Olen katsellut naisten nettitreffiprofiileja -- Tässä turn off -listani
1) Uskomattoman moni tuntuu polttavan tupakkaa. En ole edes tiennyt, että tupakoivia naisia on näin paljon. Rikastuuko tupakoitsijat juuri nettitreffailuun? Uskomattominta on, että todella monella on nettiprofiilikuva, jossa ovat tupakka huulessa! Siis naisella!
2) Todella huono kyky ilmaista itseään kirjallisesti. Todella paljon kirjoitusvirheitä; niitä yhdys_sana_virheitäkin. Lauseisiin vastataan yksittäisillä sanoilla, kuten "joo", "ok", "kyllä". Ei kykyä keskusteluun.
3) Tatuoinnit todella yleisiä. Jopa alle 18-vuotiailla. Millainen vanhempi antaa alle 18-vuotiaalle lapselleen luvan tatuointiin? Tatuoinnit näyttävät usein hetken mielijohteella tehdyiltä. Kuvat (tai tekstit) usein todella karmivia. Mieleen jäi pysyvästi kuva tytöstä, jolla oli tatuoituna iso Suomi-leijona tissiin! Ja tuota tissiään vielä esitteli auliisti.
Olen ilmeisesti elänyt pitkään jossakin kuplassa, kun en ole aikaisemmit nähnyt näin monia naisia, joilla näitä em. ominaisuuksia.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on niin tärkeää että toinen ei polta? En ymmärrä. Olen itsekin tupakoimattomana seurustellut useamman tupakoivan kanssa.
1. Se lemu
2. Se huono kunto - ei voi edes postilaatikolle kävellä hengästymättä
3. Se tupakkataukojen tarve (tai vaihtoehtoisesti autossa polttaminen) pitkien automatkojen aikana
4. Se mitätön kiinnostus omaa hyvinvointia kohtaan
5. Se raivoherkkyys, jos joskus tupakat loppu
6. Se rahanmeno totaaliseen turhuuteen.
7. Addiktio. Taipumus addiktioihin on hyvin lujasti sidoksissa ihmisen persoonaan. Jos on sitä lajia joka tulee riippuvaiseksi tupakasta tulee todennäköisesti helposti riippuvaiseksi muistakin asioista. Ainakaan minä en halua olla sellaisten ihmisten kanssa missään tekemisissä. Satun arvostamaan itsekuria ja elämänhallintaa. Addiktioiden salliminen itselleen ei sellaisesta kerro.
pahin turn off on jos ei anna anal
Deittipalstojen taso on todella huono. En tuhlaisi niihin aikaani. Tinderistä saan treffit kerran viikossa fiksun ja söpön naisen kanssa.
Turn offien luettelija ei osaa selittää vieläkään, miksi katselee alaikäisten profiileja?
Itsellä oli suunnilleen sama, mutta tatuoinneissa oli jo pakko livetä senkin vuoksi, että niitä oli jokaisella vastaantulevalla,eli ei voinut välttää. Entisenä tupakoitsijana on se suurin EI, olen kammottava tuapakka natsi ,enkä enää pysty seuraamaan edes aikuisviihdettä jossa esintyy tupakka.
Vierailija kirjoitti:
"Rikastuuko tupakoitsijat juuri nettitreffailuun?"
Mitä ap tuo yllä oleva tarkoittaa? Aloituksessa lukee näin.
Varmaan tarkoitti konsentroitumista, jostain syystä naispopulaatiosta ne tupakoijat ovat yleisemmin nettitreffisovelluksissa.
Yli 40 vuotias mies etsii itselleen 18 vuotiasta seuraa on mielestäni turn off.
Mitä mies oikein kuvittelee?
Miehet ovatkin tosi nirsoja ainakin Suomi24-treffeillä. Lähes kaikilla naisen pitää olla nuorempi. Jopa 15 vuotta nuorempi käy, mutta saman ikäinen ei. Itse en olisi joskus 24-vuotiaana vilkaissutkaan mihinkään nelikymppisiin setiin, yök. Sama pituuden ja painon kanssa, onko naisihanne oikeasti kilontarkka? Eräälläkin ukolla oli ylärajat pituudelle ja painolle 170 cm ja 65 kg. Itse oli 168 cm pätkä...
Edellisissä viesteissä oli jo hyvä luettelo turn offeista, tupakointia en missään nimessä voi sietää. Se myös ihmetyttää, etteivät naiset kykene täysipäisesti esittelemään itseänsä ja toiveitaan.
Samoin profiili menee pikavauhtia roskikseen, jos se keskittyy vain kehuntaan, kuinka hyvä äiti hän on tyyliin lapset ja lastenlapset ovat elämäni tärkein asia. Joo, ei tuollaiseen naiseen kannata paukkujaan uhrata, en ole etsimässä äitä vaan tasavertaista kumppania itselleni!
Nettitreffit, samoin kuin Tinder ym, ovat hyvä paikka etsiä helppoa seksiä jos vain olet komea. Muille ne ovat ajan haaskausta.
Jos tavisnaiselle tulee 400 viestiä joista osa on kikkelinkuvia, osa asiallisia viestejä tavismiehiltä ja pari viestiä "ihanilta miehiltä" (=komeilta miehiltä), niin kenet nainen valitsee?
Sen "ihanan"/komean miehen.
Joka ei tietenkään lähde suhteeseen tavisnaisen kanssa vaan käy panemassa ja jatkaa fitnessprinsessansa etsimistä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovatkin tosi nirsoja ainakin Suomi24-treffeillä. Lähes kaikilla naisen pitää olla nuorempi. Jopa 15 vuotta nuorempi käy, mutta saman ikäinen ei. Itse en olisi joskus 24-vuotiaana vilkaissutkaan mihinkään nelikymppisiin setiin, yök. Sama pituuden ja painon kanssa, onko naisihanne oikeasti kilontarkka? Eräälläkin ukolla oli ylärajat pituudelle ja painolle 170 cm ja 65 kg. Itse oli 168 cm pätkä...
Eli lyhyellä miehellä oli yläraja naisen pituudelle.
Onko pitkillä naisilla koskaan alarajaa miehen pituudelle?
Vierailija kirjoitti:
Minä en nyt kyllä ollenkaan ymmärrä? Olen itse nainen, aikuisen iässä en teini.
Otin ja tutustuin tuohon treffipalveluun ihan mielenkiinnosta kun täällä aina haukutaan siellä olevat.
Täytyy sanoa taas että en kyllä ollenkaan ymmärrä? Ihan tavallisia suomalaisia naisia ja miehiä, täysin tusinatavaraa! En löytänyt yhtäkään josta voisin ajatella etteikö voisi kumppania löytää!! Kadulla tulee vastaan täsmälleen samanlaiset naamat ja kropat, hyvinkin puolisonsa löytäneenä!
Mitä te sieltä haette? Utopiaa, satuolentoja? Hollywood-julkkiksia? Ettekö ressut ymmärrä, että ihan samaa lihaa ja verta hekin ovat, samanlaisia raadollisia ihmisiä kuin me kaikki muutkin. Heidän ammattiinsa kuuluu näyttää joltakin jota ei ole. Kuvat on vahvasti muokattuja, kasvot hiukset ja kroppa kirurgin pöydältä.
Ymmärrän, jos ei halua tupakoitsijaa tai alkoholistia. Mutta sitä en ymmärrä, että vaatimukset vedetään täysin överiksi! Sitten valitetaan että naiset on nirsoja! Osaa sitä miehetkin! Tuntuu sille, että ette etsi ihmistä. Etsitte ikuisesti nuorena säilyvää elotonta muovinukkea jota näytellä!
Osuitpa oikeaan! Hyvä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
1) Uskomattoman moni tuntuu polttavan tupakkaa. En ole edes tiennyt, että tupakoivia naisia on näin paljon. Rikastuuko tupakoitsijat juuri nettitreffailuun? Uskomattominta on, että todella monella on nettiprofiilikuva, jossa ovat tupakka huulessa! Siis naisella!
2) Todella huono kyky ilmaista itseään kirjallisesti. Todella paljon kirjoitusvirheitä; niitä yhdys_sana_virheitäkin. Lauseisiin vastataan yksittäisillä sanoilla, kuten "joo", "ok", "kyllä". Ei kykyä keskusteluun.
3) Tatuoinnit todella yleisiä. Jopa alle 18-vuotiailla. Millainen vanhempi antaa alle 18-vuotiaalle lapselleen luvan tatuointiin? Tatuoinnit näyttävät usein hetken mielijohteella tehdyiltä. Kuvat (tai tekstit) usein todella karmivia. Mieleen jäi pysyvästi kuva tytöstä, jolla oli tatuoituna iso Suomi-leijona tissiin! Ja tuota tissiään vielä esitteli auliisti.
Olen ilmeisesti elänyt pitkään jossakin kuplassa, kun en ole aikaisemmit nähnyt näin monia naisia, joilla näitä em. ominaisuuksia.
Katselet siis alle 18 vuotiaita.
Pahin turn-off on harrastukset. Mitkään naisten harrastuksista eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on niin tärkeää että toinen ei polta? En ymmärrä. Olen itsekin tupakoimattomana seurustellut useamman tupakoivan kanssa.
1. Se lemu
3. Se tupakkataukojen tarve (tai vaihtoehtoisesti autossa polttaminen) pitkien automatkojen aikana
Lisään tähän vielä pidemmän aikavälin juttuja:
6. Tupakointiin menee aika paljon rahaa, jonka voisi käyttää niin paljon mukavamminkin, ja
7. Kohonnut riski että joudun keuhkosyöpäpotilaan omaishoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Se lemu
6. Se rahanmeno totaaliseen turhuuteen.
7. Addiktio. Taipumus addiktioihin on hyvin lujasti sidoksissa ihmisen persoonaan. Jos on sitä lajia joka tulee riippuvaiseksi tupakasta tulee todennäköisesti helposti riippuvaiseksi muistakin asioista. Ainakaan minä en halua olla sellaisten ihmisten kanssa missään tekemisissä. Satun arvostamaan itsekuria ja elämänhallintaa. Addiktioiden salliminen itselleen ei sellaisesta kerro.
Ohis, mutta ei addiktio ole jotain joka sallitaan itselleen. Tiedämme, että riippuvuus syntyy toisille helpommin kuin toisille; aivot on ikäänkuin viritetty herkemmäksi koukuttumiselle.
Tuollaisissa itsekuriharhoissa elää kyllä moni, vähän samoin kun ne, joiden aivokemia ei tue masentumistaipumusta, eivät voi käsittää, miten masentuneet eivät ota itseään niskasta kiinni.
"paljon oli tyhjiä profiileita". Olen ymmärtänyt että jotkut deittisivut tai applikaatiot saattavat bugittaa?
Siis esim. käyttäjä on poistanut alkuperäisen deittiprofiilin teksteineen, mutta applikaatio poimii alunperin linkitetystä Facebook-profiilista silti kuvia. Jolloin deittiprofiili vaikuttaa aktiiviselta, vaikka onkin tyhjä.
Itse löysin mun aviomiehen Suomi24:sta vuonna 2012. Tinderiä en luonnollisesti ole koskaan käyttänyt.
Mulla oli kuvaton profiili, johon silti sain postia aika reippaasti joka päivä. Mä oon kyllä ihan soma ja normaalipainoinen, mutta kuvan esittely seuranhakuprofiilissa koko maailmalle netissä tuntui vieraalta. Tosi usein sain miehiltä viestejä, joissa luki vain: "Kuva?". En vastannut yhteenkään, koska postilaatikko oli täynnä kivoja ja mielenkiintoisia viestejä joihin oltiin nähty vähän enemmän vaivaa. En mäkään kiinnostu kenestäkään oikeasti rumasta, mutta kertoo jotain ihmisen persoonasta, jos ei voi vaihtaa muutamaa viestiä ilman todisteita mun siedettävästä ulkonäöstä.
Tuskinpa ne sinua tai sinun kaltaisiasi haluaa noilla tatuoinneilla hurmata.
Itse pyrin välttämään tatuointeja vihaavia tai karsastavia ihmisiä. Olen huomannut että he ovat pääasiassa konservatiivisia ihmisiä, joilla on erittäin vanhoillinen maailmankuva ja vanhanaikaiset käsitykset. Minulla ei edes ole ainoatakaan tatuointia.
Juuri niin. Mutta ei sen takia kannata jättää treffipalveluja käyttämättä, koska niitä uusia hyviä tulee sinne kyllä.