Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjille

Vierailija
25.04.2025 |

Miten ihmiset jotka ovat pettäneet puolisoaan ja puoliso menehtyykin kohtuu nuorena, käykö ikinä ikävöidessään mielessä että olisi kannattanut pitää ne housut jalassa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan voi lopullisesti huokaista helpotuksesta

Vierailija
2/13 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällaista mietit ensimmäisenä aamulla 🙄 Mene takaisin nukkumaan ja yritä herätä seuraavalla kerralla vähän positiivisemmalla mielellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehtyy, eli vie itseltään hengen? Ei jumalavita kannata antaa pettäjän voittaa, "menehtyjä" siinä häviää, nimittäin oman elämänsä parempine tulevaisuuksineen. Paras kosto pettäjälle on näyttää, että sinä et minua nujerra.

Vierailija
4/13 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menehtyy, eli vie itseltään hengen? Ei jumalavita kannata antaa pettäjän voittaa, "menehtyjä" siinä häviää, nimittäin oman elämänsä parempine tulevaisuuksineen. Paras kosto pettäjälle on näyttää, että sinä et minua nujerra.

Eikö hmisiä kuole muuten kuin itsemurhalla ?🙄

Vierailija
5/13 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Vierailija
6/13 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuo nyt mitkään synonyyymit ole. Menehän siitä ja käy koulu loppuun.

Vierailija
7/13 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki reverage body. Itsellä parempi mieli sen jälkeen. Hänellä todennäköisesti ei. Löysi muutenkin vain rumemman ja vanhemman naisen mun jälkeen. On tiettävästi itkeskelly mun perään ja ihmetellyt miten tässä nyt näin kävi..

Vierailija
8/13 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut vastata samassa viestissä nämä kolme kommenttiasi. Huoh. Menehän siitä nukkumaan.

Vierailija
9/13 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revenge body siis...

Vierailija
10/13 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut vastata samassa viestissä nämä kolme kommenttiasi. Huoh. Menehän siitä nukkumaan.

Huoh, en ole sama tyyppi ja juuri heräsin.

Vierailija
11/13 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tämä on todella monesti mielessä. Ihan jokaisen nuorena kuolleen ex kumppanini kuoltua mietin tätä asiaa, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

T. Tosi musta leski

Vierailija
12/13 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42 vuotta olen elänyt, enkä ole koskaan aiemmin kuullut että menestyminen = itsemurha 

😲😲

Vierailija
13/13 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Ihmiset siis pettävät menemään, toisen kuoltua selostetaan kuinka on ikävä ja elämä jäi kesken jne. Silti ei käy mielessä että olisi voinut olla parempi puoliso toisen vielä eläessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä