Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt muodissa lähipiirissä (~30-v./Hki). Naimisiin kahdestaan!

Vierailija
07.09.2017 |

Tänä kesänä laajasta kaveripiiristä (fb+ työkaverit) 4 paria on mennyt kahdestaan naimisiin ilman varsinaista hääjuhlaa.

Enää ei järjestetä isoja juhlia, vaan rahat sijoitetaan yleensä sormukseen ja häämatkaan.

Mitä mieltä AV?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista :)

Vierailija
62/69 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitää niille anopeille kertoa, että olette menneet naimisiin? Vasta joskus paaaljo myöhemmin, kun taas kyselevät, milloin ne häät tulevat, että ei niitä nyt enää kannata järjestää kun on kohta 10 vuotta jo naimisissa oltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä pitää niille anopeille kertoa, että olette menneet naimisiin? Vasta joskus paaaljo myöhemmin, kun taas kyselevät, milloin ne häät tulevat, että ei niitä nyt enää kannata järjestää kun on kohta 10 vuotta jo naimisissa oltu.

Ai että haluaisin nähdä appivanhempieni reaktion, kun toteaisin meidän olleen jo useamman vuoden naimisissa :D. He ovat hyvin perinteisiä eikä siinä ole mitään pahaa, kunhan vaan muistaisivat, että minä ja mieheni elämme omaa elämäämme ja teemme omat valintamme itse omien tarpeidemme mukaan - emme muita miellyttääksemme. Vaikka oma äitini on monellakin tapaa hankala tapaus niin siihen voin olla ainakin tyytyväinen, ettei hän arvostele omia / minun ja mieheni valintoja, vaan on aidosti tyytyväinen, että elämme omien arvojemme mukaan.

Vierailija
64/69 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mennä kahdestaan. Pitää olla vihkijä + 2 todistajaa. Heh heh.

Vierailija
65/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mennä kahdestaan. Pitää olla vihkijä + 2 todistajaa. Heh heh.

Jep. Ja todistajat mielellään viran puolesta.

Vierailija
66/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin naimisiin ehkä juuri noin kun ei ole kavereita niin olisi vähän noloa kun kaikki huomaisivat minkälainen erakko sitä on tullut oltua jos pitäisi kunnon normaalit häät.

Vierailija
67/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin naimisiin ehkä juuri noin kun ei ole kavereita niin olisi vähän noloa kun kaikki huomaisivat minkälainen erakko sitä on tullut oltua jos pitäisi kunnon normaalit häät.

Tämä tai sitten se, että miten rajata kummin-kaiman-siskon lapset. Joku setä-täti-anopin äiti varmasti loukkaantuisi siitä, ettei Liisa-Marjaa kutsuttu, kun hekin olivat silloin -79 heidän kesähäissä Heinolassa.

Vierailija
68/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä että hääpari saa sellaiset häät kuin haluavat. Kaksin tai kahdensadan todistajan läsnäollessa :)

Vierailija
69/69 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä