Kiinnostunut vai ei?
Olen tapaillut kuukauden ajan miestä lähinnä seksin merkeissä.Mies saapuu luokseni yleensä niin myöhään,että menemme suoraan sänkyyn ja lähtee aikaisin aamulla melkein heti herättyään töihin.Muutoin emme juuri tapaa kuin satunnaisesti,elokuvissa ja parilla olemme käyneet.Mies juttelee kivoja viesteillä,mutta naamatusten ei sano juuta eikä jaata,kun yritän kysyä mitä hän on mieltä suhteessamme.Mies kohtelee minua hyvin kyllä,mutta ihmetyttää tuo "pakeneminen".Kaipaisin mielipidettä etenkin miehiltä :lenko vain pelkkää seksiseuraa niin kuin ajattelen?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää jyystöä selvästi.
Siltä vähän vaikuttaisi
Eihän tuo edes voi olla mitään muuta kuin seksiä.
Selvä kuvio.Vaan seksiä.Jos mies haluaisi muutakin niin olisi jo tehnyt sen selväksi.
Mulla oli samanlainen "suhde" vuosia sitten. Syömään, leffaan, naimaan. Aamulla molemmat lähti töihin eikä nähty ennen seuraavaa leffareissua. Mies oli eronnut pitkästä suhteesta vähän aikaa sitten, ajattelin antaa hänelle aikaa, mutta nyt ajatellen olin siis laastari. Seksi oli tosi hyvää, mutta kyllästyin kuitenkin kun homma ei edennyt mihinkään. Kerran leffan jälkeen hän tarttui kädestäni ja oli viemässä minua taas junalle. Pysähdyin, ja sanoin että minä menen nyt kotiin. Ei nähty enää ikinä. :D
Tämäkin "suhde" alkaa vetelemään viimeisiään.Olen huomannut alkavani käyttäytyä samalla tavalla kuin mies ja asennoituvani tapaamisiin pelkkänä jyystönä.Tästä kuitenkin jää minulle vain tyhjä olo vaikken parisuhdetta etsikään.Olisi edes hauskaa yhdessä,mutta harvemmin.Ehkä on tosiaan aika katsella ympärilleen yksin.Ilmoitin miehelle tästä,mutta hän ei haluaisi tämän päättyvän,kun viihdytään kumminkin yhdessä??? Mitähän ihmettä.
Kiitos vastauksista!
-Aloittaja
Kenestä "muijasta" pitäisi olla kiinnostunut? Ei ainakaan siitä joka perässä ravailee ja seurailee.
Miksi naikkonen haluaa jatkuvasti itketyttää itseään?
Tämä vaikuttaa ihan että välillä käydään selvästi juustolla.
Eli siis patjajuttu ja patjan vaihtopäivät,
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin "suhde" alkaa vetelemään viimeisiään.Olen huomannut alkavani käyttäytyä samalla tavalla kuin mies ja asennoituvani tapaamisiin pelkkänä jyystönä.Tästä kuitenkin jää minulle vain tyhjä olo vaikken parisuhdetta etsikään.Olisi edes hauskaa yhdessä,mutta harvemmin.Ehkä on tosiaan aika katsella ympärilleen yksin.Ilmoitin miehelle tästä,mutta hän ei haluaisi tämän päättyvän,kun viihdytään kumminkin yhdessä??? Mitähän ihmettä.
Kiitos vastauksista!
-Aloittaja
No ilmeisesti olettekin viihtyneet koska jollette olisi viihtyneet lainkaan tai hyvin vähän, niin ainakin itse olisi jättänyt moisen "vieraiilun" yhteen kertaan. Mutta voithan toki harkita antavasi suhteellenne jatkoa, asettamalla sille ehdoksi, että seuraavalla kerralla näette vain päivän valossa sinun valitsemassa paikassa. Ja paitsi päivän valossa, niin seuraavalla sanotaanko vaikka kolmella kerralla sinä päätät mitä tehdään.
Kirjoitit :
"olen tapaillut kuukauden ajan miestä lähinnä seksin merkeissä." .... ":lenko vain pelkkää seksiseuraa niin kuin ajattelen?"
Pelkkää jyystöä selvästi.