D Oliko lyriikat totta? Onko Jare joskus yrittänyt iskeä Sannia tms? Ehkä hän on ollut ihastunut, mutta Sannia ei ole napannut (koska tykkää enemmän toisesta sukupuolesta)? Kaija, Juha Tapio, Jenni ja Toni katseli J&S niin muikeasti myhäillen ja epäili heillä olleen jotain juttua joskus. Anyway, olipa virkistävän erilainen esitys Jarelta. Tulin tosi hyvälle mielelle siitä repeilystä laulun aikana :) :) :) Keekille sopii kestohymy.

Vierailija
528/2006 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Tapiolta ainoa todella hyvä esitys. Sillanpää ei voi hyvin😕

Vierailija
529/2006 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekn laulun jälkeen olin ihan että wau, olipa kova! Sitten tuli Juha Tapio ja pyyhki Cheekillä pöytää! Mikä esiintyjä! Mikä tulkitsija! Oli kyllä niin sisällä tuossa esityksessään, että sai kyyneleet silmiini. Ihana ja paras.

Vierailija
530/2006 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheekn laulun jälkeen olin ihan että wau, olipa kova! Sitten tuli Juha Tapio ja pyyhki Cheekillä pöytää! Mikä esiintyjä! Mikä tulkitsija! Oli kyllä niin sisällä tuossa esityksessään, että sai kyyneleet silmiini. Ihana ja paras.

Ja uskomaton kunto on miehellä. Olin kesällä katsomassa todella energisen keikkansa ( missä mm.juoksi 10 min yleisön joukossa), ei hikipisarakaan kirvonnut otsallensa.

Vierailija
531/2006 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Jari oli jaksossaan ihan oma itsensä. Ainahan se on ollut tuollainen herkkis, överi ja hassuttelija. Ja kuten itsekin sanoi, peittää huumorilla epävarmuustekijöitä ja surua. Eli tiedostaa sen kyllä varsin hyvin itsekin. Hän on ohjelmassa sekä pinnallinen että jatkuvasti muille avautuva, eli molemmat puolet on vahvasti läsnä.

Vierailija
532/2006 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ärsyttää", että tässä on käymässä tämän ohjelman kanssa taas niin, että muutan mieleni jonkin "vihaamani" artistin suhteen :D Oon nimittäin alkanut lämmetä Cheekille, vaikken edelleenkään herran omaa tuotantoa fanita. Mutta onhan se nyt ihan erilainen tällä kuin 1. kaudella. Rauhallisempi, vapautuneempi, hymyileväisempi, huumorintajuisempi, itsevarmempi, avoimempi ja jopa lämpimämpi. Ja ulkonäöllisestikin on jotenkin nuorekkaampi ja komeampi. Olen tykännyt tähän mennessä (katsoin jo Sannin päivän) jokaisesta Cheekin esityksestä tosi paljon. Mitähän mulle on tapahtumassa..:D Mutta juuri se on tämän ohjelman taika. Artisteista saa erilaisen, paremman kuvan vrt. otsikot ja listahittien lyriikat. T. ex-hater N34

Vierailija
533/2006 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ärsyttää", että tässä on käymässä tämän ohjelman kanssa taas niin, että muutan mieleni jonkin "vihaamani" artistin suhteen :D Oon nimittäin alkanut lämmetä Cheekille, vaikken edelleenkään herran omaa tuotantoa fanita. Mutta onhan se nyt ihan erilainen tällä kuin 1. kaudella. Rauhallisempi, vapautuneempi, hymyileväisempi, huumorintajuisempi, itsevarmempi, avoimempi ja jopa lämpimämpi. Ja ulkonäöllisestikin on jotenkin nuorekkaampi ja komeampi. Olen tykännyt tähän mennessä (katsoin jo Sannin päivän) jokaisesta Cheekin esityksestä tosi paljon. Mitähän mulle on tapahtumassa..:D Mutta juuri se on tämän ohjelman taika. Artisteista saa erilaisen, paremman kuvan vrt. otsikot ja listahittien lyriikat. T. ex-hater N34

Kiva teksti, mukavan positiivinen☺mäkään en oo erityisesti tykännyt Cheekistä, en kyllä mitenkään inhonnutkaan. Mutta samoja tunnelmia.

Vierailija
534/2006 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutti siltä, että Jare oli pettynyt kaikkiin muihin versioihin, paitsi Jennin. Biisejä oli muutettu liikaa, ja joitain jopa vähän vedetty vitsiksi. Aika epäkunnioittavaa, kun toinen on kuitenkin alkuperäiset tehnyt sydänverellään.

Huono aloitus, mutta ehkäpä tämä tästä.

PS. Jenni on mahtava laulaja ja vielä todella kauniskin. Siltsu oli outo, tsemppiä hänelle jatkoon.

Ai oikein sydänverellä tehtyjä :D 

Vierailija
535/2006 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri että toni Wirtanen (s.1975) ja Juha tapio (s. 1974) ovat ikätovereita. Ei ihan heti uskoisi, wirtanen on vielä suhteellisen nuorekkaan näköinen kasvoistaan mutta juha tapio on vanhan ja väsyneen näköinen eli ns. ukkoontumut

Vierailija
536/2006 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä ohjelmassa nyt suomalaisen musiikkitaivaan tähtikattaus? 😳

No ainakin Vain elämään historian tähtikattaus. 

Kyllähän tuolla nyt on parempaankin ollut. Samu Haber, Robin, Paula Vesala, Ville Galle, Hector... Parhaista tuolla on tällä hetkellä mielestäni Toni Wirtanen ja Jari Sillanpää. Ja tavallaan Cheek. Myös Jenni. Kolmoskausi oli paras.

Vierailija
537/2006 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Toni on jotenkin vanhemman oloinen. Ja ällöttää ne keltaiset kulmakarvat 😷

Vierailija
538/2006 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaija pulskassa kunnossa. Kannattaisi harrastaa liikuntaa. Jenni kaunistuu aina vaan. Siltsulla elintaso vatta. Siltsun ja Jennin takia katsoin vain elämää.

Helppo arvostella. Eikö Kaija kärsinyt kauan lonkkaviasta ja käytti keikollakin kävelykeppiä. Oli leikkauksessakin ja toipuu siitä!! Liiku ite kovissa kivuissa.

Vierailija
539/2006 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä ohjelmassa nyt suomalaisen musiikkitaivaan tähtikattaus? 😳

No ainakin Vain elämään historian tähtikattaus. 

Kyllähän tuolla nyt on parempaankin ollut. Samu Haber, Robin, Paula Vesala, Ville Galle, Hector... Parhaista tuolla on tällä hetkellä mielestäni Toni Wirtanen ja Jari Sillanpää. Ja tavallaan Cheek. Myös Jenni. Kolmoskausi oli paras.

Ehkä tuossa on katsottu myös sitä mitä artistit on tehnyt edellisen kauden jälkeen. Robin ja Haber oli mukana muutama kuukausi sitten. Ja en laskisi että Vesalan paikka on tuolla yhtään sen enempää kuin esim. Sannin tai Kaijan. Tekee toki pääosin itse biisinsä, mutta onhan se artistina ihan älyttömän yliarvostettu. 

Ja kyllä Cheek ja Juha Tapiokin on ihan oikeutetusti mukana. Ainut jonka mukana olo on mysteeri on Sanni, mutta en ymmärrä miksi se oli mukana silloin aikaisemminkaan. 

Vierailija
540/2006 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni on ihana ihminen ja upea laulaja, mutta toivoisin että pitäisi itsensä luonnollisena. Ainakin otsaansa ottanut täyteaineita, sillä vaikka keikoilla kuinka siristelee silmiään suorassa auringonpaisteessa, minkäänlaista hetkellistäkään ryppyä ei tule. Noin kireää otsanahkaa ei vaan voi yli kolmekymppisellä enää olla luonnostaan, ja tämä on ihan fakta. Näyttää tietysti kuvissa paremmalta sileällä iholla ja sen hyvin ymmärrän, mutta luo minusta turhia ulkonäköpaineita nuoremmille faneille.

Heh, vai ei voi olla yli kolmekymppisellä. Se, että sinulla oli pahat rypyt jo 30-vuotiaana, ei tarkoita, että kaikilla olisi. Omata lähipiiristä löytyy muutama hyvä esimerkki siitä, etteivät kaikki rypisty heti kun ikä alkaa kolmosella alkavaksi.

En ole tuo aiempi, mutta ihan vaan tiedoksi että jos aurinko paistaa suoraan päin naamaa ja siristät silmiäsi, otsakin rypistyy (toisilla vähemmän ja toisilla enemmän, mutta näin kuitenkin käy). Aika säälittävä mamma olet kun toisia kommentoijia täällä herjaat.

Itse asiassa tällöin otsa nimenomaan sileentyy ja vetäänttt alas päin, jos silmiä siristää. Jos kulmakarvoja taas kohottaa, silloin otsa rypistyy. Silmien siristelyssä rypistyy korkeintaan kulmakarvojen välinen alue, muttei otsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä