Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian innokas mies ahdistaa, kannattaako lopettaa tapailu?

Vierailija
08.09.2017 |

Kyse siis nettituttavuudesta. Ollaan kerran tavattu kahvittelun merkeissä ja sitten alkoi tämä pommitus. Aluksi se oli jopa vähän imartelevaa, mutta nyt minulle paukkuu jatkuvasti viestiä aamusta iltaan, kysyy koska nähtäisiin taas uudestaan, on kuulemma kovin ihastunut ja olen juuri sellainen mitä hän etsii. Olen yrittänyt kohteliaasti sanoa, että katsotaan miten sopii ja jättänyt jopa vastaamatta joihinkin lepertelyihin, kun en voi tuntemattomalle ihmiselle vastata "samoin". Alkuun hän olikin kiinnostava ja ajattelin, että onpas mukava mies, mutta nyt olen kyllä kovin ahdistunut.

On myös pari kertaa jo tullut negatiivista arvostelua miksi vastaan niin tönkösti ja syyttelyä eikö hän muka kiinnosta minua jne.

Järki sanoo, että tämä loppuu nyt tähän ja aion sen hänelle sanoa. Hän varmasti kysyy syytä, niin kerronko, että ahdistuin hänen innokkuudesta?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta tämä on juuri tyypillistä. Tottahan ihminen on "liian innokas", jos tuntee löytäneensä jonkun todella kiinnostavan. Vaikea siinä tilanteessa on pitää päänsä kylmänä. Sitten toinen osapuoli säikähtää ja ottaa etäisyyttä... ja löytää jonkun toisen joka ei ole niin kiinnostunut. Ja kirjoittelee Av:lle, että mitähän se mies oikein ajattelee ja miksei se vastaa viesteihin.

Vierailija
42/50 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on tosi yleistä miehillä, jotku aloittaa ton pommittamisen vaikka ei vielä olla edes nähty. Liika innostus todellakin tappaa mielenkiinnon, pitäis ymmärtää antaa toiselle tilaa hengittää. Mä kyllä siirtyisin seuraavaan. Yhdelle tollaselle annoin mahdollisuuden, niin hän olisi halunnut olla 24/7 yhdessä, mä kyllä arvostan että on myös omaa elämääkin, että en kyllä tollasen takertuja kanssa pystyisi olla.

Hyi kauheeta tuli muistoja mieleen. Tuo miestyyppi yleensä haluaa myös muuttaa yhteen mahdollisimman pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli tuollainen tapailun alussa. Kyllä se vähän ahdisti, kun itsestä tuntui että ei oikein tunne koko miestä ja että meidän välillä on vielä sellainen tietty etäisyys, ja toinen oli ihan, että mennään heti kihloihin. Mutta se yli-innokkuus tasaantui ajan myötä ja kaikki meni lopulta hyvin.

Vierailija
44/50 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä-kuuma taktiikasta pitäville voin suositella Viroa. Siellä tuo leikki tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Jännä muuten miten täällä Suomessa ukot haluaa nimenomaan tuota <3 <3 <3 tykitystä. Tuossa pelissä tahtoo vähän jokainen nuutua jo heti ensitöikseen.

Vierailija
45/50 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joulua viettämässä vanhempieni luona. Mies, jonka kanssa olin kirjoitellut muutaman kuukauden, lähetteli koko joulun viestejä tyyliin: "Minä täällä vietän yksin joulua enkä tee muuta kuin itken."

Vierailija
46/50 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun tuli muistoja. Oltiin tavattu kerran, ja kaveri yritti soittaa tunnin aikana 10 kertaa. En voinut vastata kun olin töissä, mutta uuvatti ei tajunnut.

Ekat viestit oli ok, sitten alkoi mankuminen ja itku. Hyi mikä mies-vauva, siihen se sitten jäi.

Vierailija
47/50 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä se taas nähdä ettei naisille kelpaa mikään. Jatkuvasti on palstalla viestejä että onko mies kiinnostunut vai ei kun ei ole viikkoon kuulunut mitään ja sit kun selvästi ois kiinnostusta ilmassa niin sekään ei oo hyvä. On se vaikeeta

Kyllä se näyttää olevan vaikeaa myös miehille tajuta että solvaamiset ja uhkaukset ei sitten sytytä yhtään. Vois sitä omaa elämääkin olla.

Vierailija
48/50 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat takiaisia sen takia, koska karuselli pyörii ja nainen deittailee muitakin samaan aikaan. Jos et paina päälle, niin joku muu kyllä niin tekee. Et välttämättä sinä, mutta muut kyllä.

Miten minä olen tällä palstalla ollut ymmärtävinäni, että miehet eivät halua karusellinaisia? Eivät kuulemma ole tyttöystävämateriaalia. Mutta sinun mukaasi te miehet oikein takerrutte karusellinaisiin ja piiritätte heitä mahdollisimman ahkerasti, jotta ette vain menettäisi heitä jollekulle vielä innokkaammalle? Mikä ihmeen järki tässä nyt sitten on?

Vierailija
49/50 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkuun.

Vierailija
50/50 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli tuollainen tapailun alussa. Kyllä se vähän ahdisti, kun itsestä tuntui että ei oikein tunne koko miestä ja että meidän välillä on vielä sellainen tietty etäisyys, ja toinen oli ihan, että mennään heti kihloihin. Mutta se yli-innokkuus tasaantui ajan myötä ja kaikki meni lopulta hyvin.

Mukava lukea tällainen kommentti, ja juu on oma lehmä ojassa. En siis kyllä todellakaan viittaa tuolla lehmä kommentilla naiseen. :)

Paikoitellen olen ollut tuollainen liian innokas. Ja miksen, vuosien hiljaiselon jälkeen tutustuin ikäiseeni, viehättävään ja vapaaseen naiseen, jonka kanssa on kuin oltaisiin tunnettu jo pitkään, juttu luistaa parhaimmillaan niin hyvin.