Paljon teillä kotona sisälämpötila nyt?
Kommentit (30)
24.2. Olen aivan jäässä. Sopiva lämpö noin 26
22 astetta, sortseissa ja t-paidassa koko perhe, ok-talo, ei vielä lämpöjä päällä.
25 ja kamala kosteus. Ihana tää kerrostalo. Lämpö ei oo vielä päällä.
+22,9 astetta. Just sopiva lämpö minulle. Tykkään että sisällä voi olla vähissä vaatteissa eikä tarvitse värjötellä viltin alla.
Meillä on 23c ,onkin ollut puuhellassa tuli . Tarkenee.
Olisiko noin 21-22 astetta. Oikein lämmin ja sopiva. Vanha talo, lämmitin uunit pienillä pesällisillä tänään kun oli niin viileän kosteaa. Patterit menee päälle vasta joskus marras-joulukuussa.
En tiedä,kalsarit jalassa makaan sohvalla,ihan sopiva lämpö eikä ole vielä mitään lämpöjä päällä vanhassa ok-talossa.
Sellainen 22 pinnaa kerrostalossa. Pari päivää olin kesämökillä ja siellä oli aamuisin vajaa 15 sisällä, vaikka illalla miten lämmitti...
Vierailija kirjoitti:
28 kannabis tykkää lämmöstä
Hyi hemmetti..on varmaan nuutunu ja vetelä olo ,epäterveellistä
29 astetta. Pidän muhivasta kiveshiestä.
Vierailija kirjoitti:
25 ja kamala kosteus. Ihana tää kerrostalo. Lämpö ei oo vielä päällä.
Meilläkin kerrostalossa ihan liian lämmintä, ilman lämmitystäkin 22,1celsiusta! Kosteus 47,5 %, mikä ok.
Pakko tuulettaa läpivedolla, että pystyy nukkumaan...
19,2. Ennen kuin lämmitin kaskeliuunin, oli asteen vähemmän. Mitenköhän meidän talo on näin viileä kun muilla tuntuu olevan niin lämmintä vielä ilman lämmitystä?
19, ei vielä lämpöjä päällä. Villasukissa ja -takissa ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28 kannabis tykkää lämmöstä
Hyi hemmetti..on varmaan nuutunu ja vetelä olo ,epäterveellistä
On myös tosi kostea ilma kannabis tykkää siitäkin mutta kuitenkin ilma on raitis koska on läpiveto. Tykkään tästä ilmasta koska tulee kotimaa mieleen
22, ei oo vielä patterit päällä. Mun mielestä on hyvä lämpötila, ollaan teepaidalla ja ilman sukkia.