Ymmärtääkö nuoret naiset, että Bemarin 540i on kallis ja hyvä auto?
Olen mun faijan duuniautolla ajellut nyt viikon ajan, kun faija on ulkomailla, mutta en ole oikeastaan juurikaan katseita tai kiinnostusta herättänyt. Eikö autolla saakaan naisia? Vai pitääkö olla joku sellainen auto, jonka naisetkin ymmärtävät olevan kallis?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ainakaan ole ollut pulaa naishuomiosta auton kanssa. Naiset arvostavat ylellisyyttä ja mukavuutta myös. Jollain lippispään bemarilla ei arvonsa tuntevia naisia houkutella.
T. Porsche Macan Turbo
Näin perheenäitinä olen mietiskellyt Lexus 450 h:n vaihtoa juurikin Macaniin. Arveluttaa vain aika pieni tavaratila. Muksujen harrastuskamat vievät tilaa.
Timpet ja tompet täällä kiisselit alapään nupista valuen...
Heittää legendaa.
😂😂😂😂😂
Ymmärrätkö mikä auto oikein on, juoruatko muutenkin kateellisena muista kun muut joista naiset puhuvat eivät sinusta puhukkaan, yrität kostaa vasta valituksella koska yrität heikon itsetuntosi takia juoruta sikatyhmäksi tekeviä jankutuksia samalla kun leikit käsipainoilla?
Yrität sitten kostaa juorusi kohteena,olevalle kundille koska tästä puhutaan, ei sinusta? Koet vastaavat kundit kilpailijaksi; yrität levittää kundista kaikkea mahdollista negatiivista koska nuppisi ei ole kehittynyt vielä hiekkalaatikko ajoista etkä pärjää muuten.
Olisiko kuitenkin parempi että isi ajaisi?
Ymmärrätkö mikä auto oikein on, juoruatko muutenkin kateellisena muista kun muut joista naiset puhuvat eivät sinusta puhukkaan, yrität kostaa vasta valituksella koska yrität heikon itsetuntosi takia juoruta sikatyhmäksi tekeviä jankutuksia samalla kun leikit käsipainoilla?
Yrität sitten kostaa juorusi kohteena,olevalle kundille koska tästä puhutaan, ei sinusta? Koet vastaavat kundit kilpailijaksi; yrität levittää kundista kaikkea mahdollista negatiivista koska nuppisi ei ole kehittynyt vielä hiekkalaatikko ajoista etkä pärjää muuten.
Olisiko kuitenkin parempi että isi ajaisi?
Ala poika harrastaa polkupyöräilyä, niin johan alkaa naisten päät kääntyä!
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ainakaan ole ollut pulaa naishuomiosta auton kanssa. Naiset arvostavat ylellisyyttä ja mukavuutta myös. Jollain lippispään bemarilla ei arvonsa tuntevia naisia houkutella.
T. Porsche Macan Turbo
Niin... Porschethan on kokoluokkaa saippuakotelo. Eipä tee vaikutusta sellainen lotju jossa joutuu kärvistelemään sikiöasennossa. Sehän on muutenkin sellainen joilla ajaa uusrikkaat joilla on enemmän fyffendaalia kuin tyylitajua...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset arvostavat myös urheilullisuutta. Huomiota olen saanut riittävästi.
T: Bugatti Veyron Super Sport
Juuri näin! Polkupyörä on aivan ylivoimainen. Ketä kiinnostaa joku metallikasassa istuva ihramaha?
Yrität sitten kostaa juorusi kohteena,olevalle kundille koska tästä puhutaan, ei sinusta? Koet vastaavat kundit kilpailijaksi; yrität levittää kundista kaikkea mahdollista negatiivista koska nuppisi ei ole kehittynyt vielä hiekkalaatikko ajoista etkä pärjää muuten kuin levittämällä kateuttasi muiden munista, henkilökohtaisuuksilla ja niin edelleen?
Olisiko kuitenkin parempi että isi ajaisi ja yrittäisit tosiissaan ylänuppisi eteen jotta meisseli ei olisi kädessä koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Käytännöllinen auto sen olla pitää. Ja sellainen ettei haittaa, jos kolautan sen johonkin kaupan pihassa peruuttaessa, kun haen vauvallemme lisää vaippoja.
Jos sulla on tapana kolautella asioita (ja ihmisiä?) kaupan pihassa, niin ehkä sun pitäisi liikkua vain linja-autolla.
Totta, joku kaveri tokaisi että enemmän naiset jo kiinnostuvat kaverin pyöräreitistä jotta osaavat olla vastassa ja fiksummat jopa...
Kakara,hei kirjoitti:
Yrität sitten kostaa juorusi kohteena,olevalle kundille koska tästä puhutaan, ei sinusta? Koet vastaavat kundit kilpailijaksi; yrität levittää kundista kaikkea mahdollista negatiivista koska nuppisi ei ole kehittynyt vielä hiekkalaatikko ajoista etkä pärjää muuten kuin levittämällä kateuttasi muiden munista, henkilökohtaisuuksilla ja niin edelleen?
Olisiko kuitenkin parempi että isi ajaisi ja yrittäisit tosiissaan ylänuppisi eteen jotta meisseli ei olisi kädessä koko ajan?
Sä olet ihan sekaisin, Pirjo. Mee takas nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ala poika harrastaa polkupyöräilyä, niin johan alkaa naisten päät kääntyä!
Juu, kyllähän nuo pyöräteiden kondomiohjukset herättävät tunteita, joskin ei sellaisia kuin kuvittelet.
Ei iskän bisnesauto sellaisenaan riitä. Viritä tuulilasiin wunderbaumit ja karvanopat, takaboksiin (kai isossa bemarissa sellainen on?) sellainen bassokone, että imee pissikset kilometrien päästä, niin johan irtoaa.
Auto on varmasti hieno mutta kuka nyt auton kanssa seurustelee! Miehessä pitää olla jotain kiinnostavaa, että jaksaa olla sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen mun faijan duuniautolla ajellut nyt viikon ajan, kun faija on ulkomailla, mutta en ole oikeastaan juurikaan katseita tai kiinnostusta herättänyt. Eikö autolla saakaan naisia? Vai pitääkö olla joku sellainen auto, jonka naisetkin ymmärtävät olevan kallis?
Taidat olla joku juuri kortin saanut 18-vuotias tai korkeintaan parikymppinen pojankloppi? Et sitten ole vielä oppinut, ettei (vanhemmat) miehet sillä autolla iske naisia vaan charmillaan. Ja harva nainen oikeasti kiinnittää (ensimmäiseksi) huomiota siihen millainen auto miehellä on.
Tiedätkö muuten mitä yhteistä on Bemarilla ja kortsulla?
Ei naiset yleensä tajua autoista tai niiden hinnoista mitään. Joitain poikkeuksia toki joukkoon mahtuu. Toki ne sen hoksaa että jollakin on hienompi auto kuin itsellä ja niistä sitten kommentoivat jotain ilkeää ja arvuuttelevat omistajan varallisuutta. Näitä vastauksiakin kun lukee niin huomaa sen katkeruuden jota saa osakseen kun ajaa uudella ja hienolla autolla. Aja vaan menemään aloittaja äläkä välitä mitään naisten sanomisista ja mielipiteistä.
Se paistaa läpi ja kauas jos ajat kalliilla laina-autolla. Kukaan ei ota sinua todesta vaan kokevat lähinnä myötähäpeää sinua kohtaan. Kun olet miehenä sillä tasolla, että olet itse hankkinut ja ylläpidät Bemaria omilla rahoillasi, alkaa naiset kiinnostua. Kun olet saavuttanut machouden uuden tason ja sinusta huokuu itsevarmuus, eivät naiset voi vastustaa sinua.
Olen omistanut BMW-merkkisiä henkilöautoja useita kappaleita ja jokaisen olen hankkinut ja ylläpitänyt itse tienaamillani rahoilla. Naisten huomiota ei koskaan ole tarvinnut sen enempää hakea tai pyydellä kun saavun paikalle tummanpuhuvalla kiiltävällä laatuautollani. Omistussuhteeni autoon paistaa läpi kauas. Minä ja kaikki muut paikallaolijat tietävät sanomattakin, että olen auton omistaja ja varallisuuteni ja yhteiskunnallinen asemani ovat sen verran korkealla, että voin itsevarmasti ajaa BMW- merkkisellä henkilöautolla, jossa on iso ja tehokas moottori.
Oletteko muuten huomanneet, että nykyisin merkkivaatteet ja kalliit autot ovat köyhyyden symboli?
Afrikan köyhissä maissa ihmisillä saattaa olla iPhone, merkkivaatteet - ja siinä kaikki. Ei kotia, ei tuloja, ei ammattia, ei mitään. Briteissa WT -porukka ostaa velaksi itselleen ja lapsilleen merkkivaatteet, mitään omaisuutta ei ole, mutta paidan merkki on oikea ja ripset kohdillaan. Merkkivaatteista on tullut WT-symboli, siksi muut siirtyvät jo pois niistä.
Sama pätee autoihin. Köyhät (ei omaisuutta, halpa vuokra-asunto, velkaa, pienet tulot) ostavat rahoituksella kalliita autoja. Autoista on enemmän velkaa kun mitä auton arvo on. Ne jotka voisivat kalliita utoja ostaa vaikka käteisellä, eivät sitä juuri enää tee.
Omaa statustaan ei pysty peittämään merkkivaatteilla, laina- tai rahoitusautoilla, ei juuri millään.
Ai niinku lihapiirakka yhdellä nakilla?