Ymmärtääkö nuoret naiset, että Bemarin 540i on kallis ja hyvä auto?
Olen mun faijan duuniautolla ajellut nyt viikon ajan, kun faija on ulkomailla, mutta en ole oikeastaan juurikaan katseita tai kiinnostusta herättänyt. Eikö autolla saakaan naisia? Vai pitääkö olla joku sellainen auto, jonka naisetkin ymmärtävät olevan kallis?
Kommentit (97)
Ei taida tyttösiä kiinnostaa faijan duuniauto. Hanki vähän persoonaa niin voi alkaa jotain kiinnostaakin.
No katsos kun itselläni on BMW 650i cabriolet.
Takaikkunassa lukee "möttösen autokorjaamo". Ehkä siksi.
Jotain autoista kiinnostunutta tyttöä voi kiinnostaa, mutta ei muita.
Kallis ehkä, hyvästä voidaan olla montaa mieltä.
Entä jos vika ei ole autossa vaan kuskissa?
Vierailija kirjoitti:
Olen mun faijan duuniautolla ajellut nyt viikon ajan, kun faija on ulkomailla, mutta en ole oikeastaan juurikaan katseita tai kiinnostusta herättänyt. Eikö autolla saakaan naisia? Vai pitääkö olla joku sellainen auto, jonka naisetkin ymmärtävät olevan kallis?
Nuorten naisten poikakavereilla ei ole edes ajokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Bemari taisi olla uusien autojen öljynkulutuksen kärkikaksikossa.
Tietysti ymmärtävät, mutta ymmärtävät myös, ettei kenelläkään pikkujannulla ole sellaista, vaan tietävät sinun ajavan isin autolla, joka tässä tapauksessa ei ole edes isin auto. Joten eivät kiinnostu sinusta.
Ei kiinnosta. Käytännöllinen auto sen olla pitää. Ja sellainen ettei haittaa, jos kolautan sen johonkin kaupan pihassa peruuttaessa, kun haen vauvallemme lisää vaippoja.
No jos sulla on lippis väärinpäin niin siinä ei auta vaikka tulisit paikalle yksityissuihkarilla.
Enivei, ei ketään kiinnosta autot. Paitsi autoharrastajia. Niitä on vähän. Naisissa vielä vähemmän kuin miehissä.
ps 3/5
Onhan toi järkevä ja hieno auto, mutta ehkä ei nuorelle. Vaan 40+:lle.
Tekisi varmaan suuremman vaikutuksen jollain halvemmalla sporttisen *näköisellä* autolla. Suorituskyvyllähän ei ole mitään väliä, naisia kiinnostaa pinta, imago, trendit.
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri aikeissa kirjoittaa saman ihan sanasta sanaan!
Kortilla saa ja pemarilla pääsee.
Minulla ei ainakaan ole ollut pulaa naishuomiosta auton kanssa. Naiset arvostavat ylellisyyttä ja mukavuutta myös. Jollain lippispään bemarilla ei arvonsa tuntevia naisia houkutella.
T. Porsche Macan Turbo
Nuorena kaikkein makein auto oli pinkki Camaro yhdellä poitsulla.
Kyllä naiset arvostavat myös urheilullisuutta. Huomiota olen saanut riittävästi.
T: Bugatti Veyron Super Sport
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ainakaan ole ollut pulaa naishuomiosta auton kanssa. Naiset arvostavat ylellisyyttä ja mukavuutta myös. Jollain lippispään bemarilla ei arvonsa tuntevia naisia houkutella.
T. Porsche Macan Turbo
Mutta kuvittelet että tuollainen pappa-mallinen leluporkke saa tussut tulvimaan?
I've got news for you, and it ain't good...
Ehkä tuo jossain maalla tekisi vaikutuksen mutta ei ainakaan jossain pk-seudulla mikä on täynnä vähintään tuollaisia ajopelejä.