Ymmärtääkö nuoret naiset, että Bemarin 540i on kallis ja hyvä auto?
Olen mun faijan duuniautolla ajellut nyt viikon ajan, kun faija on ulkomailla, mutta en ole oikeastaan juurikaan katseita tai kiinnostusta herättänyt. Eikö autolla saakaan naisia? Vai pitääkö olla joku sellainen auto, jonka naisetkin ymmärtävät olevan kallis?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mun faijan duuniautolla ajellut nyt viikon ajan, kun faija on ulkomailla, mutta en ole oikeastaan juurikaan katseita tai kiinnostusta herättänyt. Eikö autolla saakaan naisia? Vai pitääkö olla joku sellainen auto, jonka naisetkin ymmärtävät olevan kallis?
Taidat olla joku juuri kortin saanut 18-vuotias tai korkeintaan parikymppinen pojankloppi? Et sitten ole vielä oppinut, ettei (vanhemmat) miehet sillä autolla iske naisia vaan charmillaan. Ja harva nainen oikeasti kiinnittää (ensimmäiseksi) huomiota siihen millainen auto miehellä on.
Tiedätkö muuten mitä yhteistä on Bemarilla ja kortsulla?
Molempien sisällä on kova luu.
Tyypillistä suomalaista ajattelua huomattavissa näissä kirjoituksissa. "Tuo ei ole ansainnut tuollaista autoa". Jos naapurilla on hienompi auto tai mitä nyt kadehditkaan, niin älä mieti miksi hänellä on sellaista omaisuutta, mieti miten sinä voit saada saman.
Muistan opiskeluajoilta yhden kaverin, joka polleana ajeli isukin Bemarilla. Kyllähän sille vähän naureskeltiin.
Toki, mutta en mä sen auton kanssa seurustele tai harrasta seksiä. Mieluummin otan ihanan puolison, joka ajaa vaikka kolmipyörällä kuin kusipään, joka ajaa Ferrarilla.
Lähde pokaamaan 16-vuotiaita naisia maalle, niin saattaa tehdä vaikutuksen. Siellä kun ylipäänsä ei ole alaikäisille oikein mitään paikkaa viettää aikaa, joten auton kyytiin pääseminen on hieno juttu.
Ei kiinnosta autojen merkit eikä hinnat. Kiinnostaa ainoastaan se, että autoilija ajaa sillä kulkuvälineellään niin ettei se aiheuta vaaraa muulle liikenteelle eikä jalankulkijoille.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten huomanneet, että nykyisin merkkivaatteet ja kalliit autot ovat köyhyyden symboli?
Afrikan köyhissä maissa ihmisillä saattaa olla iPhone, merkkivaatteet - ja siinä kaikki. Ei kotia, ei tuloja, ei ammattia, ei mitään. Briteissa WT -porukka ostaa velaksi itselleen ja lapsilleen merkkivaatteet, mitään omaisuutta ei ole, mutta paidan merkki on oikea ja ripset kohdillaan. Merkkivaatteista on tullut WT-symboli, siksi muut siirtyvät jo pois niistä.
Sama pätee autoihin. Köyhät (ei omaisuutta, halpa vuokra-asunto, velkaa, pienet tulot) ostavat rahoituksella kalliita autoja. Autoista on enemmän velkaa kun mitä auton arvo on. Ne jotka voisivat kalliita utoja ostaa vaikka käteisellä, eivät sitä juuri enää tee.
Ja niinhän niillä kadulla elävillä pojillakin on viimeisen päälle merkkivaatteet (esim Tukholmassa ne, joita hylätty turvapaikka hakemus).
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vika ei ole autossa vaan kuskissa?
Sitä kuskissa olevaa vikaahan näillä jatkeilla juuri yritetään korjata.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä suomalaista ajattelua huomattavissa näissä kirjoituksissa. "Tuo ei ole ansainnut tuollaista autoa". Jos naapurilla on hienompi auto tai mitä nyt kadehditkaan, niin älä mieti miksi hänellä on sellaista omaisuutta, mieti miten sinä voit saada saman.
On sillä nyt aika iso ero, että oletko ostanut kalliin auton käteisellä ja sinulla on lisäksi hyvä koti (ihan itse maksettu), hyvä työ ja tulot - vai onko rahoitusyhtiön auto, jonka arvo tippunut 35000 euroon, mutta velkaa jäljellä 40000 ja muuta omaisuutta ei ole. Eikä uraa tai tulojakaan.
Minulla oli kerran duunikaverina semmonen Team Ahman Alpo Kurkisen näkönen insinööri, joka osti marjapuuron värisen V70 Volvon ja sitten kuvitteli, että nuoret naiset katselee häntä autossaan. No ei katsellu. Ainakaan sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ei ole kateellinen, vaikka naurattaa ihmiset, jotka luulevat arvonsa kasvavan kun ajelevat hienoilla laina-autoilla tai rahoitusyhtiön autoilla?
Nimimerkillä voisi paljon tuota kalliimman auton ostaa käteisellä, mutta kun riittää Skoda kun ei tarvitse munan jatketta tai sinällään saa tyydytystä hienolla autolla ajamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä nyt aika iso ero, että oletko ostanut kalliin auton käteisellä ja sinulla on lisäksi hyvä koti (ihan itse maksettu), hyvä työ ja tulot - vai onko rahoitusyhtiön auto, jonka arvo tippunut 35000 euroon, mutta velkaa jäljellä 40000 ja muuta omaisuutta ei ole. Eikä uraa tai tulojakaan.
Eihän sellainen ihminen jolla ei ole tuloja tai uraa voi saada mitään lainaa tai rahoitusta. Rahoitusalalla oleva ystäväni sanoi osuvasti että "köyhä ei saa lainaa". Jotain pikavippejä ehkä. Mutta sellaisia summia millä vaikka uusi tai uudehko bemari on autona, niin ei toivoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sellainen ihminen jolla ei ole tuloja tai uraa voi saada mitään lainaa tai rahoitusta. Rahoitusalalla oleva ystäväni sanoi osuvasti että "köyhä ei saa lainaa". Jotain pikavippejä ehkä. Mutta sellaisia summia millä vaikka uusi tai uudehko bemari on autona, niin ei toivoakaan.
Harvoin pankista, usein saavat rahoitusratkaisuja, juuri niitä kalliita. Tunnen ihmisiä, joita olen veloissaan neuvonut, joilla ei mitään omaisuutta, pieni palkkainen työ, ikää 30-40, ostetaan ainoalla parilla tonnilla, mitä jostain säästetty 30000euron Audi tai Bemari rahoitusratkaisulla. Vuosi menee ja auton arvo vähemmän kuin velka siitä, jota sitäkin maksetaan velalla. Aluksi oli muutama tonni säästöjä - nyt auton myynninkin jälkeen jäisi 5000 velkaa. Velkaantuneita neuvoneet osaavat kertoa tarinoita näsitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun on työ (vaikka palkka ihan minimi) ja pari tonnia käteisrahaan. Toivon ettei riittäisi, koska olen nähnyt liian monta, joilla enemmän velkaa autosta kuin auton arvo enää on (sehän romahtaa hetkessä).
Mulla oli kerran kesäautona vanha Lada. No siellä sit merenrannalla parkkipaikalla paukutin ihanaa blondia takaapäin. Häntä oli samana kesänä joku runkkari yrittänyt useasti ajelulle isin Porschella.
En usko, että autot kiinnostavat naisia. Miehiä itseään, joten ehkä voisit iskeä miehiä sillä?
Naisia kiinnostaa miehessä ulkonäkö ja luonne.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö sä että mies joka koittaa tehdä autolla vaikutusta tai kuvittelee että kaikki naiset olis kiinnostuneita autoista, on vähän yksinkertainen.
Esmes muhun on turha koittaa tehdä vaikutusta autolla.
Olet aika säälittävä.
Bemarikuskeilla on tunnetusti pienet pilit. Siksi niitä ei kiinnosta.
Pidän kaikenlaisista autoista, mutta BMW ei yleensä säväytä. Joskus kyllä, mutta yleensä ei. Lisäksi - 35 vuoden elämänkokemuksella - olen huomannut että Bemari on se Das Auto miehelle, jolla on tyhjää korvien välissä enemmän kuin keskiverto suomalaisella.
Ja oikeasti, yleensä ihmisiä kiinnostaa vain se auto, ei kuski.
Oikeastaan oman statuksen peittäminen lainarahalla ostetun tai toiselta lainatun auton taakse lähinnä vaan alleviivaa sitä, ettei oikeasti ole itse saavuttanut asioita.