Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oleko tehnyt huppelissa ostoksia?

Vierailija
08.09.2017 |

Ja onko kaduttanut jälkeenpäin?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kellekään voi tulla tuollainen edes mieleen? Miten usein pitää olla humalassa, että yhtenä niistä kerroista ajautuu jollain ihmeen ilveellä ostoksille? Julkiselle paikalle?

Joo, olet meitä parempi ihminen. Mutta kyllä sun kannattaa vetää huppelit ja tilata netistä löysempi pipo.

Vierailija
22/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kellekään voi tulla tuollainen edes mieleen? Miten usein pitää olla humalassa, että yhtenä niistä kerroista ajautuu jollain ihmeen ilveellä ostoksille? Julkiselle paikalle?

Joo, olet meitä parempi ihminen. Mutta kyllä sun kannattaa vetää huppelit ja tilata netistä löysempi pipo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkari. Ei kaduttanut.

Vierailija
24/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri osti netistä auton kännissä. Ei muistanut aamulla koko juttua ollenkaan kunnes tuli tekstiviesti missä oli tilinumero ja rahasumma. Ihmettelyn jälkeen homma sitten pikku hiljaa selvisi...

Vierailija
25/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vertaistuesta ja anteeksi otsikosta puuttuva kirjain. Mulla on nyt sohva ja mietin huijasko myyjä, vai oliko mun huppeli mennyt kännin puolelle:) T:Ap

26/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä vaatteita, ei kaduttanut. Afterworkkien jälkeen ajauduin kotimatkalla espritille,ostin mekon,ei kaduttanut. Olin hiprakassa, en varsinaisesti humalassa

Vierailija
27/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä ei saa keskustella. Noin monta viestiä kadonnut, eivätkä läheskään kaikki ole olleet minun kirjoittamiani tai ilmiantamia. Sellaista mielipidevaikuttamista

Vierailija
28/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin aivan tuhannen kännissä Valamon luostarin nettikaupasta Ortdoksisia kirjoja, musiikkia, tuohuskynttilöitä ja joulukortteja. Tuli viikon päästä lappu postissa että paketti on noudettavissa ja yllätys oli melkoinen kun katsoin sisällön... sitten alkoi muistikuvia palailemaan... ja sitten tajusin katsoa sähköpostin, missä oli tilausvahvistus... jooh. En tiedä mistä keksin, oli kai henkevä olo pilkun jälkeen.

Vierailija
29/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta monta kertaa ulkomaanmatkoja humalassa internetistä. Musta se on kiva harraste. Nytkin aion huomenna juoda hieman valkoviiniä ja ostaa itselleni pienenpienen sveitsin-matkan tuttuja moikkaamaan sinne.

Vierailija
30/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus kännissä taksilla ostamassa pesukoneen ja television. Olen myös kerran ostanut kalliin puhelimen voimakkaassa humalassa.

Vierailija
31/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettikaupoissa pari kertaa. Sehän on ihan tunnettu ilmiö ja kaupat panostaa siihen. Siellä esim. nähdään kuinka iltamyöhään ja öisin tulee ostajia "linjoille" ja houkutellaan näitä "känniostajia" ihan omilla jipoillaan :)

Minkälaisia ne jipot ovat? T.känniostelija

No yksinkertaisimmillaan esim. tiettynä kellonaikana ilmaantuvia alennusmyyntejä. Netissä on juttua, esim. tässä yksi jonka äkkiä googletin. Olen lukenut näitä juttuja myös lehdistä.

Vierailija
32/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kanin kännissä.

Voi kamala. Mitä sille kanille tapahtu, piditkö sen?

Vierailija
33/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eBay, the busiest time of day is from 6:30 to 10:30 in each time zone. Asked if drinking might be a factor, Steve Yankovich, vice president for mobile for eBay, said, “Absolutely.” He added: “I mean, if you think about what most people do when they get home from work in the evening, it’s decompression time. The consumer’s in a good mood.”

Vierailija
34/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.huffingtonpost.com/2012/10/26/drunk-shopping_n_1986834.html

When you convert the consumer experience into a social one and inject alcohol, wallets open wider.

Vierailija
35/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran lasku kokonaisesta traktorista sähköpostiin. Luulin että oli erehdys mutta nyt tajusin jos olinkin humalassa ostanut: D

Vierailija
36/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muutama vuosi sitten ostin aamuyöllä aika vahvassa kännissä yhden suosikkikirjailijan melkein koko tuotannon nettiantikvariaatista. Muistan kyllä katselleeni niitä, mutta vasta nähdessäni seuraavana päivänä vahvistukset sähköpostissa tajusin että oli tosiaan tilannut koko satsin. No ei siinä mitään, ei kaduta ja kaikki on luettu, osa moneenkin kertaan, mutta nykyään yritän kalsarikännätessä pitää koneen kiinni.

Vierailija
37/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi muuta kuin monesti ihan liikaa roskaruokaa. Ei ole onneksi juuri kaduttanut, kun ei ole ollut isoista rahoista kyse. 

Vierailija
38/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnan reissuilla ihan normaalia. Parin tunnin laivamatkalla ehtii ottaa aika monta lasillista, kaupungilla kävellessä tulee yleensä ostettua jokunen juoma ravintolassa syödessä tietysti viiniä ruuan kanssa. Kyllä siinä huppelissa on ja kaupoissakin tulee käytyä.

Joo ja festarikojuista nyt varmaan monikin on tehnyt heräteostoksia. Minä ainakin ;)

Vierailija
39/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin aivan tuhannen kännissä Valamon luostarin nettikaupasta Ortdoksisia kirjoja, musiikkia, tuohuskynttilöitä ja joulukortteja. Tuli viikon päästä lappu postissa että paketti on noudettavissa ja yllätys oli melkoinen kun katsoin sisällön... sitten alkoi muistikuvia palailemaan... ja sitten tajusin katsoa sähköpostin, missä oli tilausvahvistus... jooh. En tiedä mistä keksin, oli kai henkevä olo pilkun jälkeen.

Ihan paras. Huppelissa tulee välillä harras olo :) T:Ap

Vierailija
40/58 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en ole koskaan ostellut huppelissa mitään, paitsi ravintolassa lisää juomia.

Laivoilla varmasti porukka ostelee kaikenlaista, ja nykyään tietty myös netistä yömyöhään - ymmärrän kyllä.

Festareista tuli mieleen, että siellä kojuissa on paljonkin tuotteita, joita ei varmasti juuri kukaan selvinpäin osta, kuten kikkelihatut, prinsessapuuhkat ja sitten nää naurettavat leit - asenteellisista tai rivoista t-paidoista puhumattakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä