Jos uusi mies kysyisi tänään illalla "koska viimeksi olit miehen kanssa" mitä vastaisit kysymykseen?
Kommentit (44)
Kannattaa alkaa heti valehdella uudelle miehelle; Hyvä alku suhteelle! NOT
Menisi mies vaihtoon. Kukaan ei halua entisistä mustasukkaista miestä.
Mitä ihmettä se sulle kuuluu, enpä taida kertoa =)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa alkaa heti valehdella uudelle miehelle; Hyvä alku suhteelle! NOT
Mustasukkaiset kuulustelut suhteen alussa ne vasta loistava alku ovatkin.
Mitä mustasukkaista tuossa on? En nyt oikein ymmärrä.
Siitä on niin pitkä aika etten enää edes muista.
Oikea vastaus: tänään
Aamulla, mutta en kertoisi, koska se ei kuulu muille:)
Vierailija kirjoitti:
Menisi mies vaihtoon. Kukaan ei halua entisistä mustasukkaista miestä.
Sama. Mutta osallistun ketjuun leikin vuoksi ja vastaan:
Vastaisin, että muutama vuosi sitten.
Oikea vastaus olisi, että muutama vuosi sitten.
(olen ollut nyksän kanssa kolmisen vuotta enkä ihan oikeasti jaksa muistaa, kuka oli häntä edellinen ja milloin, mutta kyllä siinä välissä varmaan pari vuotta meni)
AV-keskustelu parhaimmillaan. Kukaan ei vastannut kysymykseen mutta mies havaittiin jo yhden kysymyksen perusteella siaksi, idiootiksi tai muuten sellaiseksi että pitää heittää menemään.
Vierailija kirjoitti:
AV-keskustelu parhaimmillaan. Kukaan ei vastannut kysymykseen mutta mies havaittiin jo yhden kysymyksen perusteella siaksi, idiootiksi tai muuten sellaiseksi että pitää heittää menemään.
Itse ymmärsin, että "uusi mies" tarkoittaa juuri tavattua ihmistä. Pidän tyyppiä perinjuurin outona, jos tämä heti alkuun alkaa kysellä seksielämästäni enkä halua tapailla outoja tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ymmärsin, että "uusi mies" tarkoittaa juuri tavattua ihmistä. Pidän tyyppiä perinjuurin outona, jos tämä heti alkuun alkaa kysellä seksielämästäni enkä halua tapailla outoja tapauksia.
En pitäisi kysymystä esim seksin jälkeen täysin mahdottomana.
No on siitä jonkun aikaa.
Totuus: siitä on todella kauan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
6/13 vastasi kysymykseen ennen sinun viestiäsi. Olisiko sinulla vastausta kysymykseen muiden arvostelun sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pitäisi kysymystä esim seksin jälkeen täysin mahdottomana.
Tuohon vaiheeseen päästyä "uusi mies" ei ole enää kovin uusi.
"En muista", ja se on myös oikeasti näin.
Vastaisin n. kolme viikkoa sitten, ja kysyisin, että koskas itse olit viimeeksi naisen kanssa?
Miehen vastaus:
1) Sanoisin jotain pari viikkoa sitten
2) Oikea vastaus edellispäivänä :D