Ei hitto! Vilautin sitten vahingossa tissiä lähettimiehelle. Hävettää!
Olin juuri tullut suihkusta ja päälläni oli kotivaatteet eli leggingsit ja isolla pääntiellä varustettu t-paita sekä neuletakki. Avasin oven, otin lähetiltä laatikon ja laskin sen lattialle, jolloin paidan pääntie kivasti siirtyi ja paljasti vähän liikaa tissiä, siis ihan nännialuetta. Häpeän! Sanokaa jotain rohkaisevaa, sillä just nyt haluaisin vajota maan alle.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Vastaavassa tilanteessa kesämekko päällä vilautin molemmat rinnat, vatsan ja vielä alushousutkin. Miesreppana seisoi paria rappusta alempana hyvin outo hymy kasvoilla:)
Miten tuo on edes mahdollista?
Voi kuule. Nykyiset kesämekot on jonkun pervotirkistelijän suunnittelemia. Niillä ei kumarrella eikä pyllistellä, saati jos käyt vessassa niin helmat jää varmasti alushousun kuminauhan alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli nyt vain tissi. Ja anoa mitä tapahtui oli se, että lähetillä on hyvä mieli hetken aikaa.
Olisit heittänyt jonkun hauskan letkautuksen tuossa vaiheessa. Tyyliin: "asennatko (mitä paketissa olikaan) paikalle, jos näytän toisenkin tissin?" Tai jotain muuta hassua.
Entäs jos se oli homo,ei varmasti ollut hauskaa
Siis apua! Viaton lähettipoitsu joutui näkemään naisen tissin! Siis ei, mitkä traumat tuosta voikaan seurata, nyt äkkiä Irja Askola suorittamaan pojalle pikahomotus!
Ilman kuvia on mahdotonta hyväksyä väitettyä nolostumista.
Sattuuhan sitä. Itse näin aikoinaan erään Miss Suomi -ehdokkaana olleen tissin vahingossa ihan kokonaan sivuvilautuksena. Oli siis pukenut ilman rintsikoita päälleen hihattoman paidan, jossa oli niin suuret kainaloaukot että boobsit vilahti. Ei harmittanut, enkä edes tiedä huomasiko hän itse sitä.
Turha nolostella! Lähettimies muistelee sinua lämmöllä vielä vuosienkin päästä :)
Lähetti oli varmasti jännämies sillä naapurin kilttimiehelle et taatusti vilauta nänniä.
Vierailija kirjoitti:
Sattuuhan sitä. Itse näin aikoinaan erään Miss Suomi -ehdokkaana olleen tissin vahingossa ihan kokonaan sivuvilautuksena. Oli siis pukenut ilman rintsikoita päälleen hihattoman paidan, jossa oli niin suuret kainaloaukot että boobsit vilahti. Ei harmittanut, enkä edes tiedä huomasiko hän itse sitä.
Mmm... Miss Suomi - ehdokkaana ollut tissi...
Se mitä näit, oli nimeltään "sivutissi", iltalehtien lahjakkaiden "toimittajiemme" lanseeraama termi.
Mä olin vasta suihkuun menossa ja ovikello soi. Sipasin äkkiä kylpytakin päälle ja niin... vyö sitten petti kesken allekirjoituksen.
Lähetti hymähti: "ups" ja katto inhoen. Oli sellainen erittäin lävistetty ja tatuoitu kolmekymppinen nainen.
En mä ensin ollut moksiskaan, mutta jälkeenpäin jäin miettimään, että luulikohan, että mä tein sen tahallaan ja sitä tapahtuu jatkuvasti.
Mä en ole sen jälkeen tilannut kotiinkuljetuksella mitään, kun eivät voi ilmotella kellonaikoja etukäteen. Vai olisko jollain firmalla moinen palvelu?
Onks tuo jännintä, mitä sulle on ikuna tapahtunut? Iih, mä kuolen!!!
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut, kun tämmöisen pikkutissin näkee :D En kestä tätä noloutta! Ap
No olisko parempi jos oliskin isot roikkutissit ja toinen olis losahtanut vahingossa kaula-aukosta ulos ja heilunut siinä?
Näytä seuraavaksi vähän hömpötintä myös.
Mä vilautin vahingossa koko nakun kropan ja vieläpä pitkään. En huomannut, että taloyhtiössä oli remonttimies avannut oven avaimellaan, kun luuli kai, ettei kukaan ollut kotona.
Varmaan ap vilautuksesi oli lähetille ilon ja onnen päivä, jota muistelee pitkään kiitollisena.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin vasta suihkuun menossa ja ovikello soi. Sipasin äkkiä kylpytakin päälle ja niin... vyö sitten petti kesken allekirjoituksen.
Lähetti hymähti: "ups" ja katto inhoen. Oli sellainen erittäin lävistetty ja tatuoitu kolmekymppinen nainen.
En mä ensin ollut moksiskaan, mutta jälkeenpäin jäin miettimään, että luulikohan, että mä tein sen tahallaan ja sitä tapahtuu jatkuvasti.
Mä en ole sen jälkeen tilannut kotiinkuljetuksella mitään, kun eivät voi ilmotella kellonaikoja etukäteen. Vai olisko jollain firmalla moinen palvelu?
Oliko ees UPSin lähetti ;)
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan ilon ja onnen päivä lähetille.
Oli varmaan joo. Joku meikitön, näppylänaamainen ja tod.näk, vähän lihava av-mamma esittelee roikotintaan. Onnen päivä tosiaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan ilon ja onnen päivä lähetille.
Oli varmaan joo. Joku meikitön, näppylänaamainen ja tod.näk, vähän lihava av-mamma esittelee roikotintaan. Onnen päivä tosiaankin.
Elämänmakuinen ja realistinen kuvailu. 5/5 panisin
Näyttäisipä joku mulle tissiä edes vahingossa.
Entäs jos se oli homo,ei varmasti ollut hauskaa