Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi jäi mies elämästäni

Vierailija
06.09.2017 |

Olen nyt tyytyväinen,kun sain elämästäni pois ilkeän ja vain naisia seksisuhteessa pitävän miehen.Mitään en hyvää tunne häntä kohtaan enään enkä arvosta häntä yhtään.Onko muilla palstalaisilla samanlaisia ikäviä kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole...

Vierailija
2/5 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt tyytyväinen,kun sain elämästäni pois ilkeän ja vain naisia seksisuhteessa pitävän miehen.Mitään en hyvää tunne häntä kohtaan enään enkä arvosta häntä yhtään.Onko muilla palstalaisilla samanlaisia ikäviä kokemuksia?

Lupaathan että et katkeroidu ja oelta, että suurin osa miehistä olsi samanlaisia kuin tuo taaksesi jättämsäi mies. - Itse kyllä huomaan melko usein aattelevani, että miten tuollaiset suhteet oikein saavat alkunsa tai mikä niihin johtaa(?)  Vai tuelavtko ne aina kuin salama kirkkaalta taivaalta. Pitäsikö sitä osata olla itsekin peloissaan, kun velä voi olla turvallisesti vapaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vain naisia pitävän...? Oisko pitänyt pitää myös miehiä?

Vierailija
4/5 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... vain naisia pitävän...? Oisko pitänyt pitää myös miehiä?

Ehkä. Olisiko se vähemmän rangaistavaa? - Minusta yhtä rangaistavaa. 

Vierailija
5/5 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois saivartelu..naisia pitävän😀..no onneksi on muutkin törmänneet tähän miestyyppiin..kun aikaa kuluu niin inho tälläistä miestä kohtaan alkaa vaan kasvamaan.Narsistileimaa kun en mielelläni täällä palstalla tälläiseen mieheen lyö vaikka se olisi se oikea leima.Tässä tapauksessa.

Minun onni on,että löysin jo uuden miehen.. sama ulkonäkö ja tyyli&taso..mutta luonne aivan erilainen=ihana luonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi