Oleko tehnyt huppelissa ostoksia?
Kommentit (58)
Miten kellekään voi tulla tuollainen edes mieleen? Miten usein pitää olla humalassa, että yhtenä niistä kerroista ajautuu jollain ihmeen ilveellä ostoksille? Julkiselle paikalle?
Mä oon todella humalassa nettishoppaillut itelleni mustat pitsirintsikat. Oli muuten oikeesti hyvä ostos. :D
Ruokakaupassa tein kerran salaattiostokset tosi kännissä. Nolotti mennä seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Miten kellekään voi tulla tuollainen edes mieleen? Miten usein pitää olla humalassa, että yhtenä niistä kerroista ajautuu jollain ihmeen ilveellä ostoksille? Julkiselle paikalle?
Olin kerran alkuillasta ravintolassa syömässä ja otin vähän viiniä. Meni päähän pahemmin kuin odotin - juuri siksi etten juo usein. Ravintolan jälkeen menin tavarataloon kun aikaa junan lähtöön vielä oli. Pikkusen huippasi. En kuitenkaan tuhlannut muistaakseni isoja summia.
Nettishoppailin tukevassa humalassa, luottotiedothan siinä meni.
Päädyn huppelissa lähinnä alko-ostoksille. Ja kyllä kaduttaa jälkeenpäin kun krapula on tuplasti pahempi kuin olisi tarvinnut olla. Ja epäilen että myyjät kyllä tunnistaa selvää esittävän asiakkaan.
Olen aiemmin paljonkin ostanut esim. osakkeita ei tosiaan ihan selvinpäin ja ehkä joskus ei läheskään selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Huppelissa saa hyviä ideoita, mitkä ei sitten välttämättä olekaan hyviä. Ostoksia ei tarvi tehdä julkisilla paikoilla:) T:Ap
Laivalla kyllä. Kalliita meikkejä ja ruma laukku.
Nettikaupoissa pari kertaa. Sehän on ihan tunnettu ilmiö ja kaupat panostaa siihen. Siellä esim. nähdään kuinka iltamyöhään ja öisin tulee ostajia "linjoille" ja houkutellaan näitä "känniostajia" ihan omilla jipoillaan :)
Vetästiin päiväkännit ja ostin bikinit jotka tuntui silloin hyvältä ostokselta mutta joira en todellakaan kehtaa selvinpäin laittaa päälle.
Olisko jossain sellainen allasbaari jotta vois uidessa nostaa promilleja?
Kalsarikännien kohokohdalla varasin Teneriffan matkan, jota olin pitkään arponut. Mukava matka, eli ei tuo nyt niin hirveästi ketuta mutta selvinpäin olisi jäänyt tekemättä.
Kyllä, kanaa ostin ja valmistin juovuksissa, harmitti seuraavana päivänä että olin vielä syönytkin sitä, sillä olin ollut vegaani 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Nettikaupoissa pari kertaa. Sehän on ihan tunnettu ilmiö ja kaupat panostaa siihen. Siellä esim. nähdään kuinka iltamyöhään ja öisin tulee ostajia "linjoille" ja houkutellaan näitä "känniostajia" ihan omilla jipoillaan :)
Minkälaisia ne jipot ovat? T.känniostelija
Vierailija kirjoitti:
Ruokakaupassa tein kerran salaattiostokset tosi kännissä. Nolotti mennä seuraavana päivänä.
Itse olen muutaman kerran käynyt ostamassa ruokaostokset kaupasta... no suht koht vahvassa päihtymistilassa. On muuten kevyttä ja mukavaa! :)
Ihan sama mitä muut miettii siitä mutta 16 olutta pohjana ja sitten kauppaan ostamaan ruokaa sekä olutta.
Etelänmatkat varataan aina pienessä huppelissa koska muuten mies jää vaan miettimään ja ei päästä ikinä minnekään.
Eli viiniä lasiin ja sitten esittelen miehelle hotelleja jostain valitsemastani kohteesta.
Pari tuntia menee siinä mukavasti ja lopuksi on matka valittu ja varattu.
Ei ole koskaan kaduttanut. Ja mieskin aina hehkuttaa jälkeenpäin kuinka hyvä oli taas reissu ja pitäisi mennä useammin :)
Tulevan syysloman reissukin on varattu huppelissa. Viikko sitten mies maksoi matkan loppulaskun ja ihan oli selvinpäin ja kovaa on jo menossa.
Tuli kerran futiskisoissa pari fjöösaa pikkupäissään hotlahuoneeseen ostettua.
Mikäs olisi suurempaa huvia kuin lauantaipäivänä lähteä hyvässä tyttöporukassa kaupungille, shoppailla, käydä lounaalla ja ottaa pari lasillista? Olen tehnyt lukemattomia kertoja ja tulen tekemään vastakin!
Tänään ostin suruhuppelissa 3 kanervaa. Kaduttaa.