Jokos täällä on puitu Kalevauvan Jyväskylä -biisi?
Yllättäen palstan haku -toiminto ei löydä mitään.
Repesin kyllä tolle biisille! Jatkoa odotellessa...Olisko seuraavana "kumpi on parempi Turku vai Tampere?"
T:jyväskyläläinen, joka itsekin kirjoitellut noihin ketjuihin.
Kommentit (14)
Hieno video! :D
Entinen kotikaupunki - en varsinaisesti kaipaa sinne takaisin. Nostalgiaa kuitenkin herättelee tää biisi!
Vierailija kirjoitti:
Tein vastaavan aloituksen eilen ja se poistettiin.
No niin, sitä sitten odotellessa :)
Sanotaanhan siinä biisissä kuitenkin kirosanoa, mm. "ihan vitumoisia mäkiä" ja sanotaanko siitä murteestakin joku kirosana?
Ei sovi palstalle siis!
Hahahaa, oon lähtöisin Jyväskylästä. Ateena!
Jotenkin kiva ja söpö biisi ja video.
Mielestäni musiikillisesti paras heidän tuotoksistaan! Myös visuaaliseen ilmeeseen oli tällä kertaa panostettu oikein kunnolla, ihan kunnon musiikkivideo jopa :) repesin huuhaa-humanismille. Oikein hyvä kappale.
Jopa Soundi on noteerauut tämän :)
http://www.soundi.fi/uutiset/kalevauva-fi-iskee-jalleen-nettikeskustelu…
Minä tein keskustelun eilen heti mutta se ei saanit noteerausta
Biisi oli hyvä ainaostaan tuon "miehen näkökulmasta"-kommentin takia, jota kyllä siinä biisissä veivattiinkin. Te naiset ette kirjoita parhaita viestejä edes tällä palstalla, vaikka teitä on tääll' paljon enemmän. Eikö hävetä? :D
Mahtaako nuo Kalevauvan kilttimiehet käydä itse kirjoittelemassa osan noista viesteistä, joita biiseihinsä sisällyttävät?
Ooh, jopa Kånken-reput! Nää miehet on todellakin av:nsa lukeneet!
Voisko joku kertoa, mistä tällä kertaa laulu kertoo? Nuo biisit on niin luokattoman huonoja, ettei millään jaksaisi kuunnella. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako nuo Kalevauvan kilttimiehet käydä itse kirjoittelemassa osan noista viesteistä, joita biiseihinsä sisällyttävät?
Ihan varmasti provoilee, kun eivät muuten keksi mitään sanottavaa.
Tein vastaavan aloituksen eilen ja se poistettiin.