Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mukava näky laskettelemassa.
04.04.2006 |
Vanhemmat ja joku mies aivan hillittömässä kännissä ja poika n.8v. " meidän poika lähtee nyt lautailemaan" , anna se mun viinapullo ensin mulle, ettei mene kaatuessa rikki. Mitä vittua, eikö sulla ole hanskoja mukana?
Oikein mukava perhepäivä heillä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa