Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tarviisin viisaita neuvoja....

Vierailija
04.04.2006 |

pahoitin mieleni aika raskaasti eilen, luin erästä keskustelupalstaa ja törmäsin erään sukulaiseni kirjoituksiin. suurin osa oli asiallisia, mutta sitten...

tämä henkilö oli solvannut minua ja perhettäni. en ole kertonut asiasta vielä miehelleni, koska tiedän hänen suuttuvan niin että välit kyseiseen henkilöön menee poikki. nyt mietin että mitä tehdä asian suhteen, sillä loukkaannuin pahasti ja minua ei yleensä pienet hetkauta. Eihän asialla muuten olisi merkitystä, mutta jos tunnistaa tämän henkilön niin silloin myös meidät. mulle on aivan sama mitä mieltä hän on asioista, mutta mun mielestä on tosi törkeetä levitellä asioita netissä vieläpä niin että ihmiset tunnistaa kohteet.

mitä tekisitte tilanteessa? annan kyllä lisäselvitystä, jos on aihetta.

kiitos etukäteen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varma. koska kyseiselle palstalle voi myös laittaa valokuvia. joten on 100% varma. sehän tässä v*****kin!

Vierailija
2/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ihan vaan soitat kyseiselle henkilölle ja kysyt että mikä on homman nimi...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin tosiaan että laitan joko viestiä palstalle tai sitten tyypilliseen tapaani piilokettuilen kunnes ymmärtää mistä on kysymys.... kunhan nyt täällä voimia keräilen. siihen en alennu että rupeaisin häntä parjaamaan edes anonyyminä. ajattelin ainakin jossain vaiheessa sanoa että mielipiteet voi sanoa suoraan, ja jos ei uskalla niitä sanoa, niin olisi parempi olla sitten hiljaa..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän