Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hitto! Vilautin sitten vahingossa tissiä lähettimiehelle. Hävettää!

Vierailija
08.09.2017 |

Olin juuri tullut suihkusta ja päälläni oli kotivaatteet eli leggingsit ja isolla pääntiellä varustettu t-paita sekä neuletakki. Avasin oven, otin lähetiltä laatikon ja laskin sen lattialle, jolloin paidan pääntie kivasti siirtyi ja paljasti vähän liikaa tissiä, siis ihan nännialuetta. Häpeän! Sanokaa jotain rohkaisevaa, sillä just nyt haluaisin vajota maan alle.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetti tulee aina kahdesti. *vink*

Vierailija
42/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistelit häntä seksuaalisesti. Miesparka sai traumoja :( Haaste voi odottaa, varaudu siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä väliä? Se on vain ihoaja lihaa, sadan vuoden päästä jo maatunut ja madonruokana.

Vierailija
44/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykköseen ja kakkoseen?

Vierailija
45/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vilautin vahingossa koko nakun kropan ja vieläpä pitkään. En huomannut, että taloyhtiössä oli remonttimies avannut oven avaimellaan, kun luuli kai, ettei kukaan ollut kotona.

Varmaan ap vilautuksesi oli lähetille ilon ja onnen päivä, jota muistelee pitkään kiitollisena.

Laita hyvä ihminen turvaketju oveesi.

Vierailija
46/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ykköseen ja kakkoseen?

Sinne minne lasti on tilattu.

Vierailija
47/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuuhan sitä. Itse näin aikoinaan erään Miss Suomi -ehdokkaana olleen tissin vahingossa ihan kokonaan sivuvilautuksena. Oli siis pukenut ilman rintsikoita päälleen hihattoman paidan, jossa oli niin suuret kainaloaukot että boobsit vilahti. Ei harmittanut, enkä edes tiedä huomasiko hän itse sitä.

Eli varmaan siis Tiss Suomi -ehdokas, näpyttelyvirhe kommentoineelta..

Mmm... Miss Suomi - ehdokkaana ollut tissi...

Se mitä näit, oli nimeltään "sivutissi", iltalehtien lahjakkaiden "toimittajiemme" lanseeraama termi.

Vierailija
48/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli ennen lähettinä ja naisten vilauttelut oli kuulemma ihan arkipäivää, suurin osa ihan tahallisia vieläpä. Ei huolta ap, et ole ainoa.

Vierailija
49/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuuhan sitä. Itse näin aikoinaan erään Miss Suomi -ehdokkaana olleen tissin vahingossa ihan kokonaan sivuvilautuksena. Oli siis pukenut ilman rintsikoita päälleen hihattoman paidan, jossa oli niin suuret kainaloaukot että boobsit vilahti. Ei harmittanut, enkä edes tiedä huomasiko hän itse sitä.

Mmm... Miss Suomi - ehdokkaana ollut tissi...

Se mitä näit, oli nimeltään "sivutissi", iltalehtien lahjakkaiden "toimittajiemme" lanseeraama termi.

Eli varmaan siis Tiss Suomi -ehdokas, näpyttelyvirhe kommentoineelta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä