Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunainen: miksi laitat Tinderiin kuvan pyöräilykypärässä?

Vierailija
07.09.2017 |

Varmistat että kaikki laatumiehet kiertää sinut kaukaa. Ja joku meikitön kuva puolimaratonin jälkeen ehdoton No-No!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs ap tietää mitä laatumiehet ajattelee?

Vierailija
2/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masokisteja suominaiset ovat. Deittipalstoilla jos jollain kauniit kuvat niin tosi usein ulkomaalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset laatumiehet?

Vierailija
4/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISO 9001 laatusertifikaatin omaavat miehet.

Vierailija
5/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahans. No vaihdankin sitten pikaisesti tilalle sellaisen tötteröhuuliheruttelukuvan. Voisin lisätä tekstiin maininnan että pidän miehistä jotka tietää mitä haluaa ja on valmiit ottamaan haluamansa. Ja kallis auto oltava, muuten mä en ala.

Tätäkö kaipaisit, armollinen johtajani ap?

Vierailija
6/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan meikatun kuvan hyvästä kulmasta otettuna täydellisessä valossa, olen huijari.

Jos laitan kuvan, jossa näytän omalta sporttiselta itseltäni, karkotan miehet.

Vierailija
7/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai baariinkaan mene pyöräilykypärä päässä vanhoissa verskoissa ilman meikkiä. Ehtii se mies sun aidon olemuksen myöhemminkin nähdä. AP

Vierailija
8/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisenahan sitä pitää naista arjessa kestää jos meinaa hänen kanssaan pyöräillä.

9/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle puree ainakin hyvä pyöräilykypäräkuva paremmin kuin joku heruttelukuva.

-Bias-

Vierailija
10/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneinkin nainen näyttää hölmöltä pyöräilykypärässä

Vierailija
11/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmistat että kaikki laatumiehet kiertää sinut kaukaa. Ja joku meikitön kuva puolimaratonin jälkeen ehdoton No-No!!

LOL :D. Ootko käynyt mun profiilissa, mulla on just meikitön (kokovartalokuva) Tinderissä puolimaratonin jälkeen! Haluan että muhun ottaa yhteyttä mies, joka on aito, haluaa nähdä mut hikisenä, heränneenä mutta myös meikanneena ja juhlakunnossa. Mies, joka arvostaa minua naisena ja ihmisenä, haluaa aidon ja rehellisen suhteen eikä mitään näyttelykalua tai kul*nsa jatketta ;). 

Varmaan swaippasitkin jo vasemmalle, haluan tavata laatumiehiä!

T. N33

Vierailija
12/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tavoitteena metsästää "laatumiestä" vaan tietyn tyyppistä. Siksi rumat kuvani saattavat kummastuttaa ap:n kaltaisia ihmisiä. Kannattaa ruksia ne ketkä ei kiinnosta, turhaan täällä valitat.

Vierailija
13/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL :D. Ootko käynyt mun profiilissa, mulla on just meikitön (kokovartalokuva) Tinderissä puolimaratonin jälkeen! Haluan että muhun ottaa yhteyttä mies, joka on aito, haluaa nähdä mut hikisenä, heränneenä mutta myös meikanneena ja juhlakunnossa. Mies, joka arvostaa minua naisena ja ihmisenä, haluaa aidon ja rehellisen suhteen eikä mitään näyttelykalua tai kul*nsa jatketta ;). 

T. N33

Olet vissiin ollut pitkään sinkkuna. Ja tuolla asenteella pysytkin. Haluatko nähdä miehen ensimmäiseksi krapulaisena vanhoissa kalsareissa naama punaisena ja tukka sotkussa?

Vierailija
14/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N33

Olet vissiin ollut pitkään sinkkuna. Ja tuolla asenteella pysytkin. Haluatko nähdä miehen ensimmäiseksi krapulaisena vanhoissa kalsareissa naama punaisena ja tukka sotkussa?

Vertaat urheilevaa naista ja krapulaista miestä keskenään???

Vierailija
15/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N33

Vertaat urheilevaa naista ja krapulaista miestä keskenään???

Yhtä edustavia ovat

Vierailija
16/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otitte tämänkin taas tosissanne?

Vierailija
17/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty koskaan ymmärtämään miehiä, jotka suuttuvat ventovieraille naisille siitä, että naiset eivät näytä seksikkäiltä. Missä on logiikka? En minäkään suutu naapuritalossa asuvalle Penalle, jos hän syö aamupalaksi muroja eikä leipää. Mitä se minulle kuuluu, ei tarvitse olla Penan kanssa tekemisissä eikä tuppautua hänen luokseen aamupalaa syömään.

Vierailija
18/18 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi ehdottomasti laittaa enemmän itsestään krapulakuvia, niin tietäisi pysyä heistä erossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi