Ketä ovat nämä tööttäilevät idiootit likenteessä
joilla pakkomielle töötätä ellei joku ehdi sekunnissa reagoimaan liikennevaloissa liikkeelle lähtöön?
Kun se auto ei kulje niin nopeasti kuin ääliö-tööttäjän ajatus.
Turha uikuttaa että jumitetaan, auto starttaa just auton tahtia.
Nojaatteko te sormi liipaisemalla niissä romuissanne ?
Miten ihmeessä nuo heikkohermoiset kestoärsyyntyneet liikenteen kuspäät saavat yleensä ajokortin.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
sitä vartenhan se töötti on autossa että sillä tööttäillään.
Itseasiassa tieliikennelaki kertoo mitä tilanteita varten se töötti on: 1) Milloin se on tarpeen akuutin vaaran välttämiseksi. 2) Taajaman ulkopuolella valoisana aikana ohitettaessa.
Kaikissa muissa tilanteissa äänimerkin antaminen on kiellettyä, eikä tööttiä siis ole asennettu näitä tilanteita varten.
Kah kah
Jaa jaa
Hmm
Jassoo
Valot vaihtu
Hmmm
Joo o
Pitäsköhän
Painaa
Kaasua
Kah kah
Oho
Ne taittaapi
Olla
Punaaaset
Noh
Odotamma
Ei minulle kukaan tööttää liikennevaloissa, eli en usko että kenellekään tööttää jolla on refleksit ja huomiokyky selvän kuskin tasolla. Rattijuopoille ja muillekin samalle reaktio- ja huomiokykytasolle taantuneille pitääkin töötätä merkiksi että ei olisi enää syytä ajaa.
Ihan yhtä vastenmielisiä on rattijuopon tasolle taantuneet vanhuskuskit kuin rattijuopotkin.
Vierailija kirjoitti:
joilla pakkomielle töötätä ellei joku ehdi sekunnissa reagoimaan liikennevaloissa liikkeelle lähtöön?
Kun se auto ei kulje niin nopeasti kuin ääliö-tööttäjän ajatus.
Turha uikuttaa että jumitetaan, auto starttaa just auton tahtia.Nojaatteko te sormi liipaisemalla niissä romuissanne ?
Miten ihmeessä nuo heikkohermoiset kestoärsyyntyneet liikenteen kuspäät saavat yleensä ajokortin.
Lopeta se somessa roikkuminen liikennevaloissa. Sekuntti on valtavan pitkä aika ja jos siinä ajassa ei ehdi reagoimaan, niin muutenkin parempi luopua suosiolla ajokortista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitä vartenhan se töötti on autossa että sillä tööttäillään.
Just. Sä oot se sama joka pitää tuulilasinpyyhkimiäkin aina viuhumassa. Kun sitä vartenhan ne on autossa.
Kaiken varalta. Tulee käytettyä. Viuh-Vauh. Hyvin pyyhkii.
Minulla on aina tuulilasinpyyhkijät päällä. Ei ne viuhu ellei sada.
Herranjestas että on hermoheikkoa sakkia liikenteessä. Ihme hötkyilijöitä. Mihin teillä on koko ajan niin kiire, hautaanko?
Omalla kohdallani tööttäilijät on olleet niitä jotka muistuttavat minua aiheellisesti töppäilystäni liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun tämä romu ei kulje nopeampaa ja koordinaatiokyky heikentyy iän myötä , saamarin hätähousut.
Näin käy myös teille kun ikäännytte, te tööttäilevät suatanat!
Jos sinulle tööttäillään usein liikenteessä, vika on vain ja yksin sinussa. Ei missään muualla kuin sinussa!
Lopeta autoilu ennnen kuin tapat jonkun. Täh? Kyllä -huomiokykysi on selvästikin liian huono autolla ajoon. Ennemmin tai myöhemmin tapat jonkun päälle ajamalla kun et enää pysty havainnoimaan kunnolla ympäristöäsi.Eiköhän vaarallisempia ole nuo tööttäilevät raivopäät...
Ei.
Opettele lukemaan ja YRITÄ edes ajatella, kerrankin...
Tööttäilylle on joku syy -ja jos sitä tapahtuu usein se ei kerta kaikkiaan voi olla joittenkin "raivopäitten" vika. Ei todellakaan.
Vika on tällöin siinä tööttäilyn kohteessa, väkisinkin.Älä nyt turhaan hermostu...
Voi kulta pieni, enhän minä tässä hermoile.
Pointti on kuitenkin hänessä joka ei tajua edes kämmäävänsä koko ajan. Keskity nyt siihen, jookosta?
Vaikuttaa siltä ja nytkin olet passiivisaggressiivinen. Kyllä kaikki varmaan parhaansa yrittää. Minun puolesta voi tööttäillä, mutta ei tarvitse olla vihainen siellä liikenteessä ja tööttäillä turhaan. Enkä puhu nyt pelkästään liikennevaloissa tööttäilystä ja siinäkin se on turhaa jos toinen on juuri lähdössä. Kahteen laskeminen on ihan hyvä tapa, ei tarvitse ensimmäisellä sekuntilla olla jo ihan raivona siellä ratissa...
Voi VOI kun on vaikeeta.
Kirjoitan hitaasti että ymmärrät: pointti on se, että joku joka ei pärjää liikenteessä on siellä silti. Hän voi ajaa jonkun päälle, sinun, minun, lasten...
Jos se ei sinua hermostuta niinei sitten mitään.Miten siinä kukaan auton alle voi jäädä jos ongelma on nimenomaan se ettei se auto liiku?
Kyllä se auto joskus liikkuu. Ja jos reaktioaika on tuon sekunnin niin siinä jää kuule mummo ja lapsi poikineen alle. Tai töötätään toisen auton persiiseen.
joka päivä ollaan vaan ja tööttäillään,ei mennä nukkumaan.Vihreitä odotellaan ja tööttäillään kun jonossa odotellaaan.
Se viimeinen auto mun töötin vei...no sillä oli kiire,minulla ei......