Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotipizzassa 4:n täytteen pizza 11,90 !?!

Vierailija
07.09.2017 |

Samaten lankkupizza oli pari kesää sitten 9,90, nyt jo 13,90. Hieman lähtenyt hinnat käsistä. Johtohan noi hinnat määrää. Jos itse olisin yrittäjänä/työntekijänä, niin varmaan jo nolottaisi myydä tuohon hintaan noita pikkulättyjä (vaikka ihan maukkaita ovatkin).

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne on hyviä. Muuta pizzaa en osta. Ällöttää.

Vierailija
2/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hävettävää siinä on, jos ruoka on asiakkaan mielestä hintansa arvoista? Firma takoo koko ajan ennätystuloksia, niin ei luulisi asiakkaidenkaan olevan kovin tyytymättömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut tällä viikolla noi hinnat taas nousta, kun mielestäni kebabpizza oli hetki sitten vielä 9,50 ja nyt sekin on 11,90. 

Vierailija
4/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluaa vitosen pitsan niin menee sinne kebulaan. Tuntuuhan tuo toki niihin verrattuna kalliilta, mutta paljonko yleensä ravintoloissa pitsat maksavat? Kun pitsojen laatu kuitenkin on himpan verran parempaa mitä noissa pizza/kebab-mestoissa..

Vierailija
5/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haen pizzaa, haen sen Kotipizzasta. Ihan sama maksaako 9 euroa vai 13 euroa, varaa on. Mamulättyjä päin en edes katso, hyi v.

Vierailija
6/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hävettävää siinä on, jos ruoka on asiakkaan mielestä hintansa arvoista? Firma takoo koko ajan ennätystuloksia, niin ei luulisi asiakkaidenkaan olevan kovin tyytymättömiä.

Totta, mutta hinnat taas nousseet tällä viikolla. Jossain vaiheessa hintojen nousu voi laskea myyntiä. Itse olen asioinut Kotipizzassa useamman kerran kuukaudessa vuosien ajan. Täytyy myöntää, että nyt ollaan siinä rajoilla, ettei pizzat enää tunnu hintansa arvoisilta. Joku muu on ehkä eri mieltä, joten en lähde arvailemaan missä vaiheessa hinnannousu vaikuttaa myyntiin.

Vierailija
7/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki varmaan tiedämme, miksi Kotipizzan pizzat ovat tuon hintaisia. Myös täytteet ovat oman kokemukseni mukaan aina tuoreita. Maksan pyydetyn hinnan mukisematta sen kerran kun pizzaa tarvitsen. Joskus teen myös itse.

Vierailija
8/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne täytteet vaan niin harvassa...teen itse pizzani.

Vierailija
9/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haen pizzaa, haen sen Kotipizzasta. Ihan sama maksaako 9 euroa vai 13 euroa, varaa on. Mamulättyjä päin en edes katso, hyi v.

Sama juttu minulla (ap), mutta paino sanalla "jos". Jos aiemmin haettiin pizzaa pari kolme kertaa kuukaudessa, ehkä jatkossa vain kerran. Pari euroa sinne tai tänne ei sinänsä haittaa, vaan se tyhmä olo, jos maksaa liikaa jostain mikä ei tunnu sen arvoiselta.

Vierailija
10/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki jos tuntuu ettei ole hinnan arvoista, niin sitten kannattaa kiertää kaukaa.

Mä itse tykkään kotipizzan pizzoista ja olen valmis maksamaan sen, mitä pyydetään. Harvoin kyllä käyn, muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
11/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen gluteenivilja-allergikon kommentti vielä, että Kotipizzalla pn yksi suuri etu puolella: sieltä saa luontaisesti gluteenitonta pizzaa. En ole törmännyt siihen vielä muualla. Tavallinen gluteeniton on eri asia.

Vierailija
12/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä hinnannousu.. teen yhden pellillisen pizzaa lähes Kotipizzan hinnankorotuksella.

Lidlissä on taas juustot halventuneet, ja 1 kg:n kermajuuston saa taas alle 4 €, ja virolaista kermajuustoa 3 € / 750g. Ja jauheliha 3 € /700g. Juustokulut yhteen pizzaan noin 1 €, ja jauheliha 1,5 €. Tomaatit tai paprika 1 €. Vehnäjauhotaikina lähes ilmaista, eli tekee yhteensä noin 3,5 €. Tämä pizza on iso, sitä syö monta päivää.

Pizzan voi maustaa myös valkosipulilla, herkullista, sekin lähes ilmaista kaupassa per kynsi, kotipizzassa maksaa 1 € per lätty.

T. Lidli-mies.

Vierailija
13/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta hinnat taas nousseet tällä viikolla. Jossain vaiheessa hintojen nousu voi laskea myyntiä. Itse olen asioinut Kotipizzassa useamman kerran kuukaudessa vuosien ajan. Täytyy myöntää, että nyt ollaan siinä rajoilla, ettei pizzat enää tunnu hintansa arvoisilta. Joku muu on ehkä eri mieltä, joten en lähde arvailemaan missä vaiheessa hinnannousu vaikuttaa myyntiin.

Joo, kyllä siellä Kotipizzan johdossa on koulutettua ja av-mammoja pätevämpää porukkaa miettimässä firman kannalta parasta hintaa niille lätyille. Turha täällä on Kotipizzan tuloksen puolesta murehtia muuten kuin osakkeenomistajan roolissa ehkä.

Vierailija
14/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä hinnannousu.. teen yhden pellillisen pizzaa lähes Kotipizzan hinnankorotuksella.

Lidlissä on taas juustot halventuneet, ja 1 kg:n kermajuuston saa taas alle 4 €, ja virolaista kermajuustoa 3 € / 750g. Ja jauheliha 3 € /700g. Juustokulut yhteen pizzaan noin 1 €, ja jauheliha 1,5 €. Tomaatit tai paprika 1 €. Vehnäjauhotaikina lähes ilmaista, eli tekee yhteensä noin 3,5 €. Tämä pizza on iso, sitä syö monta päivää.

Pizzan voi maustaa myös valkosipulilla, herkullista, sekin lähes ilmaista kaupassa per kynsi, kotipizzassa maksaa 1 € per lätty.

T. Lidli-mies.

Paljonko sä ottaisit hintaa siitä, että mä voin tulla koska tahansa, vaikka klo. 12.00-22.00 välisenä aikana sun kaupungin keskustassa sijaitsevaan liiketilaan tilaamaan sulta haluamani kaltaisen pitsan, ja sä hoidat vielä verovelvoitteesi tuosta pizzasta saadusta rahasta? Ja terveystarkastaja voi koska tahansa lyödä lapun luukulle, jos ei hommaa hoideta niin kuin kuuluu.

Vierailija
15/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös gluteenitonta saa kirjoitti:

Sellainen gluteenivilja-allergikon kommentti vielä, että Kotipizzalla pn yksi suuri etu puolella: sieltä saa luontaisesti gluteenitonta pizzaa. En ole törmännyt siihen vielä muualla. Tavallinen gluteeniton on eri asia.

Ahaa, kerrotko miten pizza voi olla luontaisesti gluteeniton tai sitten sen vastakohta? Niissä "luontaisesti gluteenittomissa" kun on gluteeniton pizzapohja ja that's it. Miten se eroaa "tavallisesta" gluteenittomasta?

Vierailija
16/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun 4cl viskiä maksaa baarissa vähintään 6 euroa, 12 euron pizza on suorastaan halpa.

Vierailija
17/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos haluaa vitosen pitsan niin menee sinne kebulaan. Tuntuuhan tuo toki niihin verrattuna kalliilta, mutta paljonko yleensä ravintoloissa pitsat maksavat? Kun pitsojen laatu kuitenkin on himpan verran parempaa mitä noissa pizza/kebab-mestoissa..

Kotipizza on tasaisen varma valinta, mutta kyllä kun oppii tietämään, mistä saa hinta/laatusuhteeltaan parhaat pizzat, niin harvalla paikkakunnalla se on Kotipizza.

Vierailija
18/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy ikinä kotipizzassa, kalliit ylihinnoitellut tuotteet, jotka uivat rasvassa ja annokset pieniä + mauttomia.

Onneksi asun pitsa-kaupunki Oulussa, jossa on varaa valita.

Vierailija
19/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun 4cl viskiä maksaa baarissa vähintään 6 euroa, 12 euron pizza on suorastaan halpa.

jep tai 0.33 siideri 7.90e. Jäätäviä juomahintoja.

Vierailija
20/54 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lidli-mies.

Paljonko sä ottaisit hintaa siitä, että mä voin tulla koska tahansa, vaikka klo. 12.00-22.00 välisenä aikana sun kaupungin keskustassa sijaitsevaan liiketilaan tilaamaan sulta haluamani kaltaisen pitsan, ja sä hoidat vielä verovelvoitteesi tuosta pizzasta saadusta rahasta? Ja terveystarkastaja voi koska tahansa lyödä lapun luukulle, jos ei hommaa hoideta niin kuin kuuluu.

En osaa sanoa. Mutta varmaankin halvemmalla kuin Kotipizza, onhan niitä halvempia pizzerioita olemassa. Kyse nyt oli kuitenkin siitä miten itse voi säästää. Välikäsiä on liikaa Suomessa, jotka kuppaavat rahaa kun ulkoistaa jonkun tehtävän, jonka itsekin voi tehdä. Hintaa tulee useinkin moninkertaisesti.

T. Lidl-mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä