Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tultiin lääkäristä ja KORVATULEHDUKSEEN EI MUUTA LÄÄKETTÄ KUIN IBUPROFEENIA JA PARASETAMOLIA???

Vierailija
04.04.2006 |

Ibuprofeenia joka 8:s tunti ja parasetamolia kuumeeseen.

Siis mitä ihmettä eikö " lievään" korvatulehdukseen muuta saa???

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on että antibiootit ovat minunkin mielestäni hiukan kyseenalaisia jatkuvassa käytössä, mutta kyse on kuitenkin lapsen korvista.... ja hoitamaton tulehdus huonontaa pahimmassa tapauksessa kuuloa, ja todella johtaa jos jonkinmoiseen vaikeuteen esim siinä oppimisessa ( jatkuva tulehdus aiheuttaa levottomuutta)

Jos särkylääkkeillä kokeilee, niin sitten on ehdottomasti päästävä lääkärille mutaman päivän päästä, jotta nähdään pahentuuko tulehdus vai mitä.... lasten kivuilla en lähtisi leikkimään...

Tulehdusten jatkuessa kukaan lääkäri varmaan jatkuvasti muutenkaan antibiootteja määrää, vaan konsultoidaan sitten korvapolia, ja lähetettä sinne laitellaan tarkempiin tutkimuksiin m

Vierailija
2/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjuja korvatulehdusten luonnonmukaisesta hoidosta ja ehkäisystä =)

Lue myös tuo toinen ketju tässä sivulla joka koskee korvatulehdusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten voi levitä vaikka minne. Punoittavaa tärykalvoa voi seurata. Luin yhdestä perheestä, joissa paljon korvatulehduksia, heillä koitettiin aina ensin, että menisi itsellään ohi. Näin ei tapahtunut kertaakaan, aina tarvittiin se kuuri. Toisella lapsella nyt paha kuulonalenema.

Vierailija
4/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä että aikuiselle annetaan tuo kuuri jos on lievä korvatulehdus

Vierailija
5/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvat rauhottuun lapsella mut liikettä ei ole. saa nähdä mitä tuhoa on jo saatu aikaan tuollakin

Vierailija
6/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahan menette vielä muutaman pvn päästä näytille, erityisesti jos oireet jatkuu? ja joka tapauksessa 1 kk kuluttua jälkitarkastus

Vierailija
7/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin meidän lääkäri sano, ja määräs vaan särkylääkettä lapsille.

Vierailija
8/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkaa tulla puheenkehityksen ongelmia kun tulehtuneet korvat eivät kuule ja puheen oppiminen viivästyy.

Minulla ei ole hoidettu korvia lapsena ja siksi toisesta korvasta puuttuu kuulo melkein kokonaan.

Vierailija
9/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan komplisoitumaton korvatulehdus paranee ihan yhtä hyvin ilman antibioottiakin, joten ei ole mitään järkeä syöttää niitä varmuuden vuoksi.

sh

Vierailija
10/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja alkaa tulla puheenkehityksen ongelmia kun tulehtuneet korvat eivät kuule ja puheen oppiminen viivästyy.

Minulla ei ole hoidettu korvia lapsena ja siksi toisesta korvasta puuttuu kuulo melkein kokonaan.

Sitä paitsi, antibiootitkaan eivät takaa sitä, etteikö liimakorva voisi syntyä.

Vierailija
11/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tulehdus parantunut vai pahentunut. Virustautia saattaa seurata bakteeritauti, jolloin niitä antibiootteja sitten jo tarvitaankin. Mutta suurin osa korvatulehduksista paranee ilman antibiootteja, joten tottakai on parempi olla tuhoamatta lapsen suolistoa turhilla antibioottikuureilla!

Vierailija
12/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja joka kerta luonnollisesti myös antibiootit. Tuloksena kuulonalenema oikeassa korvassa.

Vierailija
13/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos se sellainen nyt sitten onkin " lievänä" niin on ensimmäinen kerta. Ikää pojalla 2v 4kk.

Kyselin aiemmin täällä kun yöllä nousi kuume ja päivisin on ok syö juo ja leikkii ja öisin ollut kuumetta.

Outoa mutta olen iloinen toki koska " vierastan" lääkkeiden syöntiä itsekkin todella ja toivon että ei lapsillekkaan tarvisi niitä antaa, joten sattuipa sitten fiksu lääkäri tai ei mutta muuta lääkettä ei saatu.

Täällä palstailleena ja sivusilmällä joskus lukenut näistä korvatulehdus kierteistä ja ongelmista, luulin että lääkitys olisi ollut rankempi.

Vierailija
14/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulehduskierteet ovat yksi kuuluisimmista sairauksista, joiden katkaisemisessa homeopatia on harvianaisen tehokasta. Ei ole sivuvaikutuksia, ja koko kierre voidaan katkaista.

Minä itse sain vuosi sitten korvatulehduksen molempiin korviin. Söin antibiootit, ei lähtenyt. Menin korvalääkärille, maksoin 120 euroa, ja sain uudet antibiootit. Ei lähtenyt.

Otin yhteyttä tuttuun homeopaatiin, lääke maksoi täällä ulkomailla 4 euroa. Ja korvatulehdus parani yhdessä yössä.

Vierailija
15/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta homeopatiasta olen kuullut paljon ulkomailta, sellasia pieniä pilsuja kielen alle?

Muistatko nimen ja missä maassa?

Kiitos vastauksista ja sori etten ymmärtänyt yhtä kysymystä...

Vierailija
16/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakaniemen apteekki taitaa olla suurin maahantuoja. Heillä on töissä kolme homeopaattia.

Vierailija:

Tuosta homeopatiasta olen kuullut paljon ulkomailta, sellasia pieniä pilsuja kielen alle?

Muistatko nimen ja missä maassa?

Kiitos vastauksista ja sori etten ymmärtänyt yhtä kysymystä...

Vierailija
17/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimittäin lullet sillä hoitavasi lapsen vaivoja. Kun vaivautuu hieman tutustumaan aiheeseen, voi kyllä kadota mielenkiinto käyttää homeopatiaa todellisiin vaivoihin...

Vierailija
18/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin sektion jälkeen lääkäri suositteli haavan paranemiseen nimenomaan homeopatisia pillereitä nimeltä arnica.

Vierailija
19/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatiaa voi käyttää vastasyntyneellekin. Sillä hoidetaan koliikkia summuuta. Arnica on oikea lääke sektion jälkeen.

Vierailija
20/20 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos nimittäin lullet sillä hoitavasi lapsen vaivoja. Kun vaivautuu hieman tutustumaan aiheeseen, voi kyllä kadota mielenkiinto käyttää homeopatiaa todellisiin vaivoihin...