Sattuu katsoa tuttavaperheen pojan tuskaa
Kyseessä on 26v aikamies, joka asustelee vanhemmillaan ja istuu naama kiinni tietokoneen ruudussa huppu päässä. Jos häntä tervehtii kuuluu hiljainen ''mo'' hupun uumenista. Ei koskaan ota katsekontaktia. Hänen äitinsä kertoi ettei pojalla koskaan ole ollut tyttöystävää eli ei ole koskaan päässyt naisen ''makuun''. Sehän se selvästi miestä rasittaa, poika on rampautunut psyykkisesti tämän vuoksi. Pahaa tekee katsoa toisen kärsimystä kun eivät naiset ole kelpuuttaneet toista..
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veli on 28v. Työssäkäyvä, kavereitakin on joiden kanssa liikkuu viikonloppuisin ja asuu yksin. Mutta ei yhtään tyttöystävää ole ollut ☹
Tyttäreni ystävällä 15 v pojalla on kierroksessa varmasti kahdeskymmenes tyttöystävä. Luonne on: avoin, puhelias, kiinnostunut toisista ihmisistä, helposti lähestyttävä, söpö. Joko sitä on, tai sitten ei, niin se menee.
Eli suomalainen nainen jättää ujolle miehelle ainoaksi vaihtoehdoksi syrjäytymisen. Eikö teistä naisista tunnu pahalta olla ja nussia pojan tai miehen kanssa millä on toistakymmentä naista kierrossa? Mua ainakin miehenä kuvottaa nainen joka on kiertänyt monessa sylissä. Ainiin sori tää oli kunnia kysymys, mitäpä nainen kunniasta tietäisi.
Anteeksi, mutta tajuatko itse, miten käsittämättömän typerä tämä viestisi on? Siis kun yhdellä 15-vuotiaalla luonteeltaan sosiaalisella pojanklopilla on ollut parikymmentä tyttöystävää, tästä on mielestäsi täysin looginen johtopäätös se, että kukaan suomalainen nainen ei huoli ujoa miestä??
Lisäksi tämä ajatuksesi, että naiset tarjoavat ujolle miehelle ainoaksi vaihtoehdoksi syrjäytymisen, osoittaa selvästi sen, että paitsi ettet arvosta naisia, et kyllä yhtään arvosta ujoja miehiäkään. Sinun maailmassasi ujot miehet ovat selvästi joitain outoja reppanoita, joilla ei ole kykyä huolehtia itsestään ja omasta elämästään ja joiden ainoa vaihtoehto on vaan syrjäytyä. Miksi ihmeessä halveksit ujoja miehiä noin paljon, että haluat maalata heistä noin negatiivisen mielikuvan?
Viestisi viimeinen kommentti kertoo sinusta aika paljon: "mitäpä nainen kunniasta tietäisi". Sinä tuskin naista haluatkaan, kun vihaat ja halveksit naisia noin paljon. Joten miksi ruikutat syrjäytymisestä? Sekö sinut saa syrjäytymään, ettet saa jotain, mitä inhoat muutenkin? Oikeasti?
Jos olet aikuinen ihminen, niin mieti nyt jatkossa vähän enemmän mitä näppikseltäsi töräyttelet. Tässä olet onnistunut yhteen lyhyeen viestiin sisällyttämään niin monta täysin järjetöntä aivopierua, että johan sinulle nauraa naurismaan aidatkin.
AMEN.
Vierailija kirjoitti:
Tämä lanka todistaa sen, että vanhempi kokematon mies on yhteiskunnallisesti täysin pohjasakkaa. Näille "miehille" on tuotu lapsesta asti kaikki nenän eteen, passattu ja palveltu. Todennäköisesti ovat saaneet vielä kaupanpäälle propagandat siitä, miten naisia pitää kohdella kiltisti ja kunnioittavasti. Sitten kun joskus tämmöinen ujo, kiltti ja tunnollinen poika on saattanut uskaltautua yrittämään onneaan naisten kanssa vaikkapa treffipalstan kautta on epäonnistuminen ollut lähes varmaa. Siis mitä, eikö kunnollinen mies kelpaakaan? Kyllähän minun nyt yksinhuoltaja-äidin poikana on pitänyt oppia kiltiksi, sillä niin äitikin aina neuvoi.
Sosiaaliset taidot ovat jo tuosssa iässä sen verran heikot tai rapautuneet kun koko elämä on istuttu (ja tullaan istumaan) koneen äärellä. Se juna, mikä on vienyt näiden aikuisten poikien ikätoverit elämässä eteenpäin on jättänyt nämä vässykät pysäkille. Lippu on vanhenutunut, eikä mukaan enää pääse. 27-vuotiaalla naisella on jo satoja kumppaneita sekä seurustelusuhteita, syrjäytyneellä miehellä vain kaukaisia haaveita kummastakin. Naisilta hän ei ole koskaan saanut huomiota, joten hän ei enää sitä osaa odottaakaan. Vaikka saisikin, tälläinen mies epäilee sitä lähes varmasti kiusantekosi ja pilkaksi.. ihan niinkuin ala- ja yläasteella. Viimeisiä niittejä syrjäytymiskierteeseen on se, kun tämä pilkattu yhteiskunnan häpeätahra menee katsomaan facebookista entisiä koulukiusaajiaan - menestystä yrityselämässä, onnellista perhe-elämää, kallis auto ja iso asunto. Kaikki asioita, joita ei enää voi ilman lottovoittoa saavuttaa.
Kiitos, feminismi.
Eli miehen elämä on pilalla, kun hän ei ole päässyt tarpeeksi lähelle naisia voidakseen hakata? Siinä tapauksessa on vain hyvä, että meni pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lanka todistaa sen, että vanhempi kokematon mies on yhteiskunnallisesti täysin pohjasakkaa. Näille "miehille" on tuotu lapsesta asti kaikki nenän eteen, passattu ja palveltu. Todennäköisesti ovat saaneet vielä kaupanpäälle propagandat siitä, miten naisia pitää kohdella kiltisti ja kunnioittavasti. Sitten kun joskus tämmöinen ujo, kiltti ja tunnollinen poika on saattanut uskaltautua yrittämään onneaan naisten kanssa vaikkapa treffipalstan kautta on epäonnistuminen ollut lähes varmaa. Siis mitä, eikö kunnollinen mies kelpaakaan? Kyllähän minun nyt yksinhuoltaja-äidin poikana on pitänyt oppia kiltiksi, sillä niin äitikin aina neuvoi.
Sosiaaliset taidot ovat jo tuosssa iässä sen verran heikot tai rapautuneet kun koko elämä on istuttu (ja tullaan istumaan) koneen äärellä. Se juna, mikä on vienyt näiden aikuisten poikien ikätoverit elämässä eteenpäin on jättänyt nämä vässykät pysäkille. Lippu on vanhenutunut, eikä mukaan enää pääse. 27-vuotiaalla naisella on jo satoja kumppaneita sekä seurustelusuhteita, syrjäytyneellä miehellä vain kaukaisia haaveita kummastakin. Naisilta hän ei ole koskaan saanut huomiota, joten hän ei enää sitä osaa odottaakaan. Vaikka saisikin, tälläinen mies epäilee sitä lähes varmasti kiusantekosi ja pilkaksi.. ihan niinkuin ala- ja yläasteella. Viimeisiä niittejä syrjäytymiskierteeseen on se, kun tämä pilkattu yhteiskunnan häpeätahra menee katsomaan facebookista entisiä koulukiusaajiaan - menestystä yrityselämässä, onnellista perhe-elämää, kallis auto ja iso asunto. Kaikki asioita, joita ei enää voi ilman lottovoittoa saavuttaa.
Kiitos, feminismi.
Miten se, että äiti on paaponut pojan piloille ja antanut kasvaa kiinni pelikoneeseen voi olla mitenkään feminismin syytä?
Ja miten rapautuneet sosiaaliset taidot voivat olla äidinkään syytä? Vastuu lähes 3-kymppisen ihmisen ongelmista ja niiden ratkomisesta on vain yhdellä ihmisellä: hänellä itsellään.
Niin kuin kaikki pojat tilittäisivät äideilleen joistain panoista...
Vierailija kirjoitti:
Surullista :( Tuo on niin monen nuoren miehen kohtalona...
Ja seuraava askel on vielä pahempi.
Sattuu katsoa tätä otsikkoa päivästä toiseen. Aloituksessahan ei ollut mitään tuttavaperheen pojan tuskaa vaan kirjoittajan omaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin kaikki pojat tilittäisivät äideilleen joistain panoista...
Niinpä. Tosi tuskaa pelata tietokoneella, kun mutsin kaverit käy kylässä (en viitsi tehdä silloin muuta) ja painaa muijia kun mutsi on töissä.
Poikaystäväni perheessä 19 v piti patistaa omilleen kun kaikki päivät menivät pelatessa. Muutti mummolle ja sama meno jatkuu. Kyse oli äärimmäisestä peliriippuvuudesta (= ei käynyt välillä edes vessassa kun oli peli kesken, mitään kotitöitä ei ole elämänsä aikana tehnyt ja kouluunkin sai kyydin ihan loppuun saakka, vaikka bussillakin olisi päässyt). Ja toi ap:n kuvailema tilanne, että ruoka tuodaan huoneen ovelle on monissa perheissä normaalia. Toivottavasti tämäkin poika löytäis elämälleen tarkoituksen... :/
Vierailija kirjoitti:
27-vuotiaalla naisella on jo satoja kumppaneita sekä seurustelusuhteita
Taas on kokemattomalla miekkosella tosi realistinen käsitys 27-vuotiaiden naisten seksi- ja seurustelusuhteiden lukumäärästä... 😂😂😂
Mä olen 34-vuotias ja tähän ikään mennessä seurustelusuhteita on ollut kolme ja seksikumppaneita viisi kappaletta. Joillakin naispuolisilla ystävilläni on enemmän ja joillakin vähemmän. En tunne yhtään naista, jolla olisi ollut sata seksikumppania, useammasta sadasta nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on kokemattomalla miekkosella tosi realistinen käsitys 27-vuotiaiden naisten seksi- ja seurustelusuhteiden lukumäärästä... 😂😂😂
Mä olen 34-vuotias ja tähän ikään mennessä seurustelusuhteita on ollut kolme ja seksikumppaneita viisi kappaletta. Joillakin naispuolisilla ystävilläni on enemmän ja joillakin vähemmän. En tunne yhtään naista, jolla olisi ollut sata seksikumppania, useammasta sadasta nyt puhumattakaan.
Joo, minullakin todella kauniilla naisella on tähän 57v kunnioitettavaan ikään ollut vain yksi sänkykumppani ja se on tämä minun avoimies. Tai eihän sitä tietenkään enää niin viehkeä ole, mutta nuorena kyllä. Ja edelleen kyllä tälle omalle kelpaa. Mutta mitä tähän ap:n ongelmaan tulee, niin veikkaan samaa, kuin muutama muukin täällä, eli, että mies on kallellaan miehiin päin. Ap jos on mies, kuten arvelen, voisi mennä tatjoamaan tällä maailmanmurjomalle peppuaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on 26v aikamies, joka asustelee vanhemmillaan ja istuu naama kiinni tietokoneen ruudussa huppu päässä. Jos häntä tervehtii kuuluu hiljainen ''mo'' hupun uumenista. Ei koskaan ota katsekontaktia. Hänen äitinsä kertoi ettei pojalla koskaan ole ollut tyttöystävää eli ei ole koskaan päässyt naisen ''makuun''. Sehän se selvästi miestä rasittaa, poika on rampautunut psyykkisesti tämän vuoksi. Pahaa tekee katsoa toisen kärsimystä kun eivät naiset ole kelpuuttaneet toista..
Mita helkutin "tuskaa"? Olen tuntenut samanlaisen peräkammarihirviön, likainenkin se vielä oli ja eli sosiaalituilla. Tuskaa en tuntenut pojan tullessa samaan ruokapöytään, ainoastaan pahan lemun. Ihan oli oma valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut neljä seurustelusuhdetta, siis nyt olen siinä neljännessä jo kymmenettä vuotta. Mutta seksipartneteita on paljon, tai niin olen tähän asti luullut. Mutta ei tämä mun 40-50 seksipartneria kai sitten niin paljon olekaan, jos kerran alle kolmekymppisillä on muka yleisesti satoja... Tässähän alkaa itsensä oikein pyhimykseksi tuntemaan! :D
N46v
Niin se evoluutio vain toimii. Ken ei ihmissuhteeseen kykene, joutuu tyytymään itseensä ja mutsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veli on 28v. Työssäkäyvä, kavereitakin on joiden kanssa liikkuu viikonloppuisin ja asuu yksin. Mutta ei yhtään tyttöystävää ole ollut ☹
Tyttäreni ystävällä 15 v pojalla on kierroksessa varmasti kahdeskymmenes tyttöystävä. Luonne on: avoin, puhelias, kiinnostunut toisista ihmisistä, helposti lähestyttävä, söpö. Joko sitä on, tai sitten ei, niin se menee.
Eli suomalainen nainen jättää ujolle miehelle ainoaksi vaihtoehdoksi syrjäytymisen. Eikö teistä naisista tunnu pahalta olla ja nussia pojan tai miehen kanssa millä on toistakymmentä naista kierrossa? Mua ainakin miehenä kuvottaa nainen joka on kiertänyt monessa sylissä. Ainiin sori tää oli kunnia kysymys, mitäpä nainen kunniasta tietäisi.
Minusta on aika kuvottavaa suhtautua toiseen ihmiseen jonkinlaisena omistusesineenä ja velvoittaa jotakuta ihmistä omistamaan koko seksuaalisuutensa vain Sinun kuninkaallista korkkaamistasi varten.
No minun mielestä elämässä on hyvä olla jotain moraalia ja hyveellisyyttä. Antasitko mieluiten tyttäresi puhtaalle gentlemannille (kilttimiehelle) vai viisi antibiootti kuuria vuodessa käyttävälle panomiehelle millä lipevä käärmeenkieli? Mietihän nyt.
Hyi helv tätä ajatusmaailmaa.
Siis lähtökohtaisesti minä en "anna" tytärtäni yhtään kenellekään miehelle, enkä ylipäätään näe tyttäreni seksuaalisuutta, saati neitsyyttä, meidän vanhempien ja tulevan kumppaninsa välisenä kaupantekovälineenä. Minun tehtäväni vanhempana on pyrkiä turvaamaan lapseni terveen itsetunnon kehittyminen ja luottaa, että tyttäreni osaa ihan itse valita seksipartnerinsa. Ja jos sattuukin tekemään sitä sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa se ei ole turvallista, ovemme on aina auki. Emme edellytä lapsiltamme virheettömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista :( Tuo on niin monen nuoren miehen kohtalona...
Suomen unohdettu ja vaiettu aihe on nuoret syrjäytetyt miehet, jotka tuskissaan yksinäisyydessä riutuvat samalla kun panomiehet lanaavat kaikki naiset ja naisille tämä meno maittaa.
Ja yksinäiset naiset kiinnostaa vielä paljon vähemmän, meistä kun ei kuule koskaan. Näistä yksinäisistä miehistä kirjoitetaan lehtijuttujakin.
Mikä ap on olettamaan, että pojan ongelmat johtuvat naisettomuudesta? Ihan naurettavaa paskaa. Suuret, elämää lamauttavat psyykkiset ongelmat eivät tuollaisesta seikasta synny.
Vierailija kirjoitti:
Ammattiauttajat on sitä varten, että ne auttaa. Kukkahattuisista, huolissaan olevista varaäideistä ei ole kuin haittaa.
Mitä haittaa kukkahattuisista tässä tapauksessa on? Ymmärrän jollain epämääräisen mössön tasolla, että on, mutta en osaa pukea sitä sanoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, feminismi.
Miten se, että äiti on paaponut pojan piloille ja antanut kasvaa kiinni pelikoneeseen voi olla mitenkään feminismin syytä?
Ja miten rapautuneet sosiaaliset taidot voivat olla äidinkään syytä? Vastuu lähes 3-kymppisen ihmisen ongelmista ja niiden ratkomisesta on vain yhdellä ihmisellä: hänellä itsellään.
Periaatteessa kyllä. Mutta jos äiti (tai isä/muu kasvattaja) on lähes vauvasta asti kasvattanut vinoon ja "tuhonnut" lapsen psyyken ja sosiaaliset taidot ei voi kolmikymppisenä yhtäkkiä osata tai edes yksinään ottaa vastuuta vaan siihen todellakin tarvitsee ulkopuolista apua ja tukea.
Nyt en puhu hölmöstä aloituksesta enkä seksistä.
Ja vaikka aiemmin on alapeukutettu kommentteja joissa on mainittu tukahduttavat äidit niin sellaisia valitettavasti on olemassa. Vähemmistö tietenkin mutta kuitenkin.
Normiperheissä ja edes suht terveissä ihmissuhteissa kasvaneet eivät sitä ehkä ymmärrä.
Hae apua!