Pitäisikö varoittaa ystävää tästä miehestä?
Hyvällä ystävälläni on ilmeisesti sutinaa yhden tuntemani miehen kanssa.
Asiahan on tietenkin ihan päälle päin ihan ok, mutta olin viime viikonloppuna baarissa ja tämä mies olikin sitten seurueessamme. Siellä mies kertoi humalassa kuinka on niin puutteessa ja kaipaa ennen kaikkea seksiä juuri nyt. Mies erosi edellisestä suhteestaan vain muutama viikko sitten.
Pelottaa vaan se, kun ystäväni on kertonut minulle hakevansa vakavaa suhdetta ja mies julistelee seksin perään. Kannattaisiko tästä jotenkin hellävaraisesti vihjata ystävälleni?
Kommentit (5)
Ai että humalainen mies höpöttelee kuinka kaipaa seksiä? Jos olette läheisiä ja ystävä ei itse tajua, että pari viikkoa sitten eronnut tuskin on kovin vakavalla mielellä liikenteessä. Olitpa sitten kuullut tätä laisahdusta tai et.
Musta sun oikeestaan kuuluisi sanoa tästä ystävällesi. Ainakin itse haluaisin kuulla. Voi tulla muuten karvaita pettymyksiä
Kyllä minä kertoisin ystävälleni tuollaisesta. Tuntisin itseni huonoksi ystäväksi, jos pimittäisin tiedon ja muutaman viikon päästä ystäväni itkisi minulle, kun mies olikin vaan panon perässä...
Todellakin kertoisi ja toivon, että myös minulle kerrotaan. Ihastuneena ei juuri koskaan tajua itsestään selviä asioita, kuten että juuri eronneeseen mieheen ei ehkä kannata sekaantua.
Ei kuulu sinulle. Mieshän voi oikeasti olla ihastunut. Ainahan miehet retostelee. Eihän julkisesti voi sanoa kaipaavansa rakkautta.