Miten tästä ihastuksesta eroon?
Olen pitkään ollut ihastunut tuttuun mieheen, joka on alkanut nyt käyttäytyä tylymmin minua kohtaan. Tänään kun näimme, vein hänelle onnittelukortin jossa luki että pidän hänestä todella. Hän vaan hymyili ja laittoi kortin syrjään ja puhui muista asioista.
Haluaisin todella eroon. Pelottaa että törmäämme ja ihastus jatkuu. Hän vielä sanoi tänään kun kerroin meneväni tiettyyn paikkaan että hänkin liikkuu siellä ja saatamme törmätä.
Pitää varmaan sitten käydä siellä tosi nopeasti..
Kommentit (8)
Todellakin ja toivon ettei hän enää tule juttelemaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten vie onnittelukortteja ja lopeta lässyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten vie onnittelukortteja ja lopeta lässyttäminen.
Pitää sitten varmaan hakea se pois häneltä ja repäistä vielä ;) Voisi olla hauskaa! Ap
Hän on varattu. Ala systemaattisesti ajattelemaan hänet kauniin vaimonsa kanssa, kunnes uskot, ettei hän ole sinua varten. Sen jälkeen unohda hänet ja yritä löytää itsellesi vapaa mies.
Ap:han juuri kysyi miten päästä ihastuksen tunteesta eroon, ja saa pelkkää tylytystä osakseen. Olettepa tosi mukavia ja kivoja ihmisiä! Toinen pyytää vinkkejä ja apua tilanteeseen niin täällä saa pelkkää peiteltyä halveksuntaa osakseen. No sitä ihminen puhuu, mitä sydän on täynnä, teidän tylyttäjien tapauksessa ihan sitä itteään.
Vierailija kirjoitti:
Ap:han juuri kysyi miten päästä ihastuksen tunteesta eroon, ja saa pelkkää tylytystä osakseen. Olettepa tosi mukavia ja kivoja ihmisiä! Toinen pyytää vinkkejä ja apua tilanteeseen niin täällä saa pelkkää peiteltyä halveksuntaa osakseen. No sitä ihminen puhuu, mitä sydän on täynnä, teidän tylyttäjien tapauksessa ihan sitä itteään.
Eihän sillä ihastumisesta eroon pääse että antelee rakkauskortteja ja yrittää järkätä tapasmista muka vaivihkaa.
Hän(mies) käyttäytyy tylysti,koska ei ole sinusta kiinnostunut.Yritä ajatella asia niin,jos joku josta itse et ole kiinnostunut niin koettaisi kokoajan tunkea seuraasi niin miltäs se tuntuisi.Sitten voit ajatella itsesi siihen tunkeilijan rooliin ja tämän miehen sinuksi.Minulla tämä ajattelutapa toimii ja siksi en ota yhteyttä mieheen josta olin kiinnostunut ja hän ei minusta.
Lopeta ahdistelu.