Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen (ko?) liian hyvä tyttöyställeni (+raskaus)

Tööt
07.09.2017 |

Itselläni on seuraava tilanne. Olen ollut on/off -suhteessa yhden naisen kanssa noin vuoden verran, ja nyt kävi hieman köpelösti hänen ilmoittaessaan olevansa raskaana. Ja totta kai haluaa pitää sen eli abortti ei tule kysymykseenkään. Kaiken lisäksi pitäisi alkaa sitoutumaan ja ainakin kihloihin mennä, jos hänen kanssaan haluaa olla.
Ja mitä meidän suhteeseemme tulee niin eipä tuo koskaan ole ollut suuri rakkaustarina. Lähinnä fyysisen läheisyyden takia tuota suhdetta olen pitänyt yllä ja ylipäätänsä suhde on ollut muotoa "casual". Nyt sitten tämän raskauden ja sitoutumispakon vuoksi olen alkanut ymmärtämään, että tämä nainen ei kyllä ole omaa tasoani. Perustella voin tätä monelta kantilta, esimerkinä vaikka koulutus- ja tulotaso. Itse olen korkeakoulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä (n. 7-10 tonnia käteen/kk). Nainen taas tehnyt jotain määräaikaisia hommia ja välillä työttömänä luuhannut. Ei korkeakoulutettu, suorittavaa työtä vain tehnyt.
Tämän lisäksi olen uskoakseni ulkonäöltäni viehättävämpi ja ylipäätänsä huolitumpi pukeutumisen ym. seikkojen puolesta. Hän ei myöskään pdä itsestään erityisemmin huolta - itse treenaan aktiivisesti ja tiedän kääntäväni katseita ihan sama minne menenkin. Naiselle ei liikunta pahemmin maita lukuun ottamatta hyötyliikuntaa, ruokavaliokin koostuu usein einesruuasta. Kilojakin tainnut muutama tullu nyt vuoden aikana.
En kuitenkaan sano, että nainen on ruma. En todellakaan vuotta elämästäni olisi viettänyt hänen kanssaan jos kyseessä olisi joku variksenpelätin. Ihan söötti välillä, ja makkarissa oikein osaava. Ylipäätänsä kuitenkin vähän vässykän oloinen eikä ollenkaan sellainen unelmien nainen, jonka tapaa vain kerran elämässä.
Jo pelkästään näitten seikkojen puolesta olen alkanut epäillä haluani sitoutua tähän ihmiseen. Tiedän kuitenkin kysyntää löytäni huomattavasti laadukkaammista yksiöistä. Emme ole naiseni kanssa siis virallisesti yhdessä niin muutamia neitosia olen tavannutkin kahvikupposen ääressä, ei kuitenkaan seksiin johtanut kenenkään kanssa.
En tiedä, vaikeita päätöksiä. Elämä on lyhyt ja sitä rataa, mutta toisessa vaakakupissa on sitten vastuu ym. seikat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatpa helmeltä. Ainakin älyttömän ylimielinen olet.

Vierailija
2/10 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se otsikossa mainittu tyttöystävä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kehu haisee. Sinullekin kerron,että jos olisit oikeasti niin mahtava kuin väität, et roikkuisi täällä.

Vierailija
4/10 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään kanssa kannata olla jos ei halua, voit olla silti lapsen elämässä.

Vierailija
5/10 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei, ette ole samaa tasoa. Sinä et ansaitse puolisoasi. Hus vaan paremmille vesille kalastelemaan.

Vierailija
6/10 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ainakaan rakastunut ole.

Vierailija
7/10 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet alunperinkään tuhlannut aikaa tuollaiseen naiseen? Mikä teitä yhdistää? Jo nyt suhtaudut häneen tuolla tavoin? Erilaiset elintavat, elämäntavat, koulutus... En tosiaan kannusta suhteeseen, p*skainen tilanne. 

Kuvaile unelmiesi nainen, tai sellainen kerran elämässä nainen? Millainen hän on? Joku missi, vai korkeakoulutettu? Tiesithän, ettei naisten palkat yleensä ole ihan sitä kuin miesten? Joskus korkeakoulutettu nainen voi myös olla nörtti/ulkonäöltään huonompi. Entäs sitten fitness-typy, liian trashy, ei välttämättä korkeakoulutusta? Taidat arvostaa koulutusta todella paljon, ja jo tässä asiassa eroatte hirveästi. Etsi korkeakoulutettu ja samoista asioista kiinnostunut ihminen rinnallesi. Olette ihan erilaisia ja eritasoisia. Tuo panosi vaikuttaa joltain lähiöämmältä.

Vierailija
8/10 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, eihän sinun ole pakko olla lapsen äidin kanssa parisuhteessa jotta voit kantaa vastuusi. Elatusmaksuihinkin on hyvin rahaa. Tuskin nainenkaan haluaisi olla sinun kanssasi jos tietäisi mitä ajattelet.

Vierailija
9/10 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloittaja vaikuttaa melko m"lkulta niin nainen kyllä myös vaikuttaa siltä että haluaa pakkorengastaa rikkaan miehen.

10/10 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi taso puheet on kyl niin pinnallista... Pidät häntä käyttöesineenä ja nyt tosipaikan tullessa voi voi kun ei ole tasoasi. Itsevarmasti ajattelet saavasi parempaa, mutta mitä olet roikkunut hänessä sitten tähän asti? Sinun kuuluisi olla yksin ja etsiä vaan sitä kiiltokuva naistasi. Ihminen on muutakin kuin korkeakoulutettu ja hieno työ. Kuinka voi olla noin kusipää, pitää hauskaa toisen tunteilla ja kuikuilla samalla deittaillen jos vaikka joku parempi tulis vastaan. Läheisriippuvainen raukka