Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valmis maksamaan siitä, että sinun cv tai työhakemus hiotaan paremmaksi?

Vierailija
06.09.2017 |

Ja paljonko olisit valmis maksamaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi lähes jokaisen osaavan tehdä hyvän cv:n ja hakemuksen. Paljon enemmän olisi hyötyä haastattelutilanteiden valmennuksesta.

Vierailija
2/16 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaa.Ja jonkinlaisesta työnhakupreppauksesta.Maksimissaan muutaman satasen.

Vierailija
4/16 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis, muutaman kympin ehkä. 

Vierailija
5/16 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan

Vierailija
6/16 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis maksaa siitä, että joku asiantuntija valmentaa minua työnhakakuprosessissa, vain niin, että maksua vastaan joku kirjoittaa minun puolestani ne työnhakudokumentit ja minä esittelen niitä omina tekeleinäni? Ensimmäinen on ihan normaalia käytäntöä, jälkimmäisestä luulis narahtavan kiinni joko haastattelutilanteessa tai viimestään siinä vaiheessa, kun varsinainen työ on alkanut ja ihmisen kompetenssi ei vastaakaan rekryprosessin tasoa.

Vierailija
7/16 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, muutaman tonnin.

Siis tietenkin vain siinä epätodennäköisessä tilanteessa että joutuisin joskus oikeasti hakemaan jotain paikkaa. Todennäköisemmin tuleva työnantaja maksaisi tuon, jotta valinta voidaan helpommin viedä yrityksen hallituksesta läpi.

Vierailija
8/16 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en työllistyisi sittenkään. Olen näyttänyt cv ja hakemukset ammattilaisilla ihan ilmaiseksi ( veli ja ystävä sekä Te-toimisto). Niissä ei ole mitään vikaa. Ainoa "vika" minussa on ikä, se alkaa vitosella. Tähän ongelmaan ei mitkään todistusten fiksailut auta.

9/16 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska osaan itse. Olisiko cv-hionnalle markkinoita? Pannaanpa korvan taakse!

Vierailija
10/16 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä saa ilmaiseksi eikä suurta vikaa voi olla työpaikan perusteella.

Vierailija
11/16 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
12/16 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Onneksi olen alalla, jossa voin kirjoittaa cv:ni vaikka käsin ranskalaisilla viivoilla paperille ja se riittää. Pelkkä osaaminen ratkaisee, eikä se onko muotoilu, oikeat buzzwordit ja fontti kunnossa. 

Vierailija
13/16 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi.

Kävin juuri työkkärin järkkäämän työnhakuvalmennuksen joka kesti viikon. Siltä ajalta minulle maksettiin normaalin työttömyyskorvauksen lisäksi veroton 9e/pvä + vajaa 5e veronalaista lisää.

ja muuten työllistyin tuon valmennuksen ansiosta, cv ja työhakemukset viilattiin kuntoon ja sain viikon sisään 3 kutsua haastatteluun. Ja yksi näistä firmoista sitten palkkasi minut.

Vierailija
14/16 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyisi hioja, joka tosiaan tuntee juuri oman alani, niin voisin jotain ehkä maksaakin. Haluaisin kyllä myös kommentteja itse tekemistäni hakemuksista, onko niissä ollut jotain vikaa.

Vierailija
15/16 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan sellaisen ihmisen käsiin joka ei osaa omistusliitteitä 🤔

Tuskin muutenkaan.

Vierailija
16/16 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri, mutta jos WC:n teet paremmaksi, niin parisataa voisin maksaa.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän