Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enään yrittää koulussa tai elämässä....

köyhä paska mies :,(
08.09.2017 |

Koko elämäni ollut yksin. Kateellinen kaikille.
Kaikki katsoivat minua alaspäin. Kuin en olisi mitään.
Vain tuhkaa ja pölyä, pelkästään likaista pyykkiä. Ei tahdo kukaan ystäväksi olla.
Haukkuja päivästä toiseen. Tekemättömiä tehtäviä. Työttömyyttä ja yksinäisyyttä.
Mitä olen tehnyt ollakseni olemassa. En jaksa enään ketään yritin parhaani.

Olen surkea koulussa, koko ikäni kiusattu ja syrjitty. En saa tukiopetusta laisinkaan amk:ssa.
Kaikki on kusipäitä varpaasta hiuksiin. Aina saan tulla perässä, koskaan ei anneta mahdollisuutta oppia.
Kaikki kysymykseni ovat tyhmiä, enkä ansaitse koulua käydä. Miksi edes avaudun....

On niin yksinäistä, kun ei juo, ei polta ja on puoleksi ulkomailta.
Kaikki tykkää kiusaa, kun aina uhriksi joudun. Kukaan ei ikinä puolusta.
Vituttaa elämä... En saa töitä... Kukaan ei välitä.....
Lotto voitto syntyy tänne kuulostaa ironiselta.

Onneksi olkoon mulle vain nolla kaveria juhlimassa kai. Sukulaisille tuhkaa ja pölyä.....
Miksi enään edes yritän... Täydet 20-vuotta täynnä. Jippii ja jeppii....
Enään 80.vuotta puhdasta masennusta ja kolikkojen laskemista....
Ei riitä raha edes vaatteisiin taikka koulu ruokaan. Kohta nostan opiskelija lainan ja joudun velkakierteeseen.
Tässä vain kohti alamäkeä. En enään jaksa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysykää jotain, kommentoikaa edes....

Saa kysyä mitä vain...

En jaksa olla roskaa kaikkien silmissä.

Tulkaa puhumaan...

Vierailija
2/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tuosta paremmaksi vielä muutu. Olet kuitenkin vielä kovin nuori. Ja velkaa meillä on kaikilla. ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta jaksaa. Meitä on monta, jolla on vaikeaa.

Vierailija
4/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pärjää amk:ssa niin kannattaisiko harkita ammattikoulua?

T: kiusattu, yksinäinen nainen joka ei pärjännyt amk:ssa koska kukaan ei suostunut työpariksi/ottanut ryhmään enkä saanut kursseja läpi koska opettaja ei hyväksynyt yksin tehtyjä projekteja...

Vierailija
5/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallah. kirjoitti:

Eiköhän se tuosta paremmaksi vielä muutu. Olet kuitenkin vielä kovin nuori. Ja velkaa meillä on kaikilla. ;) 

En usko luokka poisti minut ryhmä chatista, koska eivät tykkää minusta. (syy: en juo,en polta tai jauha roskaa). Vanhemmat heittää pian opiskelija kämpppään. Ystäviä ei ole tosiaan yhtään. Koko ikäni saanut vain vihaisia katseita. Kaikki pitävät minua tyhmänä. En tiedä miten jaksan.

Sain viisi hylättyä koetta amk:ssa. Syy opettaja ei huomionut minua tunnilla lainkaan. Viittasin ja opettaja vain kävelee ohi vieressä tai luokan toisella puolella olevan luokse. Kukaan ei istu vieressä, niin ei ole ketään keltä kysyä. Edes omat sukulaiset ei välitä, vaikka pari käykin samaa luokkaa ja on samassa luokassa.

Ärsyttää et siis oon todella yksin ja enemmän huonoja muistoja kuin hyviä.

Lähes jokainen ihminen suhtautunut huonosti minuun. Mistä vanhempani muka taikoisivat rahaa?

Tosiaan ei köyhä kauas puusta putoa.

Tyhmäksi synnyin ja tyhmänä katoan.

Kukaan ei välitä ja ylipaino ongelmana.

Päivät pitkät vietän ulkona yksin masentuneena.

Kukaan ei kysy kuulumisia. Kukaan ei maksa elämistäni.

Hukkaan heitetty sielu... Kaikille pieni tukini kelpaa, mutta persoonana olen ei mitään.

Tuntuu kuin olisin ei mistään kotoisin ja menettänyt elämän halun...

Vierailija
6/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tykkää ihmisistä, jotka ei masennu ja ota itseensä. Jotka porskuttaa vain eteenpäin eivätkä välitä vastoinkäymisistä. Sellainen on vaikea olla, mutta kannattaa yrittää. Ja haistattaa muilla ihmisillä pitkät. Sillä hetkellä, kun et oikeasti välitä mitä muut ajattelevat etkä halua heidän seuraansa, kaikki alkavat pokkuroida ja nöyristellä ja tupata seuraan.

Olet varmaankin masentunut ja kuulemma masentuneelle ei koskaan ehdottaa sitä, tätä eikä tuota, koska masentunut ei pysty sitä, tätä tai tuota tekemään, vaan kokee riittämättömyyttä ja ettei tule ymmärretyksi, ja masentuu vain ehdotuksista lisää. Silti ehdotan, että jos vain pystyt, harrastat rasittavaa hikiliikuntaa ja paljon. Se nostaa endorfiilitasoja ja todennäköisesti lisää myös testosteronin eritystä, ja kohta löydät itsestäsi aivan uusia puolia ja elämäkin tuntuu mukavammalta. Älä mieti epäonnistumisia. Todellinen menestyjä on aina paksunahkainen ja -kalloinen, ja menee eteenpäin.

Vierailija
7/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhä paska mies :,( kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et pärjää amk:ssa niin kannattaisiko harkita ammattikoulua?

T: kiusattu, yksinäinen nainen joka ei pärjännyt amk:ssa koska kukaan ei suostunut työpariksi/ottanut ryhmään enkä saanut kursseja läpi koska opettaja ei hyväksynyt yksin tehtyjä projekteja...

Kävin ammattikoulun ja hain amk:hon lähinnä paremman palkan takia ja vanhempien painostuksen vuoksi.

Opettaja pakottaa työpariksi jonkun ja minä vain katson toisen kärsimystä ja ilmeilyä koko työn ajan.

Ei koulu pitäisi olla riippuvainen opettajasta. Jos sinulla snapchat tai kik, voisitko lisätä minut?

Voin auttaa sinua kaikissa amk tehtävissä ja ongelmissa.

Itselläni on etten voi auttaa itseäni tai taikoa motivaatiota itselleni.

snapchat: prinssi_ihana

kik: try_hard007

T.ap

Tämä vastaus paljastaa, että sosiaaliset taitosi ovat kehittymättömät. Sosiaaliset suhteet syntyvät paljon hienovireisemmin, ei niin, että ehdotat lähes tuntemattomalle että lisäisivät sinut snäppiin tai kikiin. (Tosin olen keski-ikäinen nainen, joka ei itse noita käytä, joten en tiedä noiden etikettiä, mutta hieman päällekäyvältä ja epätoivoiselta tuo ehdotus joka tapauksessa minusta vaikuttaa.) Jos olet näin työparillesi tehnyt, niin se selittäisi, miksi kukaan ei uskalla tulla enää edes viereen istumaan.

Ihmiset eivät koe olevansa vastuussa tuntemattoman tai puolitutun ongelmista ja ahdistuksista, jokaisella on riittävästi omiakin murheita. Niinpä: jos haluat tutustua ihmisiin, sinun ei pidä ensimmäisenä kertoa ongelmistasi, sillä se saa ihmiset karttamaan sinua. Tuo voi tuntua julmalta, mutta kenelläkään meistä ei ole resursseja auttaa kaikkia. Me keskitykmme itseemme ja läheisiimme. Kenenkään läheiseksi et pääse, ellet kehitä sosiaalisia taitojasi.

Toivottavasti en kuulosta tylyltä. Tarkoitukseni on ainoastaan olla rehellinen ja auttaa sinua kertomalla, mikä minun mielestäni on ehkä pielessä.

Vierailija
8/10 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette täydellisiä kyrvänsyyliä vika on yleensä teissä. Peiliin katsomisen aika

Vierailija
9/10 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira. Saat siitä seuraa ja pääset lenkille.

Oletko kenties kouluttautumassa väärälle alalle?

Itse olin koulussa hirveän ujo. Ei kukaan kaivannut seuraani.

Asiat muuttuivat paremmaksi ja nyt kaikki Ok.

Tsemppiä!

Vierailija
10/10 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut ammattiapua?