Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihdoin mieheni ihastukseeni

Vierailija
06.09.2017 |

Minulla oli hyvä parisuhde, hyvä mies. Ihastuin kuitenkin toiseen palavasti. Rakastin kyllä miestänikin, mutta yli vuoden ihastelin toista. Ajattelin häntä paljon, olin kuin teini. En koskaan loukannut konkreettisesti miestäni, en ylittänyt rajoja. Ihastuminen oli kaukaista ja ajattelin sen kuuluvan normaaliin parisuhteeseen, siis muihin ihastuminen. Ajattelin ihastus seksimielessä paljon, hän oli seksikäs ja komea. En voinut olla miettimättä hänen kauniita sormiaan. Hän liikkui tosi sensuellisti, kuin tanssija.
Sain tietää yhteisiltä tutuilta, että tuo ihastus oli kiinnostunut myös minusta. Tunteeni olivat sen verran voimakkaat, että pähkäiltyäni asiaa hetken päätin erota parisuhteestani.
Tapasin ihastukseni, kävimme kahvilla. Juttelimme paljon whatsappin ym. kautta, soittelimme. Eräänä iltana päädyimme samaan asuntoon, katselimme elokuvaa, virittelimme tunnelmaa. Hyväilimme toisiamme, suutelimme. Tunsin sellaisia tunteita joita romanttisissa fanficeissä kuvaillaan.
Sängyssä mies oli ihan hirveä. Ähki ja tuijotti silmiin lykkiessään, esileikki oli nopea enkä olisi ollut vielä valmis. Mies nylpytti päälläni kuin sähköiskun saanut eläin ja piti ihan hirveää ilmettä päällään. Romantiikka kuoli jo, kun otimme vaatteet pois. Mies unohti sukkansa jalkaan.
Vitttu :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kannattanut koeajaa ensin :D

Niin minäkin tein puolen vuoden ajan ja sitten ilmoitin että tämä avioliitto on tässä (ei sen puoleen, meillä oli mennyt huonosti jo pitkään). Nyt on uusi asunto löydetty ja muutto parin viikon kuluttua.

Vierailija
2/17 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin ja leikkisin provo aikoihin. Hyvä! Brava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt oot sitten sinkku?

Vierailija
4/17 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt oot sitten sinkku?

Kyllä, nyt olen sinkku

AP

Vierailija
5/17 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kannattanut koeajaa ensin :D

Niin minäkin tein puolen vuoden ajan ja sitten ilmoitin että tämä avioliitto on tässä (ei sen puoleen, meillä oli mennyt huonosti jo pitkään). Nyt on uusi asunto löydetty ja muutto parin viikon kuluttua.

Ällöttävä ihminen. Mikset muka voinut erota ajoissa, jos suhde oli voinut huonosti pitkään? Ja tyhmä on se uusi puoliso, jos ei tuosta älyä millaisen ihmisen kanssa on hynttyyt lyönyt yhteen.

Vierailija
6/17 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin kohta oli toi hän liikkui tosi sesuellisti, kun tanssija😂😂

Muistakaa mammat juosta karkuun jos tällänen vieteriukko tulee ehottelee!

Vierailija
7/17 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskin kohta oli toi hän liikkui tosi sesuellisti, kun tanssija😂😂

Muistakaa mammat juosta karkuun jos tällänen vieteriukko tulee ehottelee!

en ymmärä

Vierailija
8/17 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti sukat jalkaan... ettei nyt ois sama tyyppi jota mä katselen.. siitä tulee auttamatta mieleen että vois jättää sukat jalkaan..

Vierailija
9/17 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätti sukat jalkaan... ettei nyt ois sama tyyppi jota mä katselen.. siitä tulee auttamatta mieleen että vois jättää sukat jalkaan..

Hänellä on pitkähkö tukka ja paljon tatuointeja, en viitsi enempää paljastaa, kuin että asuu Keski-Suomen lieppeillä, ei pääkaupunkiseudulla.

AP

Vierailija
10/17 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on naiset typeriä! Naiveja

Vierailija
11/17 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 melkein vois sanoa että napsahti omaan nilkkaan

Vierailija
12/17 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/17 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Vierailija
14/17 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies.

Ei nainen kuvailisi koskaan sänkykohtausta tuolla tavalla.

Vierailija
15/17 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin et tyypillinen mälligeneraattori!

Vierailija
16/17 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies.

Ei nainen kuvailisi koskaan sänkykohtausta tuolla tavalla.

No en kyllä ole mies :D

AP

Vierailija
17/17 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen seksikokemus viime viikonlopulta... Itse en tosin pitkään aikaan ole seurustellut, tämä meis oli vanha tuttu ja tavattiin uudestaan puoli vuotta sitten. Seksi ei toiminut ja loppuun mies vielä sanoi ettei koko hommasta tule mitään kun en pysy hänen tahdissaan. :D Oikeassa oli, itse olisin halunnut edes jonkinlaisen esileikin, eikä suoraan vaan vehje sisään kun vaattaat on pois päältä... :D