Lue keskustelun säännöt.
EMMERDALEkyssä!!:
04.04.2006 |
Mistä lähtien ja miksi Gabby on ollut äidillään?!
ja toinen: Mihin SETH on kadonnut???
Kommentit (2)
Muutoinhan Gabby asustaan isänsä Ashleyn kanssa.
Seth on Australiassa Kathyn luona. Sen verran tiedän, että Sethiä esittänyt mies, en muista oikeaa nimeä, on kuollut.. Että tiedä sitten miten hänet tuosta sarjasta kirjoitetaan ulos.
T. emmis-fani jo vuosikausia :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seth vuorostaan australiassa ja sieltä soittelee..... Saas nähä tuleeko takas