Olen katsellut naisten nettitreffiprofiileja -- Tässä turn off -listani
1) Uskomattoman moni tuntuu polttavan tupakkaa. En ole edes tiennyt, että tupakoivia naisia on näin paljon. Rikastuuko tupakoitsijat juuri nettitreffailuun? Uskomattominta on, että todella monella on nettiprofiilikuva, jossa ovat tupakka huulessa! Siis naisella!
2) Todella huono kyky ilmaista itseään kirjallisesti. Todella paljon kirjoitusvirheitä; niitä yhdys_sana_virheitäkin. Lauseisiin vastataan yksittäisillä sanoilla, kuten "joo", "ok", "kyllä". Ei kykyä keskusteluun.
3) Tatuoinnit todella yleisiä. Jopa alle 18-vuotiailla. Millainen vanhempi antaa alle 18-vuotiaalle lapselleen luvan tatuointiin? Tatuoinnit näyttävät usein hetken mielijohteella tehdyiltä. Kuvat (tai tekstit) usein todella karmivia. Mieleen jäi pysyvästi kuva tytöstä, jolla oli tatuoituna iso Suomi-leijona tissiin! Ja tuota tissiään vielä esitteli auliisti.
Olen ilmeisesti elänyt pitkään jossakin kuplassa, kun en ole aikaisemmit nähnyt näin monia naisia, joilla näitä em. ominaisuuksia.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 kattelin naistarjokkaita, olihan siellä. Laitoin vähän filttereitä, ei polta, ei lapsia, ei lemmikkejä, alkoa saa kayttää kohtuudella, kuvallinen profiilli...tässä kohtaa meni saldo nollaksi. Se siitä...
Itse en ole sinkku, mutta jos olisin, niin olisi se varmaan aika ankeaa tulla kotiin, kun kotona ei olis ketään sua odottamassa. Ei siis miestä, lasta, eikä lemmikkiäkään. Vain hiljaisuutta...Ilmeisesti moni muukin nainen on kanssani samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 kattelin naistarjokkaita, olihan siellä. Laitoin vähän filttereitä, ei polta, ei lapsia, ei lemmikkejä, alkoa saa kayttää kohtuudella, kuvallinen profiilli...tässä kohtaa meni saldo nollaksi. Se siitä...
Itse en ole sinkku, mutta jos olisin, niin olisi se varmaan aika ankeaa tulla kotiin, kun kotona ei olis ketään sua odottamassa. Ei siis miestä, lasta, eikä lemmikkiäkään. Vain hiljaisuutta...Ilmeisesti moni muukin nainen on kanssani samaa mieltä.
Huvittaa lapsettomat, ketkä vaahtoaa kun lapsi sitoo ja mihinkään ei pysty lähtemään, ja kuitenkin näillä lähes jokaisella kotona viisi louskuleukaa räksyttää.... : )
Miksi se on niin tärkeää että toinen ei polta? En ymmärrä. Olen itsekin tupakoimattomana seurustellut useamman tupakoivan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa lapsettomat, ketkä vaahtoaa kun lapsi sitoo ja mihinkään ei pysty lähtemään, ja kuitenkin näillä lähes jokaisella kotona viisi louskuleukaa räksyttää.... : )
Ei se johdu siitä, että lapsi sitoo. Toisten ihmisten lapset (ja niiden mukana tukevat ex-puolisot) on ärsyttäviä. Eläimet on lähes aina ihania
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on niin tärkeää että toinen ei polta? En ymmärrä. Olen itsekin tupakoimattomana seurustellut useamman tupakoivan kanssa.
1. Se lemu
2. Se huono kunto - ei voi edes postilaatikolle kävellä hengästymättä
3. Se tupakkataukojen tarve (tai vaihtoehtoisesti autossa polttaminen) pitkien automatkojen aikana
4. Se mitätön kiinnostus omaa hyvinvointia kohtaan
5. Se raivoherkkyys, jos joskus tupakat loppu
Oman S24-kokemukseni (2012, 2014, 2016) mukaan
- Naisten "taso" ei ainakaan ole noussut, esim. akateemisia naisia on ihmeen vähän.
- Naiset ovat passivoituneet - jälkikäteen muisteltuna 2012 oli vielä hyvää aikaa:)
Syyllinen voi olla Tinder, oma ikääntymiseni tai kranttuuntumiseni:)
Suosittelen Tinderiä ja eritoten lähestymään mielenkiintoisia vastakkaisen sukukupuolen ilmentymiä elävässä elämässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä, että koirat voi jättää minkä ikäisenä vain n. 8 tunniksi yksin kotiin. Alle kouluikäisiä lapsia on vähän huonompi jättää, jos ne tahtoo itsellään pitää. Eli kyllä katson, että lapsi on sitovampi kuin koira.
Koiralle on myöskin helpompi löytää hoitopaikka reissun ajaksi, sitä varten on ihan koirahoitoloita. Jos lasta ei pysty hoitamaan esim. mummut/vaarit/toinen vanhempi, niin ei auta kuin jäädä kotiin. Vai viskaisitko HopLopiin viikoksi?
Kuvalliset profiilit on turn off. Arvioin naiset heti kuvan perusteella ja on joko liian kaunis tai liian ruma tai vittumaisen oloinen tai jotain. Kuvattomaan on helpompi tutustua ja treffrillä tintea toinen ennen kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rikastuuko tupakoitsijat juuri nettitreffailuun?"
Mitä ap tuo yllä oleva tarkoittaa? Aloituksessa lukee näin.
Etkö osaa suomea?
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/RikastuminenOsaan suomea, mutta en ymmärrä mitä tuo lause silti tarkoittaa, eikä linkkisi antanut yhtään selvennystä.
Miten tämä "Rikastuminen tarkoittaa toksikologiassa haitallisten aineiden kertymistä ylimpien trofiatasojen eliöihin. Itämeren haukiin on rikastunut paljon ympäristömyrkkyjä, koska ne ovat ravintoverkon huipulla." liittyy tupakoitsijoihin ja nettitreffailuun?
Enpä ole koskaan nähnyt tai kuullut kenenkään käyttävän "rikastua"-sanaa muuten kuin ihan perinteisessä mielessä, eli rikastuu tehdessään paljon rahaa.
Toksikologian lisäksi geologiassa käytetään paljon rikastumisen käsitettä. Jossain määrin myös genealogiassa.
Tässä tapauksessa rikastumisella kai tarkoitetaan tilannetta, jossa alunperin treffipalvelussa on sama osuus tupakoivia ja tupakoimattomia kuin väestössä muutenkin. Jos tupakoimattomat ovat "parempaa parisuhdemateriaalia" niin he poistuvat treffipalvelusta löydettyään parin. Jäljelle jää siis koko ajan enemmän tupakoivia eli voidaan puhua tupakoivien rikastumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa suomea?
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/RikastuminenOsaan suomea, mutta en ymmärrä mitä tuo lause silti tarkoittaa, eikä linkkisi antanut yhtään selvennystä.
Miten tämä "Rikastuminen tarkoittaa toksikologiassa haitallisten aineiden kertymistä ylimpien trofiatasojen eliöihin. Itämeren haukiin on rikastunut paljon ympäristömyrkkyjä, koska ne ovat ravintoverkon huipulla." liittyy tupakoitsijoihin ja nettitreffailuun?
Enpä ole koskaan nähnyt tai kuullut kenenkään käyttävän "rikastua"-sanaa muuten kuin ihan perinteisessä mielessä, eli rikastuu tehdessään paljon rahaa.
Toksikologian lisäksi geologiassa käytetään paljon rikastumisen käsitettä. Jossain määrin myös genealogiassa.
Tässä tapauksessa rikastumisella kai tarkoitetaan tilannetta, jossa alunperin treffipalvelussa on sama osuus tupakoivia ja tupakoimattomia kuin väestössä muutenkin. Jos tupakoimattomat ovat "parempaa parisuhdemateriaalia" niin he poistuvat treffipalvelusta löydettyään parin. Jäljelle jää siis koko ajan enemmän tupakoivia eli voidaan puhua tupakoivien rikastumisesta.
Ihanan kaukaa haettua! <3 :D Itse uskon, että kyseessä on vain kirjoitusvirhe ja lauseen kuuluisi kuulua näin: RAkastuuko tupakoitsijat juuri nettitreffailuun?
Nuo samat turnoffit pätevät myös miesten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle turn off ovat ulkoiset vaatimukset (vaikka ne täyttäisinkin), jos on oltava kouluttautunut (olen sitäkin)
Sama. Ällöttää sellaiset miehet, jotka haluavat seurustella kanssani ulkonäköni takia. Sama juttu korkeakoulututkinnon kanssa, sellainen löytyy, mutta ei sillä ole mitään tekemistä parisuhteen muodostumisen tai sen ylläpitämisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin silloin, kun itse vielä nettideittailin, profiileja pystyi karsimaan tupakoinnin/tupakoimattomuuden perusteella.
Luulin, että nettideittipalstat on yli 18-vuotiaille. Aloittajan kirjoitustavasta päättelen, ettei hän itse ole 16-20 -vuotias, joten aika lailla ihmetyttää, miksi hän alle 18-vuotiaiden profiileja edes katselee, jos niitä siellä tosiaan on.
Niin, miksi katselet alaikäisiä?
Niitä naisia vastaavasti ottaa parhaillaan päähän, että "taas joku setämies otti yhteyttä, eivätkö ne näe, että etsin poikkista omasta ikäryhmästäni".
Minä en nyt kyllä ollenkaan ymmärrä? Olen itse nainen, aikuisen iässä en teini.
Otin ja tutustuin tuohon treffipalveluun ihan mielenkiinnosta kun täällä aina haukutaan siellä olevat.
Täytyy sanoa taas että en kyllä ollenkaan ymmärrä? Ihan tavallisia suomalaisia naisia ja miehiä, täysin tusinatavaraa! En löytänyt yhtäkään josta voisin ajatella etteikö voisi kumppania löytää!! Kadulla tulee vastaan täsmälleen samanlaiset naamat ja kropat, hyvinkin puolisonsa löytäneenä!
Mitä te sieltä haette? Utopiaa, satuolentoja? Hollywood-julkkiksia? Ettekö ressut ymmärrä, että ihan samaa lihaa ja verta hekin ovat, samanlaisia raadollisia ihmisiä kuin me kaikki muutkin. Heidän ammattiinsa kuuluu näyttää joltakin jota ei ole. Kuvat on vahvasti muokattuja, kasvot hiukset ja kroppa kirurgin pöydältä.
Ymmärrän, jos ei halua tupakoitsijaa tai alkoholistia. Mutta sitä en ymmärrä, että vaatimukset vedetään täysin överiksi! Sitten valitetaan että naiset on nirsoja! Osaa sitä miehetkin! Tuntuu sille, että ette etsi ihmistä. Etsitte ikuisesti nuorena säilyvää elotonta muovinukkea jota näytellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa suomea?
Ihanan kaukaa haettua! <3 :D Itse uskon, että kyseessä on vain kirjoitusvirhe ja lauseen kuuluisi kuulua näin: RAkastuuko tupakoitsijat juuri nettitreffailuun?
Ei minusta. Minä olin jo aiemmin pohdiskellut erilaisten ihmisten rikastumista treffipalveluissa, joskaan en tupakoivien. Erilaiset epävakaat tyypit, narsistit, sitoutumiskammoiset, riippuvuuksista kärsivät ja tuuliviirit palaavat nopeasti takaisin palveluun suhteen jäätyä lyhyeksi. Kunnolliset, tavalliset ihmiset löytävät parin eivätkä palaa. Kymmenessä vuodessa kunnollisen kumppanin löytäminen treffipalvelusta on muuttunut todelliseksi hakuammunnaksi.
Samaa kuulee nyt sanottavan Tinderistä. Aluksi siellä oli paljon kunnollisia ja mukavia ihmisiä. Itse en ole Tinderissä ja luovutin treffipalveluidenkin suhteen jo vuosia sitten.
Nyt kun tuon kirjoitin niin oivalsin, että rikastumista tapahtuu myös kun tavalliset ihmiset jättävät treffipalvelut ja sinne jäävät sitten nämä, jotka eivät oikein pärjää ihmissuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla niin ettei niiden tarvitse olla siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa suomea?
Ei minusta. Minä olin jo aiemmin pohdiskellut erilaisten ihmisten rikastumista treffipalveluissa, joskaan en tupakoivien. Erilaiset epävakaat tyypit, narsistit, sitoutumiskammoiset, riippuvuuksista kärsivät ja tuuliviirit palaavat nopeasti takaisin palveluun suhteen jäätyä lyhyeksi. Kunnolliset, tavalliset ihmiset löytävät parin eivätkä palaa. Kymmenessä vuodessa kunnollisen kumppanin löytäminen treffipalvelusta on muuttunut todelliseksi hakuammunnaksi.
Samaa kuulee nyt sanottavan Tinderistä. Aluksi siellä oli paljon kunnollisia ja mukavia ihmisiä. Itse en ole Tinderissä ja luovutin treffipalveluidenkin suhteen jo vuosia sitten.
Nyt kun tuon kirjoitin niin oivalsin, että rikastumista tapahtuu myös kun tavalliset ihmiset jättävät treffipalvelut ja sinne jäävät sitten nämä, jotka eivät oikein pärjää ihmissuhteissa.
Kyllä sinne Tinderiin ja nettideittisivustoille tulee joka päivä uusia ihmisiä. Tinderiä täytyy selata usein, niin mäkin tein ja sain kunnollisen miehen kumppanikseni. Hyvät miehet menee äkkiä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa suomea?
Kyllä sinne Tinderiin ja nettideittisivustoille tulee joka päivä uusia ihmisiä. Tinderiä täytyy selata usein, niin mäkin tein ja sain kunnollisen miehen kumppanikseni. Hyvät miehet menee äkkiä:)
Eikö tuo viimeinen lause tarkoita, että huonot miehet rikastuvat Tinderiin?
Hyvät miehet menee äkkiä -> Huonot miehet eivät mene l. jäävät roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en nyt kyllä ollenkaan ymmärrä? Olen itse nainen, aikuisen iässä en teini.
Otin ja tutustuin tuohon treffipalveluun ihan mielenkiinnosta kun täällä aina haukutaan siellä olevat.
Täytyy sanoa taas että en kyllä ollenkaan ymmärrä? Ihan tavallisia suomalaisia naisia ja miehiä, täysin tusinatavaraa! En löytänyt yhtäkään josta voisin ajatella etteikö voisi kumppania löytää!! Kadulla tulee vastaan täsmälleen samanlaiset naamat ja kropat, hyvinkin puolisonsa löytäneenä!
Mitä te sieltä haette? Utopiaa, satuolentoja? Hollywood-julkkiksia? Ettekö ressut ymmärrä, että ihan samaa lihaa ja verta hekin ovat, samanlaisia raadollisia ihmisiä kuin me kaikki muutkin. Heidän ammattiinsa kuuluu näyttää joltakin jota ei ole. Kuvat on vahvasti muokattuja, kasvot hiukset ja kroppa kirurgin pöydältä.
Ymmärrän, jos ei halua tupakoitsijaa tai alkoholistia. Mutta sitä en ymmärrä, että vaatimukset vedetään täysin överiksi! Sitten valitetaan että naiset on nirsoja! Osaa sitä miehetkin! Tuntuu sille, että ette etsi ihmistä. Etsitte ikuisesti nuorena säilyvää elotonta muovinukkea jota näytellä!
Täysin samaa mieltä!
Tunnustan selaavani joskus nettitreffien tarjontaa vaikken siellä itse olekaan. Olen toivonut että näkisin vain näitä paljon parjattuja, täysin kelvottomia yksilöitä. Vielä mitä. Nopealla selauksella, jossa määritin ainoastaan iän, maakunnan ja ei tupakoiva, löytyi ainakin 5 joista ajattelin heti, että ihana mies. Joo, voi olla vähempi ihana oikeasti, mutta ainakin profiili miellytti.
Paljon oli myös niitä joista en varsinaisesti kiinnostunut , koska kaikki vaan ei osaa kirjoittaa tai kuvat oli mitä sattuu. Heissäkin oli valtavasti niitä, joihin voisin aivan hyvin tutustua. Ei mitään negatiivista sanottavaa.
Muutaman kanssa teki mieli lähteä saman tien kaljalle, oli niin hauskoja tekstejä. Ja... kuka tietää.
Huvikseni tsekkasin myös mahdolliset kilpailijani ja silloin vasta yllätyinkin. Kivannäköisiä naisia vaikka kuinka paljon ja tavallisia myös. Nämä siis 30-40 ikäisissä. Nuorissa on varmasti vielä parempi "taso ".
Kyllä sopii peiliin katsoa jos tuntuu että kaikki on kamalia. Sitten voi lähteä vaikka ulos ja katsella että minkänäköistä tallaajaa tulee vastaan.
Katsokaapa niitä miestarjokkaita. Saattaa mennä ruokahalu.