Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EMMERDALEkyssä!!:

Vierailija
04.04.2006 |

Mistä lähtien ja miksi Gabby on ollut äidillään?!

ja toinen: Mihin SETH on kadonnut???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Seth vuorostaan australiassa ja sieltä soittelee..... Saas nähä tuleeko takas

Vierailija
2/2 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoinhan Gabby asustaan isänsä Ashleyn kanssa.



Seth on Australiassa Kathyn luona. Sen verran tiedän, että Sethiä esittänyt mies, en muista oikeaa nimeä, on kuollut.. Että tiedä sitten miten hänet tuosta sarjasta kirjoitetaan ulos.



T. emmis-fani jo vuosikausia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi