Mistä niitä miehiä löytää? :(
Ei löytynyt yliopistosta, ei töistä, ei harrastuksista, ei lenkkipolulta, ei nettideiteiltä (joita yritin 8 vuoden ajan).
Aloitteita en ole saanut ikinä, joskus yritin lähestyä niitä yksinäisen ja hiljaisen oloisia nörttipoikia mutta pakit tuli. Nettideiteissä en saa vastausta jos teen aloitteen.
Olen 32v, joko pitää luovuttaa ja hyväksyä vanhapiikuus? Masentaa kun halusin niin kumppanin ja ehkä perheenkin. Elämä on niin tyhjää.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Sait nörttipojilta pakit? Teitkö varmasti selviä alotteita? Mulla on useita nörttimieskavereita eikä kukaan heistä ole koskaan saanut naiselta alotetta
Nörttipojat ei tajua että heille on tehty aloite. Jos tajuavat, ovat siitä niin hämmentyneitä etteivät saa mitään reaktiota aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun päätin että olen niin pettynyt miehiin niin niitä tunkee joka tuutista ja loukkaantuvat kun sanon etten ole kiinnostunut parisuhteesta.
Mulle tulee facepyyntöjä kavereiden kavereilta, miehiltä tietysti, fb:n autoryhmästä, skepsis-ryhmästä, jopa kirpparitavan myynyt äijä alkoi tunkea uudelleen yhteyksiin.
Mutta tietysti nämä on omituisia tyyppejä. Oon ääliömagneetti. Täyspäinen löytyy luultavimmin baarista tai ehkä jossain tapauksessa kuntosalilta. Tinderistä ei kyllä löydy ja sinne en mene enää ikinä. Tinderäijiä kun on katsellut ja menee baariin niin suu loksahtaa auki, miten hyvännäköisiä äijiä siellä on..
Tinder näyttää sinulle suurimmaksi osaksi tasoisiasi miehiä/naisia. Ekat pari päivää näyttää sinut kaikille, tämän perusteella saat ELO scoren, eli pisteytyksen. Sitten näyttää sinulle pääsääntöisesti omaa tasoasi olevia. Toki heittää jonkun luun (komean) aina välillä että jaksat swaippailla.
Tämän kun tietää, niin kirjoituksesi oli aika hauska. Oikein karikatyyri itsestään täynnä olevasta av-mammasta.
PS.
Livenä saa yleensä paremman näköisiä...naiset saa seksiä, miehet suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä olen saanut niin monesti turpaani näissä jutuissa, että olen alkanut epäilemään omaa arvoani ihmisenä. Olen alkanut myös kyseenalaistamaan oman, edes pienen viehätysvoimani toista ihmistä kohtaan ja oikeastaan jopa alkanut hävetä osaa itsestäni. Tämän seurauksena en enää edes etsi ja estän muita minua löytämästä.
Tämä on hyvin ristiriitaista, sillä sydän huutaa liian usein kumppanuuden tuskasta, mutta en ota tuota huutoa kuuleviin korviini.
Kun ei uskalla, niin ei uskalla.
Mulla sama vika,jo äitipuoli haukkui homoksi kun ei ollut tyttökavereita ja sen kerran kun sain synttäreille tulemaan tytön ei vanhemmat olleet kotona,mulla on edelleen sen tytön synttärikortti tallessa,rakkaudella anu.
Sain kyllä joskus naisen jolloin paljastui ongelma,p@nemaan jos pääsi,pahimmillaan en saa kuin munan sisään tai huulille ja kirjaimellisesti tulee reisille,sen takia en uskalla mennä edes huoriin,yhden illan jutuista puhumattakaan,liian tutuksi on tullut lause, tuliko jo?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun päätin että olen niin pettynyt miehiin niin niitä tunkee joka tuutista ja loukkaantuvat kun sanon etten ole kiinnostunut parisuhteesta.
Mulle tulee facepyyntöjä kavereiden kavereilta, miehiltä tietysti, fb:n autoryhmästä, skepsis-ryhmästä, jopa kirpparitavan myynyt äijä alkoi tunkea uudelleen yhteyksiin.
Mutta tietysti nämä on omituisia tyyppejä. Oon ääliömagneetti. Täyspäinen löytyy luultavimmin baarista tai ehkä jossain tapauksessa kuntosalilta. Tinderistä ei kyllä löydy ja sinne en mene enää ikinä. Tinderäijiä kun on katsellut ja menee baariin niin suu loksahtaa auki, miten hyvännäköisiä äijiä siellä on..
Itse elän paskassa parisuhteessa ja möin torissa kaikenlaista nurkkiin kertynyttä kamaa ja mulle soitti useamman kerran joku nainen millä oli jotenkin tosi kaunis ääni ja puhetyyli,sitten sen mies haki tuon tavaran enkä pääsyt näkemään tuota naista.
Samoin eräs nuori nainen "tyttö" lähetti mulle kirjeen kun autoin sitä autoasioissa.
Mutta mitään todellista kontaktia mikä johtaisi johonkin en ikinä saa naisilta,olen korkeintaa kaveri asteikolla.
M41v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä olen saanut niin monesti turpaani näissä jutuissa, että olen alkanut epäilemään omaa arvoani ihmisenä. Olen alkanut myös kyseenalaistamaan oman, edes pienen viehätysvoimani toista ihmistä kohtaan ja oikeastaan jopa alkanut hävetä osaa itsestäni. Tämän seurauksena en enää edes etsi ja estän muita minua löytämästä.
Tämä on hyvin ristiriitaista, sillä sydän huutaa liian usein kumppanuuden tuskasta, mutta en ota tuota huutoa kuuleviin korviini.
Kun ei uskalla, niin ei uskalla.
Mulla sama vika,jo äitipuoli haukkui homoksi kun ei ollut tyttökavereita ja sen kerran kun sain synttäreille tulemaan tytön ei vanhemmat olleet kotona,mulla on edelleen sen tytön synttärikortti tallessa,rakkaudella anu.
Sain kyllä joskus naisen jolloin paljastui ongelma,p@nemaan jos pääsi,pahimmillaan en saa kuin munan sisään tai huulille ja kirjaimellisesti tulee reisille,sen takia en uskalla mennä edes huoriin,yhden illan jutuista puhumattakaan,liian tutuksi on tullut lause, tuliko jo?
Eihän tuommoinen ammattilaista haittaa. Kerrot vaikka etukäteen, niin ei edes ylläty. Ammattilainen on tyytyväinen kun saa rahasi, ja asiakas on tyytyväinen.
Kuinka monta päivää, viikkoa ja kuukautta odotin "jotain".... hyväksyin päivien hiljaisuuden, koska eihän nainen saa olla liian tyrkky. Hyväksyin sen, että mies viipotti omilla teillä, koska ei saa olla liian utelias ja mustasukkainen. Hyväksyin, että mut jätettiin vkl yksin, kun miehen piti päästä kavereitten kanssa viihteelle. Koska pojat on poikia eikä saa sitoa liikaa eikä kysellä eikä varsinkaan vaatia.
Etsin sieltä rivien ja lauseitten ja ilmeitten ja eleitten ja otsaluun asennosta, tykkääkö se, mitä se nyt ajattelee musta, onko se ihastunut, rakastunut vai kyllästynyt?
Näin vanhana en voi kun hymähdellä nuorelle minälleni. Olisinpa silloin tiennyt, että jos miestä kiinnostaa, se kyllä soittaa ja tekee muutenkin kaikkensa, niin kauan että saa minut itselleen. Kun mies on kiinnostunut naisesta, oikeasti, siitä ei jää pienintäkään epäselvyyttä.
Oletko normaalipainoinen? Ylipaino selittää noin 95% tämmöisistä tapauksista, joissa nainen ei saa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Etsi vanhemmista. Meille kelpaa 32-v.
M50
Ap sanoi mahdollisesti haluavansa perheen, vaikka siemennesteesi ei välttämättä olisi vielä pelkkää tuhkaa niin en itse ainakaan tekisi lapsia miehen kanssa joka todennäköisesti kuukahtaa ennen kuin viimenen lapsi täyttää 18. Kuka muutenkaan haluaa leskeytyä viiskymppisenä? Ehkä valitettavin ikä siihen.
Juu semmosia ne naiset on valitettavasti.
M35
Tarinassa on jotain mätää. Aloittaja on nainen, nuori ja urheilee 4-5 tuntia viikossa ja väittää että ei saa aloitteita edes netissä?