Muistatko sinä, että Suomen pääministeri on Orpo eikä Purra?
Orpoa näkyy niin harvoin missään ja jos näkyy, niin aina on jotakin toivomassa. Ei vaikuta ihmiseltä, jolla olisi Suomessa eniten valtaa.
Kyllä Purra taitaa tätä sirkusta pyörittää.
Kommentit (17)
Valtionvarainministeri tuuraa pääministeriä tämän ollessa ripulissa
En muista nähneeni Orpoa kesän jälkeen missään.
Nyt ollaan saamassa ehkä myös Orpon puolueesta presidentti, joka hoitaa virkaa etätöinä Italiasta.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako Purra?
No Orpo ei ainakaan!
En ymmärrä, kuinka Orposta saattoi tulla Suomen pääministeri. Miten hän on yleensä päässyt mihinkään johtoasemaan.
Olen aina luullut, että kilpailussa huipulle pärjäävät ne, joilla on tarmoa, visiota ja persoonaa. Mitä näistä on Orpolla?
No rahaa kaiketi...
Purra vaikuttaa olevan todellinen pääministeri.
Orposta ei tule mitään vaikutelmaa, että hän jotenkin johtaisi hallituksen työskentelyä.
Kyllä mä muistelen, että Katainenkin kuitenkin antoi edes sellaisen vaikutelman ainakin, että hän johtaa hallituksen työskentelyä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, kuinka Orposta saattoi tulla Suomen pääministeri. Miten hän on yleensä päässyt mihinkään johtoasemaan.
Olen aina luullut, että kilpailussa huipulle pärjäävät ne, joilla on tarmoa, visiota ja persoonaa. Mitä näistä on Orpolla?
No rahaa kaiketi...
Orpo on päässyt siten, että hänellä on vähiten vihamiehiä. Hän on vähän kaikkien kaveri (ainakin olevinaan).
Muistatteks te että suomea pitäisi johtaa hallitus eikä EK??
Vierailija kirjoitti:
No rahaa kaiketi...
Johtajia on erilaisia. Kaikki eivät ole tiukkoja päsmäreitä tai yltiösosiaalisia pepsodent-hymyilijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Valtionvarainministeri tuuraa pääministeriä tämän ollessa ripulissa
Joka vaan jatkuu, ainakin aivopierujen haju leijuu vahvana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rahaa kaiketi...
Orpo on päässyt siten, että hänellä on vähiten vihamiehiä. Hän on vähän kaikkien kaveri (ainakin olevinaan).
Tästähän se syy saattaisikin löytyä.
Näinköhän Orpo kestää koko kauden?
Jotenkin tulee mieleen, kuinka Rinne ja Sipilä vanhenivat ennen aikojaan.
Orpo häärii takapiruna ja antaa Purran ottaa iskut. Yrittää varmistella jatkoa poliittiselle uralleen. Purralle sitä ei ole tiedossa.
Näkyy siinäkin, että puhutaan Orpo-Purran hallituksesta.