Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää semmoisen työpaikan jossa ei tarvitse tehdä mitään?

Vierailija
07.09.2017 |

Olen ollut yö päivystäjänä päihdetyössä kohta 7 vuotta ennen töitä oli yössä joku 1.5 tuntia plus satunnainen hätätilanne jolloin ensiapua ja ambulansin soitto. Muuten sain olla netissä ja torkkua koko vuoron mutta nyt uusi pomo teettää paperityötä minulle. Olen ajatellut vaihtaa työpaikkaa. En tykkää "hikoilla" eli mikä työ olisi että saisin vain nettiä selata ja rentoutua koko vuoron.
Onko esim. Vartijan työ semmoinen ettei tarvitse tehdä paljoo mitään?
Ihan maksimissaan saa olla 2 tuntia työntekoa per 8 tunnin vuoro.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimahallin valvojan ei tarvitse hikoilla. Voi olla kyllä aika tylsää.

Tämä on ehkä huono työ ihmiselle joka haluaisi selata nettiä koska olet vastuussa ihmishengistä ja sun pitää seurata uimahallin käyttäjiä.

Meidän kylällä aikanaan oli sellainen uimavalvoja, joka istui kaiken työaikansa uimahallin kahviossa ja särpi olutta. Koululuokan tultua uimahalliin, hän laittoi saunapuhtaat lapset riviin ennen altaaseen päästämistä ja katsoi onko selät puhtaat.

Kuulostaa pedofiililtä

Vierailija
42/43 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tekstinkäsittelijänä sairaalalla ja meillä suurin osa mammoista ei kyllä tee päivässä paljoa mitään. Istuvat tauoilla ja juoruilevat. Kuka hoitaa työt? Minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mun ääneni seuraavissa vaaleissa oot sentään rehellinen työpanoksestasi toisin kuin muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän